نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل جواد مشهد

هتل 4 ستاره جواد مشهد در نزدیکی حرم مطهر امام هشتم علیه السلام بنا شده است. تور مشهد هتل درویشی تعطیلات فروردین 97به طوری که با پای پیاده می توانید به حرم بروید. هتل نوساز است و در سال 1391 بنا شده است و همه ی امکانات رفاهی را برای مسافران تور مشهد دارا است. هتل در 13 طبقه ساخته شده و دارای 104 اتاق شامل اتاق های دو تا چهار تخته، اتاق توئین، سوئیت دو نفره و سوئیت دو نفره رویال است که دارایتور مشهد هتل درویشی فروردین 97 امکانات مینی بار، صبحانه، صندوق امانات، سرویس فرنگی، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت هستند. هتل دارای سه رستوران صبحانه خوری، اصلی و رستوران چند منظوره است که انواع غذاها را با منوی انتخابی تور مشهد هتل درویشی بهار 97و باز ارائه می دهند. کافی شاپ هتل از ساعت 10 تا 23 خدمات ارائه می دهد. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور مشهد می توان به پارکینگ رایگان، فروشگاه، پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس و خدمات خانه داری اشاره کرتور مشهد هتل درویشی نوروز 97د.



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل جواد مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های 4 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان یکی از هتل های 3 ستاره جزیره کیش است که در نزدیکی تور کیش زمستان 96دریا و در میدان ساحل جزیره قرار دارد. این هتل هم چنین با داشتن فاصله کم از مراکز خرید و تفریحی از موقعیت مکانی ویژه ای برخوردار است. هتل پارسیان کیش در سال 1374 ساخته شده و ساختمان آن داتور کیش تعطیلات فروردین 97رای 3 طبقه است. اتاق هاتی هتل دارای منظره زیبای خلیج فارس هستند و امکانات دیگریتور کیش دی 96 هم چون مینی بار، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون را به مسافران تور کیش ارائه می دهند. رستوران پارسیان واقع در هتل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود را برای شما مهمانان گرامی تور کیش سرو می کند.در فضای سبز اطراف هتل یک چایخانه تور کیش نوروز 97سنتی قرار دارد که می توانید انواع نوشیدنی های گرم و سرد را در آن میل کنید. هم چنین می توانید از مسیر مخصوص دوچرخه سواری استفاده کنیتور کیش فروردین 97د.

دیگر امکانات هتل پارسیان کیش :

سالن همایش، کافی شاپ، امکانات برای معلولین، روم سرویس، تور کیش بهار 97پذیرش شبانه روزی،‌ اینترنت رایگان، پارکینگ، خدمات برای معلولین، خدمات راهنمای تور

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش

 



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش,هتل های کیش,هتل های دو ستاره کیش,هتل های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل تعطیلات کیش

این هتل یکی از هتل های سه ستاره جزیره است که در کنار ساحلتور کیش تعطیلات فروردین 97 خلیج فارس قرار دارد. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب است و علاوه بر نزدیکی به دریا به مراکز خرید و مکان های تفریحی جزیره نیز نزدیک است. هتل دارای 70 واحد اقامتی شامل آپارتمان، سوئیت و اتاق است که به شما مسافران گرامی تور کیش امکانات یخچال،‌ صبحانه،‌ چای ساز، اینترنت و حمام را ارائه می دهند. رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگیتور کیش بهار 97 را سرو می کند و کافی شاپ هتل در محیط زیبای فضای سبز به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می کند. در ایام خاص و جشن ها در لابی هتل برنامه و موسیقی زنده اجرا می شود. این هتل برای شما مسافرانتور کیش دارای امکانات تفریحی نیز هست و شما می توانید از سالن بیلیارد، اسپا و پینگ پنگ استفاده کنید.

دیگر امکانات هتل تعطیلات کیش :

فروشگاه، آتلیه عکس، اتاق جلسات، اجاره ماشین، ترانسفر فرودگاهیتور کیش فروردین 97 رایگان، روم سرویس، خشکشویی

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش

 


هتل سارا کیش

هتل سارا یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش است. این هتل در خیابان رودکی و در تور کیش نوروز 97کنار مجتمع پردیس یک قرار داشته و به دیگر مراکز خرید و هم چنین مراکز تفریحی جزیره نزدیک است. ساختمان هتل با نمای سفید رنگ و معماری زیبا طراحی شده است؛ هتل تور کیش بهمن 96در سال 1388 افتتاح شده است و تقریبا نوساز محسوب می شود. هتل 4 طبقه است و دارای 77 اتاق است که منظره رو به دریا دارند. این اتاق ها از انواع یک تخته، دوتخته، سه تخته تور کیش زمستان 96و سوئیت هستند که به شما مسافران گرامی تور کیشامکانات مینی بار غیر رایگان، تلویزیون، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، چای ساز و حمام هستند که البته حمام در برخی واحدها دارای وان و جکوزی نیز هست. رستوران هتل با نام ساینا انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی را با منوی دلخواه شما در اختیار شما مسافران تور کیش قرار می دهد. هتل سارا دارای سالن های همایش وتور کیش اسفند 96 کنفرانس نیز هست. می توانید در کافی شاپ 24 ساعته هتل انواع دسر و نوشیدنی را میل کنید و یا در فضای سبز زیبای هتل و در چایخانه سنتی آن نوشیدنی گرم میل کنید.

دیگر امکانات هتل سارا کیش :

اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، روم سرویس، پذیرش 24 تور کیش دی 96ساعته، اجاره ماشین، ترانسفر فرودگاهی رایگان

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های کیش,هتل سارا کیش,هتل تعطیلات کیش,قیمت هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش است که به تازگی و در سال 1394 بازسازی شده است. موقعیت هتل نسبتا خوب است و در نزدیکی مراکز تفریحی مانند بولینگ مریم و ساحل بانوان قرار دارد. واحد های اقامتی هتل به صورت سوئیت هایی زیبا با سقف شیروانی استتور کیش تعطیلات فروردین 97 که در میان یک باغ زیبا قرار دارند. این سوئیت ها به شما مسافران تور کیش امکانات مینی بار، چای ساز، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون تور کیش فروردین 97را ارائه می دهند. رستوران شاندیز VIP که یکی از معروف ترین رستوران های جزیره است در این هتل قرار دارد که می توانید صبحانه، ناهار و شام تور کیش نوروز 97را در آن صرف کنید.

دیگر امکانات هتل اسپادانا کیش :

ترانسفر فرودگاهی رایگان، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، کافی شاپ، صندوق تور کیش زمستان 96امانات هتل های کیش

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش


هتل ریان قائم کیش

هتل 3 ستاره ریان قائم در نزدیکی میدان ساحل جزیره کیش قرار دارد. هتل روبروی بازار زیتون قرار داشته و به دیگر مراکز خرید جزیره نیز نزدیک است. هتل دارای دو فاز است که فاز اول در سال 1380 و فاز دوم در سال 1390 افتتاح شد. هتل دارای 80 اتاق است که از انواع تور کیش بهار 97دو تخته تا چهار تخته است که برای شما مسافران تور کیش امکانات یخچال، تلویزیون، صبحانه، سرویس ایرانی و فرنگی و تلفن است. رستوران هتل با ظرفیت 200 نفر درتور کیش اسفند 96 طبقه همکف فاز اول قرار داشته و غذاهای ایرانی را با منوی انتخابی برای شما سرو می کند. ترانسفر فرودگاهی رایگان و گشت رایگان بهتور کیش دی 96 جزیره از امکانات خوب این هتل است.

دیگر امکانات هتل ریان قائم کیش :

کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، اجاره اتومبیل، وسایلتور کیش بهمن 96بدنسازی و خدمات برای معلولین

هتل ریان قائم کیش

هتل ریان قائم کیش

هتل ریان قائم کیش



:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش,آفر هتل های کیش,هتل های سه ستاره کیش,نرخ هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس یکی از هتل های 4 ستاره جزیره است تور کیش تعطیلات فروردین 97که با موقعیت مکانی بسیار خوب و در کنار مراکز خریدی مانند پردیس قرار دارد. ساختمان هتل 4 طبقه است و دارای 64 باب اتاق با منظره ی دریا است. اتاق های هتل از نوع دو تا چهارتخته هستند که برای مسافران تور کیش امکانات و خدمات مینی بار غیررایگان، صبحانه،‌ تهویه مطبوع و سرویس رنگی را ارائه می دهند. رستوران هتل در طبقه اول قرار دارد و غذاهای تور کیش فروردین 97ایرانی سرو می کند. کافی شاپ بیست و چهار ساعته هتل در لابی قرار داشته و انواع نوشیدنی و بستنی را سرو می کند. خارج از هتل فضای سبز زیبایی وجود داردتور کیش بهار 97 که یک کافی شاپ تابستانه در آن قرار گرفته است.

دیگر امکانات هتل آرامیس :

ترانسفر فرودگاهی، خدمات تور، اینترنت در لابی، لاندری، خشکشوییتور کیش نوروز 97، روم سرویس و صندوق امانات

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش


هتل گراند کیش

هتل گراند یکی از هتل های 4 ستاره جزیره است که در موقعیت بسیار خوبیتور کیش اسفند 96 نسبت به مراکز خرید و ساحل قرار دارد. هتل 5 دقیقه پیاده روی تا ساحل فاصله داشته و روبروی بازار ونوس قرار دارد. هتل با معماری زیبا و در پنج طبقهتور کیش بهمن 96 با 60 اتاق مجهز و منظره رو به دریا ساخته شده است. رستوران هتل با ظرفیت 210 نفر انواع غذاهای ایرانی ، بین المللی و فست فود را با منوی انتخابی سرو می کند. تور کیش زمستان 96در اطراف هتل فضای سبز و آلاچیق برای استراحت مسافران تور کیش قرار دارد.

دیگر امکانات هتل گراند :

اینترنت، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، تور کیش دی 96لاندری، چایخانه سنتی، گیم نت

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,رزرو هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

جزیره هندورابی

جزیره هندورابی یکی از جزایر خلیج همیشه فارس می باشد که در فاصله 28 کیلومتری تور کیش بهار 97جزیره کیش قرار گرفته است. این جزیره زیبا و تقریبا خالی از سکنه نزدیک سی کیلومتر مربع مساحت دارد و تقریبا بیضی شکل می باشد. در سال 1389 این جزیره با حکم ریاست جمهوری وقت به منطقه آزاد تور کیش بهمن 96کیش پیوست. جزیره هندورابی 191 نفر جمعیت دارد که اکثر آن ها عرب زبان می باشند. وجود سواحل مرجانی با تراکم مرجان بالا و سهولت صید آبزیان در این جزیره از نکات مثبت آن به شمار می روند. اگر قصد اقامت چند روزه در جزیره هندورابی را دارید هتل دو ستاره نگین مکان مناسبی برای اقامت شما می باشد. هم چنین به تازگی فرودگاه و تور کیش اسفند 96بندرگاه جزیره هندورابی نیز افتتاح شده اند. از جمله تفریحاتی که شما مسافران تور کیش می توانید در جزیره هندورابی انجام دهید می تتور کیش فروردین 97وان به گرفتن حمام آفتاب، سافاری، استفاده از کلوپ دریایی و غواصی اشاره کرد.

 جزیره هندورابی

جزیره هندورابی


پارک شهر کیش

یکی دیگر از پارک های جزیره کیش پارک شهر است که در قلب جزیره و در نزدیکی میدان امیرکبیر قرار گرفته است. این پارک در سال 1393 و در زمینی به مساحت 108 هزار متر مربع افتتاح شد. بیشتر مساحت پارک از فضای سبز زیبا با گونه های گیاهی سازگار با آب و هوای جزیرهتور کیش نوروز 97 تشکیل شده است. سه زمین بازی کودکان که یکی از آن ها سرپوشیده است در داخل این پارک وجود دارند که فرزندان شما مسافران تور کیش می توانند در آن ها به بازی بپردازند. یکی از زیبایی های این پارک دریاچه مصنوعی آن است که امکان قایق سواری در آن نیز با قایق های پدالی فراهم شده است. در داخل پارک رستوران و کافی شاپ نیز وجود دارند تور کیش تعطیلات فروردین 97که می توانید برای میل کردن غذا و یا صرف میان وعده از آن ها استفاده کنید. وجود پیست اسکیت، آبنما، امکانات برای معلولین، مسیر دوچرخه سواری و هم چنین آلاچیق این پارک را به یکی از مجهزترین پارکتور کیش زمستان 96 های جزیره بدل کرده است. هم چنین در آینده ای نزدیک یک شهربازی مجهز نیز در این پارک افتتاح خواهدتور کیش دی 96 شد. 


پارک شهر کیش

پارک شهر کیش



:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,جاذبه های توریستی کیش,مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل وارویک فرانسه

هتل 4 ستاره وارویک فرانسه در قلب پاریس و خیابان شانزه لیزهتور اروپا نوروز 97 قرار گرفته است. ایستگاه مترو جرج 5 در نزدیکی هتل می باشد که گردشگران تور اروپا می توانند به راحتی از جاذبه های گردشگری و مناطق تاریخی پاریس دیدن نمایند. این هتل دارای 149 اتاق با دکوراسیون زیباتور اروپا فروردین 97 و امکانات لوکس می باشد. هتل وارویک فرانسه دارای 1 رستوران و 1 کافه بار است که گردشگران تور فرانسهمی توانند انواع غذاهای فرانسوی خوشمزه را میل نمایند. همچنین در تور اروپا کریسمس 2018فصل تابستان امکان سرو غذا در تراس هتل که چشم اندازی زیبا از برج ایفل دارد امکان پذیرتور اروپا تعطیلات فروردین 97 است.

امکانات هتل وارویک فرانسه شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، ترانسفر فرودگاهی،تور اروپا زمستان 96 پارکینگ، سالن کنفرانس، خشکشویی، ماساژ، صرافی، صندوق امانات، اتاق چمدان، تهویه مطبوع، باشگاه بدنسازی، خدمات نگهداری از کودک و ...تور اروپا دی 96 هستند.

هتل وارویک فرانسه

هتل وارویک فرانسه

هتل وارویک فرانسه


هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه

هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه از هتل های 4 ستاره خوب فرانسهتور اروپا بهمن 96 می باشد. ایستگاه اتوبوس و مترو در نزدیکی هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه می باشند. این هتل دارای 354 اتاق با چشم اندازی از برج ایفل با امکانات حمام اختصاصی، تلویزیون، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و ... می باشد. به گردشگران تور فرانسه پیشنهاد می کنیم که از غذاهای رستوران هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه میل نمایند و لذتتور اروپا اسفند 96 ببرند.

از دیگر امکانات هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه برای مسافران و گردشگران تور اروپا می توان به پذیرش 24 ساعته، رستوران، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، کافی شاپ، باغ، کافی نت، پارکینگ، آسانسور، خشکشویی، خدمات نگهداری از کودک و ... اشارهتور اروپا بهار 97 کرد.

هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه

هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه



:: برچسب‌ها: هتل های فرانسه,هتل های خوب فرانسه,بهترین هتل های فرانسه,رزرو هتل های فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل دی وستین اکسلسیر ایتالیا

هتل دی وستین اکسلسیر یکی از هتل های 5 ستاره شهر رم است تور اروپا نوروز 97که در منطقه معروف ویا ونتو و در نزدیکی ایستگاه مترو اسپاگنا قرار گرفته است. هم چنین در اطراف هتل رستوران ها و کافه های معروفی نظیر پیتزا باربرینی قرار گرفته اند. این هتل لوکس و مجلل اقامتگاه بسیاری از مشاهیر بوده است و تور اروپا بهمن 96با این که دارای قدمت زیادی می باشد اما هنوز از محبوبیت بالایی برخوردار است. هم چنین این هتل به تازگی و با صرف هزینه ای نزدیکتور اروپا زمستان 96 به 7 میلیون پوند بازسازی شده است. هتل وستین اکسلسیر دارای 316 اتاق مجلل است که تمامی مبلمان و وسایل آن آنتیک بوده و به وسیله ی لوسترهای کریستال تور اروپا دی 96تزیین شده اند؛ هم چنین این اتاق ها تمامی امکانات رفاهی را در حد عالی در اختیار شما مسافران تور اروپا قرار می دهند. در مرکز اسپا هتل وستین اکسلسیر استخر سرپوشیده، سالن ماساژ، سونا و جکوزی قرار دارند. از دیگر امکانات هتل می توان به رستوران، اجاره ماشین، خدمات نگهداری از کودکان، پذیرش 24 ساعته، لاندری و رتور اروپا اسفند 96وم سرویس اشاره کرد.

هتل دی وستین اکسلسیر ایتالیا

هتل دی وستین اکسلسیر ایتالیا

هتل دی وستین اکسلسیر ایتالیا


هتل بسلو آلف لاکساری ایتالیا

هتل 5 ستاره بسلو آلف لاکساری ایتالیا (Boscolo Aleph Luxury Hotel) در موقعیتی آرام در مرکز تاریخی شهر رمتور اروپا بهار 97 و در مجاورت ایستگاه متروی Barberini قرار گرفته است. هتل امکاناتی را از قبیل مرکز آب گرم، بار بام و یک رستوران عالی به گردشگران تور اروپا ارائه می دهد. مرکز مجلل آب گرم که در طبقه زیرین هتل قرار گرفته، از سونا و حمام ترکی برخوردار بوده و انواع معالجات زیبایی را ارائه می دهد. یک اتاق بدنسازی و یک استخر گرم سوپوشیده نیز در اختیار مسافران قرار گرفته است. رستوران Sin و بار Angelo در فضایی پر نقش و نگار، با سرو خوراک های خوشمزه و نوشیدنی از مسافران تور اروپا پذیرایی می کنند. از دیگر امکاناتتور اروپا فروردین 97 هتل بسلو آلف لاکساری ایتالیا می توان به پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، صبحانه در اتاق، صرافی، فکس و کپی، مرکز تجارت، سرویس مستخدم، اتاق و امکانات برای معلولین، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، تریا، اتاقهای ضد صدا، اتاقهای پاک و بدون سیگار، گرمایش، منطقه بدون سیگار و سرویس نگهداری کودکان اشارهتور اروپا تعطیلات فروردین 97 کرد.

 



:: برچسب‌ها: هتل های ایتالیا,قیمت هتل های ایتالیا,رزرو هتل های ایتالیا,امکانات هتل های ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل ریتز مادرید گل اسپانیا

هتل ریتز مادرید گل اسپانیا از هتل های 5 ستاره لوکس اسپانیا می تور اروپا نوروز 97باشد. این هتل دارای موقعیت جغرافیایی بی نظیری است و با خدمات عالی خود آماده پذیرایی از گردشگران تور اروپا می باشد. این هتل دارای 162 اتاق با امکانات عالی و طراحی زیبا تزئین شده اند. از امکانات تور اروپا زمستان 96رفاهی هتل ریتز مادرید گل می توان به رستوران، ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، مرکز بدنسازی، ترانسفر فرودگاهی، سرویس نگهداریتور اروپا دی 96 کودکان، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، امکانات اتاق VIP، اتاقهای پاک و بدون سیگار، صرافی، فروشگاه، کرایه اتومبیل، مرکز تجارت تور اروپا بهمن 96و ... اشاره کرد.


هتل ولینگتن اسپانیا

هتل ولینگتن اسپانیا ( Wellington Hotel Spain ) از هتل های 5 ستاره اسپانیا است که در منطقه تور اروپا اسفند 96سالامانکا مادرید واقع شده است. فاصله هتل تا ایستگاه مترو Retiro، فقط 250 متر می باشد. این هتل دارای 250 اتاق با امکانات تلویزیون، مینی بار، حمام سنگ مرمر، اینترنت وای فای و شیشه های دوجداره می باشند.

از دیگر امکانات هتل ولینگتن اسپانیا برای گردشگران تور اروپا می توان به رستوران، تور اروپا بهار 97پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، ماساژ، جکوزی، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، مرکز بدنسازی، سرویس نگهداری کودکان، اتاق های پاک و بدون تور اروپا تعطیلات فروردین 97سیگار، سوئیت مخصوص تازه عروس، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، صرافی، خدمات تورها، کرایه اتومبیل، لباسشویی، خشکشویی و ... اشاره تور اروپا فروردین 97کرد.



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های اسپانیا,هتل های خوب اسپانیا,هتل های 5 ستاره اروپا,تور اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل وستین پالاس اسپانیا

هتل وستین پالاس یکی از هتل های 5 ستاره شهر مادرید اسپانیا است که در مرکز این تور اروپا نوروز 97شهر و در نزدیکی رویال پالاس قرار گرفته است. این هتل مجلل و آنتیک که ساختمان آن در سال 1912 ساخته شده است دارای 467 اتاق بسیار زیبا و تور اروپا کریسمس 2018مجهز می باشد که دارای تمامی امکانات رفاهی برای شما مسافران تور اروپا هستند. در مرکز ساختمان این هتل و در جایی که رستوران هتل قرار دارد یک گنبد شیشه ای بسیار زیبا روی سقف قرار گرفته است که باعث رویایی تر شدن محیط هنگام صرف غذا شده است؛ این نکته قابل ذکر است که صببحانه رستوران به سبک بوفه و برای ناهار وتور اروپا زمستان 96 شام منویی از غذاهایی اسپانیایی و اروپایی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در محوطه بیرونی هتل آبنماها و فضای سبز بسیار زیبایی وجود دارد که محل بسیار مناسبی برای گشت و گذار صبحگاهی است. از تور اروپا دی 96دیگر امکانات هتل وستین پالاس می توان به مرکز تناسب اندام، یالن ماساژ، سونا، کافی شاپ، اجاره ماشین، فروشگاه و ... اشارهتور اروپا تعطیلات فروردین 97 کرد.

هتل وستین پالاس اسپانیا

هتل وستین پالاس اسپانیا

هتل وستین پالاس اسپانیا

هتل وستین پالاس اسپانیا


هتل اوهلا اسپانیا

هتل اوهلا اسپانیا (Ohla Hotel Spain) از هتل های 5 ستارهتور اروپا بهمن 96 اسپانیا می باشد. این هتل در فاصله 5 دقیقه ای تا میدان بزرگ Plaza Catalunya واقع شده است. هتل اوهلا دارای 74 اتاق با چشم اندازی از خیابان های Via Laietana و Calle Comtal می باشد. فاصله ایستگاه متروی Urquinaona تا این هتل 200 متر می شود. گردشگران تور اروپا می توانند اطلاعاتی را راجع به منطقه از دفتر گردشگری هتل کسب نمایند. تهیه بلیط توسط دفتر گردشگری صورت می گیرد.

امکانات هتل اوهلا اسپانیا شامل رستوران، استخر روباز، سونا، سولاریوم،تور اروپا اسفند 96 استخر سرباز (فصلی)، ایوان مخصوص حمام آفتاب، ماساژ، مرکز بدنسازی، پذیرش 24 ساعته، اتاق های پاک و بدون سیگار، سوئیت مخصوص تازه عروس، تور اروپا بهار 97اتو کشی، صرافی، خدمات کفش و واکس، کرایه ماشین، خدمات تورها، فکس و کپی، کرایه دوچرخه، اتاق و امکانات برای معلولین، گاوصندوق، امکانات اتاق VIP، اتاقهای ضد صدا، تور اروپا فروردین 97گرمایش و ... هستند.



:: برچسب‌ها: هتل های اسپانیا,قیمت هتل های اسپانیا,رزرو هتل های اسپانیا,امکانات هتل های اسپانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

Hotel Artis Rome Italy

هتل آرتیس یکی از هتل های 4 ستاره شهر رم پایتخت ایتالیا است که در خیابان fancelli این شهر قرار تور اروپا تعطیلات فروردین 97گرفته است. این هتل در نزدیکی ایستگاه مترو و در 9 کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته است. تور اروپا کریسمس 2018هتل آرتیس دارای 70 اتاق از نوع دبل، توئین و تریپل است که برای شما مسافران تور اروپا دارای امکانات تلویزیون، اینترنت، مینی بار، حمام با سشوار و سیستم تهویه مطبوع هستند. صبحانه در رستوران هتل به صورت بوفه صرف می شود و می توانید تور اروپا زمستان 96ناهار و شام را نیز در همان رستوران با منوی انتخابی صرف نمایید؛ یک کافه و اسنک بار نیز در هتل برای ارائه میان وعده های خوش مزه وجود دارند. هتلتور اروپا نوروز 97 تا فرودگاه حدود 28 کیلومتر فاصله دارد که بنا بر درخواست شما خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت. از دیگر امکانات هتل می توان به خدمات نگهداری کودکان، سالن کنفرانس، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته تور اروپا فروردین 97و ... اشاره کرد.

Hotel Artis Rome Italy

Hotel Artis Rome Italy

هتل آرتیس رم ایتالیا

 


Hotel Emperador Madrid Spain

هتل امپرادور یکی از هتل های 4 ستاره شهر مادرید است که در خیابان gran via و تور اروپا بهار 97در نزدیکی مرکز این شهر قرار گرفته است. 232 اتاق لوکس و زیبا با امکانات تلویزیون، مینی بار، تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان، حمام با لوازم بهداشتی و صندوق امانات آماده پذیرایی از شما مهمانان تور اروپا می باشند. در فصل های بهار و تابستان می توانید از استخر بام هتل استفاده کنید و استفاده از سالن بدنسازی و تور اروپا بهمن 96سونا برای شما مهمانان محترم رایگان می باشد؛ هم چنین می توانید با پرداخت هزینه از خدمات ماساژ بهره ببرید. صبحانه در رستوران هتل به صورت بوفه سرو می شود و کافی شاپ هتل به خاطر نوشیدنی هایتور اروپا اسفند 96 خوش طعمش معروف است. از دیگر امکانات هتل می توان به خدمات تور، پذیرش 24 ساعته، اتاق جلسه، مرکز تجارت، روم سرویس و لاندریتور اروپا دی 96 اشاره کرد.

Hotel Emperador Madrid Spain

Hotel Emperador Madrid Spain

Hotel Emperador Madrid Spain



:: برچسب‌ها: هتل های اروپا,قیمت هتل های اروپا,رزرو هتل های اروپا,بهترین هتل های اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

برج گالاتا استانبول ترکیه

برج گالاتا یا برج مسیح نام برجی در منطقه گالاتای ترکیه است که از قرون وسطی برجای مانده. این برج که در شمال گلدن هورن یا شاخ طلایی قرار دارد در سال 1348 میلادی یعنی در دوران بیزانس با هدف شناسایی کشتی های دشمن تور ترکیه بهمن 96ساخته شد. این برج در زمان ساخت تور ترکیه بهار 97خود با 67 متر طول بلند ترین برج منطقه قسطنطنیه بوده است. در سال های بعد از برج گالاتا به عنوان زندان، رصد خانه و دیده بانی استفاده شده است. این برج در نه طبقه به صورت یک استوانه بزرگ ساخته شده است و سقف مخروطی شکل آن بعدها به آن اضافه شده است. شما مسافران تور ترکیه می توانید از این برج بازدید کنید و از منظره شهر استانبول که از بالای آن دیده می شود لذت ببرید.تور ترکیه اسفند 96 هم چنین یک رستوران در بالای برج گالاتا قرار دارد.

برج گالاتا استانبول ترکیه

برج گالاتا استانبول ترکیه

 


آبشار دودن آنتالیا ترکیه

آبشار دودن در اصل یک مجموعه از آبشارهای زیبا است که در شمال شرقیتور ترکیه تعطیلات فروردین 97 شهر آنتالیا و در نزدیکی ساحل لارا قرار دارد. این آبشار از چشمه های پینارباشی سرچشمه می گیرد و شامل دو آبشار بالایی و پایینی است که طول آبشار بلندتر به 40 متر می رسد. این آبشار تور ترکیه نوروز 97دارای غارهای بسیار زیبایی است که درون آن ها می توانید غار نوردی کنید. هم چنین در کنار آن رودخانه ای بسیار صاف و زلال قرار دارد که در آن قایق تور ترکیه دی 96سواری و رفتینگ انجام می شود. در اطراف این آبشارها منظره بسیار دلربا از کوه های توروس قرار دارد. آبشارهای دودن درون یک پارک زیبا قرار دارد کهتور ترکیه زمستان 96 می توانید در این پارک به پیک نیک بروید. از درون شهر آنتالیا به این آبشارها انواع وسایل نقلیه تردد می کنند. انواع کافی شاپ و رستوران ها در کنار این آبشارها وجود دارد که شما مسافران تور ترکیه می توانید بعد از تور ترکیه فروردین 97گشت و گذار در آبشارها از آن ها استفاده کنید.

آبشار دودن آنتالیا ترکیه

آبشار دودن آنتالیا ترکیه

آبشار دودن آنتالیا ترکیه



:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه,بهترین دیدنی های ترکیه,جالب ترین دیدنی های ترکیه,جاذبه های توریستی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

خلیج گلدن هورن استانبول ترکیه

خلیج گلدن هورن یا شاخ طلایی خلیجی است که بخش اروپایی استانبول را به دو قسمتتور ترکیه اسفند 96 شمالی و جنوبی تقسیم می کند. این خلیج از پیش روی آب دو دریای سیاه و مرمره در خشکی به وجود آمده است. نام این خلیج به دو دلیل گلدن هورن می باشد؛ دلیل اول تور ترکیه فروردین 97می گویند که بیزاس آن را به نام مادرش گذاشت و دلیل دوم این است که این خلیج درهنگام طلوع و غروب آفتاب به رنگ طلایی در می آید. در زمان عثمانی این خلیج منطقه مسکونی مورد تور ترکیه بهار 97علاقه ترک های اعیان بوده است. روی این خلیج 4 پل قرار دارد که عبارتند از : پل گالاتا، پل گلدن هورن، پل اونکاپاتی  ومتروپل. در اطراف این تور ترکیه نوروز 97خلیج کافی شاپ ها و رستوران های زیادی وجود دارد که شما مسافران تور ترکیه می توانید از آن ها استفاده کنید.

خلیج گلدن هورن استانبول ترکیه

خلیج گلدن هورن استانبول ترکیه

 


پارک ویالند استانبول ترکیه

پارک ویالند به عنوان یکی از بهترین مجموعه های تور ترکیه زمستان 96تفریحی استانبول در سال 2013 افتتاح شد. این مجموعه در قسمت اروپایی شهر استانبول و با دسترسی خوب با انواع وسایل نقلیه عمومی از جمله مترو هر روزه پذیرای خیل عظیمی از گردشگران تور ترکیه است. مجموعه دارای تور ترکیه دی 96پارک آبی و شهربازی و هم چنین مرکز خرید است. این پارک انواع وسایل بازی هیجان انگیز را دارا است؛ از جمله یک ترن هیجان انگیز که از بینتور ترکیه بهمن 96آبشار و پارک آبی رد می شود. هم چنین تفریحات دیگری نظیر بولینگ، جت اسکی و سینما نیز در این مجموعه قرار دارند. پیشنهاد ما به مسافران تور ترکیه بازدید و استفاده از تور ترکیه تعطیلات فروردین 97این مجموعه است.

پارک ویالند استانبول ترکیه

پارک ویالند استانبول ترکیه

پارک ویالند استانبول ترکیه

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ترکیه,دیدنی های ترکیه,مناطق دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل هیلتون استانبول

هتل هیلتون یکی از هتل های 5 ستاره شهر استانبول است که در بخش اروپایی شهر و در نزدیکی تنگه بسفر قرار گرفته است. این هتل تنها ده دقیقه پیاده روی تا میدان معروف تکسیم فاصله دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک ترکیه 24 کیلومتر است. در این هتل 449 اتاق  وجود دارند که دارای دکوراسیون بسیار شیک و زیبایی بوده و از تراس آن ها نمای زیبایی از تنگه بسفر قابل مشاهده است. در این اتاق ها امکانات تلویزیون، مینی بار، تلفن، اینترنت و صندوق امانات تور ترکیه اسفند 96وجود دارد. در این هتل سه رستوران وجود دارد که یکی از آن ها به صورت بوفه و دو رستوران دیگر آلاکارته هستند. وجود استخرهای روباز و سرپوشیده در این هتل یکی از مزایای آن به شمار می رود که در تور ترکیه زمستان 96کمتر هتلی در استانبول یافت می شود. شما مسافران تور ترکیه می توانید از زمین های تنیس این هتل به صورت رایگان استفاده نمایید. در بام این تور ترکیه بهمن 96هتل یک کافی شاپ قرار دارد که تجربه میل کردن یک فنجان قهوه همراه با تماشای منظره زیبا دریای مرمره را به ارمغان می آورد. از دیگر امکانات این هتل می توان به جکوزی، حمام بخار، سونا، ماساژ، باشگاه بدنسازیتور ترکیه بهار 97، ایروبیک، باغ، سالن آرایش و ... اشاره کرد.

هتل هیلتون استانبول

 

هتل هیلتون استانبول

 

هتل هیلتون استانبول


هتل لیون استانبول ترکیه

هتل لیون یکی از هتل های 4 ستاره شهر استانبول است که در فاصله بسیار تور ترکیه تعطیلات فروردین 97کمی از میدان تکسیم قرار گرفته است. هتل دارای 104 اتاق بسیار تمیز می باشد که امکانات تلویزیون،‌ مینی بار،‌تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم، حمام باسشوار و تلفن در آن ها وجود دارد. رستوران هتل با نام گالکسی صبحانه را به صورت بوفه سرو می کند و در دیگر وعده های غذایی منویی از غذاهای ترکی و بین المللی در اختیار شما قرار می دهد. کافی تور ترکیه فروردین 97شاپ هتل به صورت روباز است و دکوراسیون فانتزی و زیبایی دارد. استفاده از استخر روباز هتل در تمامی فصول سال امکان پذیر است و هم چنین شما مسافران تور ترکیه می توانید برای ریلکس کردن از خدماتتور ترکیه نوروز 97 ماساژ و حمام ترکی هتل استفاده نمایید. از دیگر امکانات این هتل می توان به سالن بیلیارد، اجاره ماشین، خدمات تور، تور ترکیه دی 96پذیرش 24 ساعته، لاندری، صندوق امانات و روم سرویس اشاره کرد.

هتل لیون استانبول ترکیه

هتل لیون استانبول ترکیه

هتل لیون استانبول ترکیه

 



:: برچسب‌ها: هتل های خوب ترکیه,رزرو هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,قیمت هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

کاخ آینالی کاواک استانبول ترکیه

کاخ آینالی کاواک یکی دیگر از کاخ های شهر استانبول تور ترکیه زمستان 96می باشد. این کاخ زیبا که قدمت آن به زمان سلطان احمد، یعنی اویل قرن هفدهم میلادی باز می گردد، در منطقه هاسکوی استانبول و در همسایگی بیوغلو قرار دارد. در ابتدا از این کاخ به عنوان کاخ تابستانی پادشاهان استفاده می شدتور ترکیه تعطیلات فروردین 97 و در قرن بیستم این کاخ تحت مدیریت دپارتمان کاخ های ملی ترکیه در آمد. این کاخ دارای یک معماری بسیار زیبای شرقی به همراه یک گنبد زیبا تور ترکیه دی 96و ایوان های متعدد است. هم چنین داخل کاخ به زیبایی هر چه تمام تر تزیین شده است که از جمله آن ها می توان به آینه کاری ها اشاره کرد. هم چنین در داخل کاخ وسایل لوکس و آنتیک مانند لوسترهای تور ترکیه بهمن 96قدیمی به چشم می خورد. شما مسافران تور ترکیه می توانید همه ی روزهای هفته به جز دوشنبه و پنج شنبه ها از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهرتور ترکیه نوروز 97 به بازدید از این کاخ زیبا بپردازید.

کاخ آینالی کاواک استانبول ترکیه

کاخ آینالی کاواک استانبول ترکیه

 


پارک ملی کوپرولو آنتالیا ترکیه

پارک ملی کوپرولو در استان آنتالیا ترکیه قرار دارد. این پارک که برگترین منطقه جنگلی آنتالیا به شمار می آید مساحتی حدود 36000 متر مربع دارد. در این پارک انبوه درختان کاج ، سرو و زیتون قرار دارند و حیواناتی مانند گوزن و خرگوش به چشم می خورند. در میانتور ترکیه اسفند 96 پارک و در دره رودخانه کوپرولو جریان دارد که از کوه های تاروس سرچشمه می گیرد و در فصول مختلف سال بسیار پرآب است. معمولا گردشگران تور ترکیه که به این پارک می روند قایق سواری رفتینگ را بر روی این رودخانه تجربه می کنند. هم چنین بر روی این رودخانه چندین پل تاریخی قرار دارند که می توانید از آن ها بازدید کنید. در داخل این پارک یک استراحتگاهتور ترکیه بهار 97 با چندین رستوران قرار دارد که می توانید برای صرف غذا به آن ها مراجعه کنید. در برخی از این رستوران ها قزل آلای خال قرمز که از رودخانه کوپرولو صید می شود ، طبخ می شود. پارک کوپرولو در 92 کیلومتری آنتالیا قرار دارد اما تور ترکیه فروردین 97طبیعت زیبای آن ارزش طی این مسافت را دارد.

پارک ملی کوپرولو آنتالیا ترکیه

پارک ملی کوپرولو آنتالیا ترکیه



:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه,جاذبه های توریستی ترکیه,بهترین دیدنی های ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر یکی از هتل های 5 ستاره استانبول است که در تور ترکیه زمستان 96فاصله حدود 4 کیلومتری میدان تکسیم و 20 دقیقه ای فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. ساختمان هتل در 13 طبقه ساخته شده است و دارای 320 اتاق لوکس می باشد که دارای امکانات تلویزیون، یخچال، میز کار، سیستم تهویهتور ترکیه بهار 97 مطبوع، اینترنت، حمام، لوازم بهداشتی، صندوق امانات و تلفن هستند. در این هتل یک مجموعه آبی بسیار مجهز وجود دارد که تور ترکیه دی 96شامل استخر روباز، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و حمام ترکی است. رستوران هتل که سلطان نام دارد انواع غذاهای ترکی را برای شما مسافران تور ترکیه سرو می کند؛ هم چنین دو کافی شاپ و یک قنادی نیز در این هتل وجود دارند. در هتل گرند جواهر کانونشن سنتر سالن همایش و جلسات مخصوص برگزاری سمینار و جلسات وجود دارد؛ همینطور سالن تشریفات هتلتور ترکیه بهمن 96 مخصوص برگزاری جلسات شما است. از دیگر امکانات این هتل می توان به ماساژ، سولاریوم، آرایشگاه، باغ، فروشگاه، سالن بدنسازی، تور ترکیه اسفند 96خدمات نگهداری از کودکان و ... اشاره کرد. 

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول


هتل کرون پلازا استانبول

هتل کرون پلازا یکی از هتل های 5 ستاره شهر استانبول است که در منطقه تکسیم و در تور ترکیه نوروز 97نزدیکی میدان تکسیم استانبول قرار گرفته است. این هتل یکی از هتل های قدیمی شهر است که در سال 1912 ساخته شده است. این هتل هم چنین در سال 2008 بازسازی شد. هتل دارای 360 اتاق است که شامل اتاق های استاندارد، سوئیت و اتاق های سوپریور است که دارای امکانات یخچال، تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت و صندوق امانات هستند. هتل دارای یک رستورانتور ترکیه فروردین 97 بوفه و دو رستوران آلاکارته با منوی ایتالیایی و انواع کباب ها می باشد. هتل دارای یک مرکز اسپا بسیار مجهز با امکانات استخر، سونا، جکوزی، جمام ترکی، خدمات ماساژ و سالن بدنسازی برای شما مهمانان تور ترکیه می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، آرایشگاه، خدمات نگهداری از کودکان، لاندری، رومتور ترکیه تعطیلات فروردین 97 سرویس، تاکسی سرویس و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد.

هتل کرون پلازا استانبول

هتل کرون پلازا استانبول

هتل کرون پلازا استانبول



:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه,بهترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

 

 

هتل کرومار دلوکس کوش آداسی

 

هتل کرومار دلوکس یکی از هتل های 5 ستاره کوش آداسی است که در 5 کیلومتری مرکزتور کوش آداسی فروردین 97 این شهر و در بالای یک صخره و با چشم اندازی زیبا از دریای اژه قرار گرفته است. این هتل دارای یک ساحل شنی اختصاصی نیز هست که در فاصله کوتاهی از آن قرار گرفته است. هتل کرومار دلوکس خدمات خود را به صورا UALL ارائه می دهد که یکی از نکات مثبت این هتل به شمار می رود. هتل در سال 1990 ساخته و در سال 2006 بازسازی شده است و دارای 596 اتاق است تور کوش آداسی تعطیلات فروردین 97که دارای امکانات یخچال، تلویزیون، تلفن، حمام با وان، صندوق امانات و سیستم تهویه مطبوع هستند. در این هتل 4 رستوران، 4 کافی شاپ و یک اسنک رستوران وجود دارند که شما مهمانان تور کوش آداسی می توانید از آن ها برای صرف غذا و میان وعده استفاده نمایید. از استخر روباز هتل که برای تمامی فصول سال تور کوش آداسی نوروز 97قابل استفاده است، منظره زیبای دریای اژه پیداست. هم چنین در کنار آن یک کافه و صندلی های مخصوص حمام آفتاب قرار دارند. از دیگر امکانات این هتل می توان به باشگاه بدنسازی، یوگا، پیلاتس، ورزش های آبی، نمایش های شبانه، موزیک زنده، بیلیارد، سونا، تور کوش آداسی بهار 97جکوزی، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، سالن ماساژ، زمین تنیس و ... اشاره کرد.

 

هتل کرومار دلوکس کوش آداسی

 

هتل کرومار دلوکس کوش آداسی


هتل فانتاسیا دلوکس کوش آداسی

هتل فانتاسیا دلوکس یکی از هتل های 5 ستاره شهر کوش آداسی است که در نزدیکی ساحل دریای اژهتور کوش آداسی نوروز 97 و در فاصله 5 کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته است. این هتل هم چنین از فرودگاه عدنان مندرس 65 کیلومتر فاصله دارد. این هتل در سال 1989 افتتاح شده است و در سال 2006 دوباره سازی شده است. هتل فانتاسیا دلوکس دارای ساحل شنی اختصاصی بوده و خدمات خود را به صورت ALL ارائه می کند. هتل دارای 335 اتاق و سوئیت است که برای شما مسافران تور کوش آداسی دارای امکانات تلویزیون، یخچال، مبلمان، تهویه مطبوع و حمام با وان هستند. هتل دارای یک رستوران اصلی ، دو رستوران آلاکارته با سرو غذاهای ایتالیایی و ترکی و تور کوش آداسی زمستان 96یک اسنک رستوران است. 4 کافی شاپ نیز در این هتل وجود دارند. محوطه بیرونی هتل بسیار زیبا است و چندین استخر روباز در آن وجود تور کوش آداسی دی 96دارند که در میان درختان نخل قرار گرفته اند. در ساحل اختصاصی هتل فانتاسیا امکان انجام ورزش های مانند جت اسکی و غواصی برای شما فراهم شده است. شب ها در تور کوش آداسی بهمن 96هتل تیم انیمیشن به اجرای برنامه می پردازند و موسیقی و آواز نیز اجرا می شود. از دیگر امکانات این هتل می توان به زمین تنیس، والیبال ساحلیتور کوش آداسی اسفند 96، بیلیارد، دارت، سالن زیبایی، سالن ماساژ و ... اشاره کرد.

هتل فانتاسیا دلوکس کوش آداسی

هتل فانتاسیا دلوکس کوش آداسی

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های خوب کوش آداسی,رزرو هتل های کوش آداسی,قیمت هتل های کوش آداسی,بهترین هتل های کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

 

غار کاراجا در کوش آداسی

 

در نزدیکی کوش آداسی و در منطقه ای به نام تورگوت و در 9 کیلومتری هکات غار زیبای کاراجاتور کوش آداسی زمستان 96 قرار دارد. برای ورود به این غار ابتدا باید از جنگل های کاج عبور کنید و سپس ورودی غار نمایان خواهد شد. این غار بسیار زیبا بوده و دارای استالاگتیت و استالاگمیت هایی تور کوش آداسی بهمن 96از جنس آهک است. برخلاف غارهای دیگر از میان این غار هیچ رودخانه ای عبور نمی کند و رطوبت زیاد موجود در تور کوش آداسی نوروز 97غار ناشی از سوراخ های به وجود آمده در سقف ان است. هم چنین این غار بسیار روشن و زیبا بوده و برای سهولت بازدید شما مسافرانتور کوش آداسی درون غار پله هایی تعبیه شده است. در داخل غار کاراجا چند حوضچتور کوش آداسی دی 96ه و استخر تراورتن وجود دارد که بسیار زیبا بوده وتور کوش آداسی اسفند 96 نظر شما را جلب خواهد کرد. 

 

غار کاراجا در کوش آداسی

 

غار کاراجا در کوش آداسی


جزیره کبوتر در کوش آداسی

در کنار ساحل زیبای دریای اژه در کوش آداسیتور کوش آداسی تعطیلات فروردین 97 جاده باریکی در دریا امتداد بافته است. این جاده که 350 متر طول دارد به جزیره کبوتر منتهی می شود. جزیره کبوتر یک جزیره بسیار کوچک و زیبا است که در فصل مهاجرت پر از پرندگانتور کوش آداسی نوروز 97 زیبا می شود. نام این جزیره در ابتدا کوش آداسی بوده است که در زمان عثمانی این نام به شهر تعلق گرفت و نام جزیره به کبوتر تغییر پیدا کرد. این جزیره در دوران عثمانی یک جزیره استراتژیک محسوب می شد و در آن یک قلعه برای دیده بانی وجود داشت که هنوز هم بقایای آن موجود است. گردشگران تور کوش آداسی معمولا برای تماشای غروب آفتاب، تور کوش آداسی فروردین 97که در این جزیره بسیار تماشایی است، به جزیره کبوتر می روند و در رستوران واقع در جزیره به صرف شام می تور کوش آداسی بهار 97پردازند.

جزیره کبوتر در کوش آداسی

جزیره کبوتر در کوش آداسی

 

 



:: برچسب‌ها: دیدنی های کوش آداسی,بهترین دیدنی های کوش آداسی,مناطق دیدنی کوش آداسی,جاذبه های توریستی کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

مرکز خرید کاله ایچی کوش آداسی

مرکز خرید کاله ایچی کوش آداسی در فاصله 40 تور کوش آداسی نوروز 97کیلومتری شهر کوش آداسی قرار دارد. اینتور کوش آداسی دی 96 مرکز خرید دارای فروشگاه هایی از انواع برندها برای تمامی سنین می باشد. مرکز خرید کاله ایچی در مسیر رفت به شهر بدروم و در منطقه ای به نام سوکه آوت لتز تور کوش آداسی بهمن 96قرار دارد. این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه های متعدد دارای تفریحات و سرگرمی، رستوران و کافی شاپ نیز هست. تور کوش آداسی فروردین 97شما مسافران تور کوش آداسی می توانید در طول سفر خود سری هم به این مرکز خرید بزنید.

مرکز خرید کاله ایچی کوش آداسی


 

مرکز خرید سوکه کوش آداسی

 

مرکز خرید سوکه یکی از مراکز خرید کوش آداسی است که 4 فروشگاه تور کوش آداسی نوروز 97بزرگ با انواع برندهای جهانی و ترک را در خود جای داده است. این مرکز خرید در 40 کیلومتری مرکز کوش آداسی و در جاده بدروم به سمت کوش آداسی قرار دارد. با توجه به مسافت و تقاضای زیاد مسافران تور کوش آداسی برای مراجعه به این مرکز خرید وسایل حمل و نقل عمومی نظیر دلموش ها به سوکه رفت و آمد می کنند. در اکثر ماه های سال این فروشگاه ها تور کوش آداسی اسفند 96دارای تخفیف هستند و در مجموع سوکه از دیگر مراکز خرید کوش آداسی ارزان تر و گزینه مناسب تری برای خرید است. رستوران های زیادی تور کوش آداسی تعطیلات فروردین 97با انواع غذاهای ترکی، بین المللی و فست فود در این مرکز خرید وجود دارند که می تور کوش آداسی زمستان 96توانید بعد از خرید در آن ها به صرف غذا تور کوش آداسی بهار 97بپردازید.

 

مرکز خرید سوکه کوش آداسی

 

مرکز خرید سوکه کوش آداسی

 



:: برچسب‌ها: مراکز خرید کوش آداسی,بهترین مراکز خرید کوش آداسی,مراکز خرید ارزان کوش‌ آداسی,بازارهای کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

تور کشتی تفریحی کوش آداسی

تور کشتی تفریحی کوش آداسی در واقع یک تور کوش آداسی بهار 97تور چند ساعته با یک کشتی تفریحی بر روی دریایتور کوش آداسی بهمن 96 اژه است. این تور را می توانید از دو اسکله موجود در کوش آداسی که قایق های تفریحی زیبا در آن پهلو گرفته اند تهیه کنید. اسکله ها در کنار ساحل و به موازات آن کشیدهتور کوش آداسی اسفند 96 شده اند. این کشتی ها معمولا دو طبقه هستند و گشتی چند ساعته بر روی دریا می زنند. اگر مایل تور کوش آداسی دی 96به غوصی هستید این کشتی ها توقفی برای شنا نیز دارند. در کشتی های تور تفریحی پذیرایی کامل شامل ناهار از شماتور کوش آداسی نوروز 97 مسافران تور کوش آداسی به عمل می آید.

تور کشتی تفریحی کوش آداسی

تور کشتی تفریحی کوش آداسی

 


پاراسیلینگ در کوش آداسی

پاراسیلینگ یکی از تفریحات هیجان انگیز و جالبی است که در تور کوش آداسی می توانید انجام دهید. پاراسیلینگ یا آب چتر سواری به این صورت است که چتر با یک طناب به قایق موتوری وصل می شود و ورزشکار چتر را می پوشد. به این صورت با سرعت گرفتن قایق ورزشکار در آسمان تور کوش آداسی تعطیلات فروردین 97اوج می گیرد. به وسیله دو دستگیره آبی و قرمز که روی چتر قرار دارد می توان ارتفاع را تنظیم کرد. پاراسیلینگ یک نوع تجربه پرواز و بی وزنی تور کوش آداسی نوروز 97محسوب می شود و وجه تمایز آن با چتربازی یا پاراگلایدر در منظره اقیانوس زیر پای شما است. این ورزش جزو یکی از ورزش های پرمخاطره دنیا طبقه بندی تور کوش آداسی فروردین 97شده است. اگر به دنبال ماجراجویی و هیجان در طول سفر خود می گردید ما پاراسیلینگ را به شما پیشنهاد میتور کوش آداسی زمستان 96 کنیم.

پاراسیلینگ در کوش آداسی

پاراسیلینگ در کوش آداسی



:: برچسب‌ها: تفریحات کوش آداسی,بهترین تفریحات کوش آداسی,دیدنی های کوش آداسی,جاذبه های توریستی کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل گرند بلیش کوش آداسی

هتل گرند بلیش یکی از هتل های 5 ستاره کوش آداسی است که در سال 2010 افتتاح شده است. این هتل تور کوش آداسی اسفند 96مدرن و زیبا در منطقه لانگ بیچ کوش آداسی قرار گرفته است و تا مرکز کوش آداسی حدود 15 کیلومتر فاصله دارد.هم چنین فاصله هتل تا فرودگاه عدنان مندرس 80 کیلومتر است. هتل گرند بلیش در منظقه لانگ بیچ و در کنار ساحل اختصاصی خود در دریای اژه قرار گرفته است و خدمات خود را به صورت ALL به شما مسافران تور کوش آداسی ارائه می دهد. این هتل دارای 198 اتاق و سوئیت با امکانات تلویزیون، مینی بار، تهویه مطبوع، بالکن، صندوق امانات و اینترنت هستند. هتل دارای یک رستوران اصلی، یک رستوران آلاکارته و یک اسنک بار است و 5 کافی شاپتور کوش آداسی فروردین 97 در مکان های مختلف هتل قرار دارند. در محوطه هتل یک استخر روباز قرار دارد و هرشب در کنار آن برنامه های نمایش و آواز اجرا می تور کوش آداسی بهار 97شود. از دیگر امکانات هتل گرند بلیش می توان به زمین تنیس، والیبالتور کوش آداسی بهمن 96 ساحلی، بسکتبال، باشگاه بدنسازی، سونا، سالن ماساژ، حمام ترکی، ژیمناستیک و ... اشاره کرد.

هتل گرند بلیش کوش آداسی 

هتل گرند بلیش کوش آداسی

هتل گرند بلیش کوش آداسی


هتل کوستور کلوب هالیدی کوش آداسی

هتل کوستور کلوب هالیدی یکی از هتل های 5 ستاره کوش آداسی است که در محلهتور کوش آداسی دی 96 بایراکلی دده و در فاصله یک دقیقه ای ساحل دریای اژه قرار گرفته است. این هتل تا مرکز شهر کوش آداسی 5 کیلومتر و 25 دقیقه ای فرودگاه قرار گرفته است. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی بوده و خدمات خود را به صورت ALL به شما مسافران تور کوش آداسی ارائه می دهد. هتل دارای 450 اتاق و سوئیت است که دارایتور کوش آداسی تعطیلات فروردین 97 امکانات بالکن، تلویزیون، مینی بار، تهویه مطبوع، حمام با سشوار، لوازم بهداشتی و اینترنت هستند. در محوطه هتل یک باغ زیبا به همراه چندین استخر روباز وجود دارند که در کنار آن ها چندین سرسره آبی نیز وجود دارند. سه رستورانتور کوش آداسی نوروز 97 در هتل وجود دارند که غذاهایی از سراسر دنیا را برای شما سرو می کنند و هم چنین 5 کافی شاپ در مکان های متفاوت هتل وجود دارند. از دیگر امکانات هتل می توان به سونا، ماساژ، حمام ترکی، اسپا، مرکز تناسب تور کوش آداسی زمستان 96اندام، قایق سواری، غواصی، دارت، دوچرخه سواری، زمین تنیس، تور کوش آداسی نوروز 97باشگاه کودکان و ... اشاره کرد.

هتل کوستر کلوب هالیدی کوش آداسی

هتل کوستر کلوب هالیدی کوش آداسی

هتل کوستر کلوب هالیدی کوش آداسی



:: برچسب‌ها: هتل های کوش آداسی,بهترین هتل های کوش آداسی,هتل های خوب کوش آداسی,رزرو هتل های کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

 

هتل 5 ستاره رویال هالیدی پالاس آنتالیا با ساختمانی رویایی شامل ۴ برج متصل تور آنتالیا اسفند 96به هم در ۱۳ هکتار زمین سبز مدیترانه ای در ساحل دریا واقع شده و در17 کیلومتری شهر آنتالیا ودر18 کیلومتری فرودگاه بین المللی می باشد و از نظر زمانی تا فرودگاه 15 دقیقه فاصله دارد . ایستگاه حمل و نقل عمومی نیز در نزدیکی هتل قرار دارد. اتاق های هتل رویال هالیدی با دکورهای غنی به سبک قصر سلطنتی عثمانی تزئین شده که در این اتاق ها میهمانان تور آنتالیا می توانند  تعطیلاتی متفاوت با  ترکیبی از امکانات مدرن و لمس سنت و تاریخ داشته باشند  . تمامی اتاقها دارای اینترنت رایگان Wi-Fi ، یک تلویزیون صفحه تختتور آنتالیا دی 96 با کانال های ماهواره ای ،مینی بار و چای و امکانات قهوه هستند . همچنین اتاق ها دارای حمام، سیستم تهویه‌ی مرکزی هستند بعضی از اتاق ها دارای بالکن هستند اما اتاق‌های جلویی بالکن و گاوصندوق ندارند.  رویال هالیدی پالاس دارای گزینه های متفاوت رستورانی شامل انواع غذاهای  ایتالیایی، مکزیکی و ماهی ها  است مجموعه تور آنتالیا بهمن 96ای از شیرینی های سنتی ترکی در شیرینی پزی هتل آماده میشود مهمانان می توانند از انواع نوشیدنی های گرمسیری و تنقلات در نوار استخر لذت ببرند.همچنین در صورت تمایل می‌توانند پس از رزرو جا از منوی رستوران، غذای مورد نظرشان راتور آنتالیا بهار 97 سفارش دهند. امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا شامل سونا، حمام ترکی، حمام بخار، سرسره‌ی آبی، باشگاه ورزشی، موسیقی تور آنتالیا نوروز 97زنده، پینگ پنگ، قایقرانی با کانو، بیلیارد، تنیس، بولینگ، کافه، بار، کلاب شبانه، زمین بازی کودکان و ... است.

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا


هتل کروانسرای لارا آنتالیا

هتل 5 پنج ستاره کروانسرای لارا آنتالیا در زمینی به مساحت 110000 متر مربع در کنار ساحل لارا بنا شده است. ساختمان این هتل به شکل U بنا شده که امکان دیدن منظره رو به دریا را به همه اتاق ها می دهد. فاصله هتل تا مرکز آنتالیا 12 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 10 کیلومتر است. هتل دارای یک لابی 3000 متری و چشمگیر است و در 9 طبقه بنا شده است. اتاق های هتل شامل 579 اتاق است که دارای امکاناتی مانند بالکن، تلفن، حمام اختصاصی با  وسایل تور آنتالیا فروردین 97شستشوی رایگان، سیستم گرمایش مرکزی، سشوار ،آینه، تلفن با خط مستقیم، تهویه مطبوع، صندوق امانات، دسترسی به اینترنت ،کاناپه، مینی بار و تلویزیون صفحه تخت است. هتل دارای پنج رستوران است که رستوران اصلی در طبقه اول قرار دارد و غذا را به صورت بوفه سرو می کند. در چهار رستوران دیگر انواع غذاهای آمریکای لاتین، چینی، دریایی و پنکیک های محلی ترکیه را سرو می کنند.تور آنتالیا زمستان 96هم چنین هشت کافه در مکان های مختلف هتل قرار دارند که انواع نوشیدنی ها و دسرها را در اختیار مهمانان تور ‌آنتالیا قرار می دهند. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا می توان به استخر سرپوشیده، استخر موج، پارک آبی، سونا، جکوزی، ماساژ، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی،‌ زمین فوتبال، تنیس و بسکتبال،‌ نمایش شبانه،‌ تور آنتالیا تعطیلات فروردین 97آواز و موسیقی زنده و... اشاره کرد.

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های آنتالیا,آفر هتل های آنتالیا,قیمت هتل های آنتالیا,رزرو هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل ماردان پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره ماردان پالاس آنتالیا گرانترین و لوکس ترین هتل در منطقه اروپا و مدیترانه محسوب میشود و برای ساخت آن بیش از ۱٫۴ میلیارد دلار هزینه شده است. این هتل دارای ۵۶۰ اتاق میباشد و برای ساخت ساحل اختصاصی آن بیش از ۹۰۰۰ تن شن و ماسه مرغوب از کشور مصر به تور آنتالیا نوروز 97کار گرفته شده است. ۱۰۰۰۰ متر مربع طلا ، ۵۰۰۰۰۰ قطعه کریستال و بیش از ۲۳۰۰۰ متر مربع مرمر ایتالیایی در ساخت این بنا به کار گرفته شده است. همچنین استخر آن جزء بزرگترین استخرهای اروپا و آکواریم آن با بیش از 2400 ماهی جزء بزرگترین های اروپا محسوب میشوند. هر اتاق در هتل ماردان پالاس آنتالیا دارای یک بالکن اختصاصی تور آنتالیا اسفند 96 با منظره ای زیبا از کوه های توروس ، دریای مدیترانه و یا استخر شنا است . اتاق های هتل دارای دکوراسیون مجلل و بسیار با شکوه و بزرگ و دارای تمام امکانات رفاهی هستند. استخر زیبا و منحصر به فرد هتل در فضای باز دارای یک  آکواریوم  مرکزی و چشمه های مصنوعی بسیار زیباست. همچنین یک صخره جالب در استخر شنا وجود دارد که مهمانان تور آنتالیا می توانند در کنار ماهی ها با لوله تور آنتالیا دی 96تنفسی غواصی و در یک محیط کنترل شده شنا کنند. رستورانهای مختلف این هتل آنتالیا، انواع غذاهای روسی، فرانسوی، تایلندی، ژاپنی و مدیترانه ای مخصوص را سرو میکنند. یک مکان اختصاصی در پشت بام هتل نمایشی پانورامایی ازدریای مدیترانه هنگام سرو غذا به شما ارائه می دهد. سالن ورزشی بسیار پیشرفته هتل به همراه اتاق مدیتیشن با منظره ای رو به استخر درون ساختمان دارد. مرکز درمان های زیبایی تالاسو نیز انواع ماساژهای مخصوص صورت و بدن را ارائه می دهد. از دیگر امکانات این هتل لوکس برای مهمانان تور آنتالیا می توان به ۳ استخر (سرپوشیده و روباز) و بخش ویژه‌ی کودکان، صندلی و سایبان برای حمام ‌آفتاب، باشگاه ورزشی، سونا، اتاق بخار، جکوزی،سولاریوم، حمام ترکی، استخر نمک دریایی، بوفه‌ی استخر، خدمات ماساژ درمانی، اسکی روی آب، جت‌اسکی، قایق‌ تور آنتالیا بهمن 96موتوری، قایق‌رانی، بولینگ،زمین تنیس، دارت، اسب ‌سواری، موج‌سواری، بیلیارد، اسکواش، کاریوکی، زمین بازی کودکان و... اشاره کرد.

هتل ماردان پالاس آنتالیا

هتل ماردان پالاس آنتالیا

هتل ماردان پالاس آنتالیا

هتل ماردان پالاس آنتالیا

هتل ماردان پالاس آنتالیا


 

هتل آدم و حوا آنتالیا

 

هتل 5 ستاره آدم و حوا آنتالیا در زمینی به وسعت 100 هزار مترمربع در منطقه جنگلیتور آنتالیا بهار 97بلک و کناره ساحل قرار گرفته است و دارای 300 متر ساحل شنی اختصاصی است. این هتل 35 کیلومتر تا فرودگاه و 45 کیلومتر با مرکز آنتالیا فاصله دارد. در مجموع 478 اتاق و 68 ویلا در این هتل قرار دارند که از طریق آسانسور می‌توان به کلیه طبقات تردد نمود که شامل اتاق های رو به دریا، اتاق ها و سوئیت های خانوادگی، سوئیت کینگ، ویلای آدم، ویلای حوا و ویلای PRESIDENTIAL است. در طراحی این هتل، از رنگ سپید، شیشه و آینه استفاده شده است که جلوه ای منحصر به فرد به آن داده است. رستوران های تور آنتالیا تعطیلات فروردین 97این هتل شامل 9 رستوران است که انواع غذاهای ترکی،دریایی، مکزیکی، مدیترانه ای و بین المللی را برای مهمانان تور آنتالیا سرو می کنند. هم چنین 8 کافه در این هتل وجود دارد که نوشیدنی های متفاوت تور آنتالیا فروردین 97محلی و بین المللی را در مکان تور آنتالیا نوروز 97های مختلف (کلاب ، کنار ساحل و...) سرو می کنند. در ضمن هتل مجلل آدم و حوا دارای طویل ترین بار دنیا است که ۹۶ متر طول داشته و مجهز به طولانی ترین استخر است که طول آن دو برابر استخر های استاندارد المپیک بوده و معادل ۱۴۰ متر می باشد .از امکانات تفریحی این هتل برای مسافران تور آنتالیا می توان به استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , ساحل اختصاصی , دارت ,بیلیارد , تور آنتالیا زمستان 96باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , حمام ترکی  و اسکواش اشاره کرد.

 

هتل آدم و حوا آنتالیا

 

هتل آدم و حوا آنتالیا

 

هتل آدم و حوا آنتالیا

 



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,رزرو هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل دایما بیز آنتالیا

هتل 5 ستاره دایما بیز آنتالیا در منطقه کمر آنتالیا و با ساحل شنی اختصاصی ۳۵۰ متری در سواحل دریای مدیترانه واقع شده است . فاصله این هتل تا مرکز آنتالیا حدود 40 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود 56 کیلومتر است.این هتل با مساحتی حدود ۶۰۰۰۰ متر مربع در ۵ ساختمان تور آنتالیا بهار 97جداگانه و ۴ طبقه بنا گردیده است که از طریق آسانسور دسترسی به طبقات فراهم میگردد . هتل دایما بیز در کنار هتل دایما ریزورت واقع شده است که هر کدام استخرهای جداگانه دارند اما سرسره های آبی و محل تشکیل جنگ های شبانه و بعضی تفریحات دیگر برای هر ۲ هتل مشترک است. هتل مجموعا 9 رستوران دارد که یک رستوران اصل انواع غذاهای بین المللی را سرو می کند، 7 رستوران آلاکارته که هر کدام غذای محلی یکی از نواحی هفت گانه ترکیه را سرو می کند و یک اسنک رستوران که اسنک تور آنتالیا فروردین 97وتنقلات خوش طعم را برای مسافران تور آنتالیا سرو می کند. مرکز SPA در هتل مجلل دایما بیز با فضایی آرامش بخش خدماتی چون حمام ترکی به سبک سنتی، تور آنتالیا تعطیلات فروردین 97استخر‌های سر باز و سرپوشیده، اتاق ماساژ، سونا، جکوزی و اتاق بخار ارائه می‌کند. همچنین در این هتل خدمات وسیع ورزشی مانند زمین‌های فوتبال با استاندار‌های فیفا، والیبال، بسکتبال، مینی‌کلاب، تنیس، یوگا و پیلاتس نیز ارائه می‌شود. پارک آبی 55000 متری با 7 سرسره آبی و ورزش‌های آبی از دیگر امکانات تفریحی این هتل می‌باشد. هتل دایما بیز آنتالیا دارای خدمات تفریحی شبانه از جمله، دیسکو، جشن‌های تور آنتالیا زمستان 96لب ساحل، بازی‌های کامپیوتری، آمفی تئاتر، نمایش و موزیک زنده می‌باشد.

هتل دایما بیز آنتالیا

هتل دایما بیز آنتالیا

هتل دایما بیز آنتالیا

هتل دایما بیز آنتالیا


 

هتل کریستال واتر ورلد آنتالیا

 

هتل 5 ستاره کریستال واترورلد (Crystal WaterWorld Resort & Spa) آنتالیا در کنار ساحل زیبای مدیترانه با آب های زلال و شفاف مکانی تور آنتالیا اسفند 96مناسب و ایده آل برای اقامت در آنتالیا است.  این هتل زیبا حدود ۵۰۰ متر تا ساحل دریا فاصله دارد  و در منطقه بلک واقع گردیده است.  هتل یک پارک آبی زیبا با سرسره های بلند و پر هیجان دارد. رستوران هتل کریستال واتر ورلد  تمامی وعده های اصلی غذایی مانند : صبحانه، ناهار و شام  را به  سبک بوفه باز به شما ارائه می دهد و در طول روز شما مسافران تور آنتالیا می توانید تنقلات  و انواع نوشیدنی های خنک و شاد را در ساحل و یا کنار استخر میل کنید و لذت ببرید. رستوران های هتل انواع  غذاهای تور آنتالیا نوروز 97خوشمزه ترکیه، شرق دور، ایتالیایی و آمریکایی جنوبی را برای شما آماده میکند. اتاق های هتل بزرگ و راحت هستند و همه اتاق ها با پارکت های چند لایه و سرامیک  کفپوش شده اند اتاق ها  به زیبایی تزئین شده و امکانات خوبی مانند :  میز مخصوص  نوت بوک، تلویزیون های ال سی دی با ماهواره، موسیقی، مینی بار، شماره گیری مستقیم، صرفه جویی در انرژی کلید کارت، زنگ خطر آتشتور آنتالیا دی 96 سوزی و آتش، اینترنت رایگان Wi-Fi ، حمام و سرویس بهداشتی ، سشوار و تلفن، و سیستم برقی با قدرت ۲۲۰ ولت را دارد. تمامی اتاق ها داری بالکن هستند و بعضی از اتاق ها نمایی زیبا و خیره کننده رو به دریا دارند. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا می توان به ۲ استخر در فضای باز، استخر اسلاید آب، ۲ استخر کودکان، مرکز آبگرم هتل شامل  حمام ترکی، سونا، اتاق بخار، و انواع ماساژ و درمان های زیبایی، والیبال ساحلی، زمین تنیس، مرکز تناسب اندام ، مینی گلف، بیلیارد، بازی تور آنتالیا بهمن 96بولینگ ، بازی های ویدئویی،فوتبال، جت اسکی، چتر بازی با طناب، قایق رانی pedalos  و ... اشاره کرد.

 

هتل کریستال واتر ورلد آنتالیا

 

هتل کریستال واتر ورلد آنتالیا

 

هتل کریستال واتر ورلد آنتالیا

 



:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,هتل های UALL آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های 5 ستاره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

سندلند آنتالیا

سندلند در واقع یک جشنواره همیشگی در شهر آنتالیا است تور آنتالیا نوروز 97که همان طور که از نام آن پیداست با شن و ماسه سروکار دارد. در زمینی به وسعت 7000 متر مربع در کنار ساحل لارا آنتالیا این فستیوال قرار دارد. در این مکان که تنها سرزمین شنی ترکیه و بزرگترین سرزمین تور آنتالیا دی 96شنی جهان است مجسمه های شنی توسط هنرمندان مختلفی ساخته شده اند. اکنون مجسمه هایی نظیر مجسمه ابوالهول، اهرام مصر، تاج محل و معبد آرتمیس در این مکان وجود دارند.تور آنتالیا بهمن 96 هر ساله و با تخریب مجسمه ها بر اثر مرور زمان مجسمه های جدیدی ساخته و به این مجموعه اضافه می شوند. نکته جالب این است که هر سال برای ساخت مجسمه ها یک تم مشخص وجود دارد که سال گذشته این تم قصه های هزار و یک شب و امسال تم به ساختمان های مهم جهان تغییر کرده است. شما مسافران تور آنتالیا می توانید با پرداخت 24 لیر برای تهیه بلیط از این مکانتور آنتالیا اسفند 96 زیبا دیدن نمایید. 

سندلند آنتالیا

سندلند آنتالیا

 


برج هیدیرلیک آنتالیا

در مرکز شهر آنتالیا و در منطقه کالیسی و خیابان مورات پاشا آنتالیا یک برجتور آنتالیا بهار 97 تاریخی قرار دارد که قدمت آن به دویست سال پس از میلاد مسیح باز می گردد. این برج که هیدیرلیک نام دارد در ابتدا به عنوان یک مکان دیده بانی مانند فانوس دریایی در کنار بندرگاه مورد استفاده قرار می گرفته تور آنتالیا فروردین 97است. همان طور که از قدمت آن پیدا است برج در ابتدا متعلق به امپراطوری روم بوده است؛ بعد از آن از این برج به عنوان مقبره و کلیسا نیز مورد استفاده قرار گرفته و روی دیواره های آن برای تزئین نقاشی هایی کشیده شده است. ساختمان برج به شکل یک استوانه سوار بر یک مکعب بوده و 14 متر ارتفاع دارد. دروازه برج در سمت شرقی آن قرار داشته و پلکانی باریک شماتور آنتالیا زمستان 96 را تا بالای این برج هدایت می کند. این برج در کنار جاذبه های گردشگری دیگری مانند دروازه هادریان و برج ساعت قرار گرفته است، بنابراین شما مسافران تور آنتالیا می توانید از این چند اثر باستانی به طور همزمانتور آنتالیا تعطیلات فروردین 97 دیدن فرمایید.

برج هیدیرلیک آنتالیا

برج هیدیرلیک آنتالیا



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های تاریخی آنتالیا,مکان های باستانی آنتالیا,دیدنی های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

دروازه هادریان آنتالیا

دروازه هادریان یکی از معدود بقایای تاریخی آنتالیا از زمان روم باستانتور آنتالیا نوروز 97 می باشد که در منطقه کالجی این شهر قرار گرفته است. این دروازه که قدمت آن به حدود 160 سال قبل از میلاد مسیح باز می گردد توسط مردم آنتالیا و به افتخار ورود امپراطورتور آنتالیا اسفند 96 بزرگ روم باستان یعنی هادریانوس به آنتالیا ساخته شده است. این دروازه به علت وجود سه طاق در آن به اوکاپیلار یا سه دروازه نیز مشهور است. این طاق ها که ارتفاع آن ها حدود 6 متر است از سنگ مرمر سفید ساخته شده اند. در تور آنتالیا دی 96کنار این دروازه و در دو سمت راست و چپ دو برج نیز وجود دارند که برج سمت راست در زمان بیزانس بازسازی شده است. تزئینات این بنا شامل حکاکیتور آنتالیا بهمن 96 نقوش مختلف روی سنگ ها و وجود مجسمه های مختلف در آن می باشد. گفته می شود ملکه بلقیس و حضرت سلیمان نیز از این دروازه عبور کرده اند. به شما مسافران تور آنتالیا پیشنهاد می کنیم فرصت دیدن این دروازه زیبا و تاریخی را از دست ندهید.

دروازه هادریان آنتالیا

دروازه هادریان آنتالیا

 


مسجد مراد پاشا آنتالیا

مسجد مراد پاشا یکی از مساجد قدیمی شهر آنتالیا است که در حدود 450 سال پیش و در سال 1570 به دستور صدراعظم حکومت عثمانی مراد پاشا ساخته شد. معماری مسجد بسیار جالب بوده و به این صورت است که گنبد اصلی آن بر روی یک ده ضلعی قرار گرفته است و سه گنبد کوچک در مقابل آن قرار تور آنتالیا فروردین 97دارند؛ هم چنین در کنار آن تنها یک مناره قرار دارد. معماری داخلی مسجد بسیار ساده بوده و تنها تزئینات آن شامل شیشه های رنگی و لوستر استتور آنتالیا بهار 97. بر روی دیوارهای این مسجد خطاطی های قدیمی نیز وجود دارند که باعث زیبایی هرچه تمام تر این دیوارها شده است. این مسجدتور آنتالیا زمستان 96 در محله غزلسرای و در نزدیکی مرکز خرید بزرگ آنتالیا قرار گرفته است و شما مسافران تور آنتالیا می توانید همه روزه از آن بازدیدتور آنتالیا تعطیلات فروردین 97 فرمایید.

مسجد مراد پاشا آنتالیا

مسجد مراد پاشا آنتالیا



:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,جاذبه های توریستی آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

رستوران شاندیز شیراز

رستوران شاندیز در نزدیکی دروازه قرآن و در بام شهر شیراز قرار گرفته است؛ از این رو منظره بسیار زیبایی از شهر شیراز از داخل رستوران هویدا است. تور شیراز اسفند 96رستوران شاندیز در کنار شهربازی لونا پارک قرار گرفته و شما مسافران تور شیراز می توانید بعد از گردش و تفریح در لونا پارک به اینتور شیراز نوروز 97 رستوران آمده و غذا میل کنید. رستوران دارای ظرفیت 500 نفر بوده و در دو وعده ناهار و شام انواع غذاهای ایرانی و سنتی را سرو می کند. هم چنین می توانید هنگام صرف غذا از موسیقیتور شیراز بهمن 96 زیبای زنده که برای شما نواخته می شود لذت ببرید. رستوران دارای دو فضای روباز و سربسته است که بنا به سلیقه و شرایط آب و تور شیراز زمستان 96هوایی می توانید یکی از این دو محل را برای نشستن انتخاب کنید.

رستوران شاندیز شیراز

رستوران شاندیز شیراز

رستوران شاندیز شیراز


 

رستوران بل پاسی شیراز

رستوران بل پاسی یکی از رستوران های ایتالیایی شهر شیراز است که در خیابان خاکشناسی این شهر قرار گرفته است. در منوی این رستوران انواع تور شیراز تعطیلات فروردین 97غذاهای ایتالیایی اعم از پیتزاها، انواع استیک، اسپاگتی، ریسوتو، سوپ و سوخاری ها وجود دارد. رستوران برای سه وعده غذایی تور شیراز بهار 97صبحانه، ناهار و شام با ظرفیت 100 نفر خدمات ارائه می دهد. رستوران بل پاسی جزء رستوران های لوکس محسوب می شود و دارای منوی تقریبا گرانی است. دکوراسیون رستورانتور شیراز دی 96 بسیار شیک و زیبا است و محیط بسیار دنجی را برای صرف غذا در کنار خانواده فراهم آورده است. اگر مایل به صرف دسر و نوشیدنی هستید کافی شاپ مجموعه این امکان را برای شما مسافران تور شیراز فراهم آورده است. باید یادآور شد که این رستوران سرویس بیرون بر نداشته و امکان صرف غذا فقط در داخل رستورانتور شیراز فروردین 97 قرار دارد.

رستوران بل پاسی شیراز

رستوران بل پاسی شیراز

رستوران بل پاسی شیراز

 

 

 



:: برچسب‌ها: رستوران های خوب شیراز,رستوران های خوب شیراز,رستوران های سنتی شیراز,فست فودهای شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل آپارتمان پارمیس شیراز

هتل تک ستاره پارمیس شیراز در میدان شهرداری این شهر قرار تور شیراز اسفند 96دارد. این هتل در نزدیکی مجموعه وکیل قرار داشته و به دیگر جاذبه های شهر نظیر نارنجستان قوام، حافظیه و باغ ارم نیز نزدیک است. هتل در دو طبقه تور شیراز زمستان 96ساخته شده و دارای 13 واحد اقامتی است که به مسافران تور شیراز امکاناتی مانند صبحانه، مینی بار غیر رایگان، سرویس ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت است. از دیگر امکانات تور شیراز بهمن 96هتل برای مسافران تور شیراز می توان به صندوق امانات، لابی، تور شیراز بهار 97پذیرش 24 ساعته، روم سرویس و پارکینگ سرپوشیده اشاره کرد.

هتل آپارتمان پارمیس شیراز

هتل آپارتمان پارمیس شیراز

هتل آپارتمان پارمیس شیراز

 


هتل آپارتمان تچر شیراز

هتل آپارتمان 2 ستاره تچر شیراز در خیابان فردوسی شهر قرار دارد. هتل در مرکز تور شیراز فروردین 97شیراز قرار داشته و فاصله کمی تا دیدنی ها و مراکز خرید شهر دارد. هتل آپارتمان تچر در سال 1388 و در ساختمانی 4 طبقه و با 12 واحد آپارتمانی افتتاح شده است. واحدهایتور شیراز دی 96 اقامتی هتل به صورت دو تا شش نفر بوده و امکاناتی نظیر صبحانه، مینی بار، چای ساز، سرویس ایرانی و فرنگی، اینترنت و سیستمتور شیراز نوروز 97 تهویه مطبوع را به شما مهمانان تور شیراز ارائه می دهند. رستوران هتل در طبقه همکف قرار داشته و انواع غذاهای ایرانی را با منوی انتخابی برای شما سرو می کند. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور شیراز می توان به فضای سبز، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، لاندریتور شیراز تعطیلات فروردین 97، خشکشویی، لابی و خدمات برای معلولین اشاره کرد.

هتل آپارتمان تچر شیراز

هتل آپارتمان تچر شیراز

هتل آپارتمان تچر شیراز



:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان های شیراز,هتل های ارزان شیراز,هتل های خوب شیراز,هتل های 3 ستاره شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل صدرا شیراز

هتل دو ستاره صدرا در خیابان رودکی شیراز (مرکز شهر) قرار گرفته است. این هتل یکی از هتل های با قدمت شیراز است که در سال 1384 بازسازی شده است. این هتل دارای موقعیت مکانی بسیار خوب ، با توجه به قرار گرفتن در نزدیکی مناطق دیدنی و مراکز خریدتور شیراز نوروز 97 است. رستوران و سالن صبحانه خوری هتل در طبقه همکف قرار دارد که در وعده های غذایی به غیر از صبحانه غذاهای ایرانی و فرنگی با منوی انتخابی سرو می کند. هتل در 4 طبقه ساخته شده و دارای 51 واحدتور شیراز زمستان 96 اقامتی از جمله اتاق های یک تا سه تخته و سوئیت است که به مسافران تور شیراز امکانات مینی بار، صبحانه، تور شیراز دی 96اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، سرویس ایرانی و فرنگی و صندوق امانات را ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل صدرا برای مسافران تور شیراز می توان به سالن بیلیارد، کافی شاپ، چایخانه سنتی، تاکسی تور شیراز بهمن 96سرویس، خدمات برای معلولین، پارکینگ رایگان و پذیرش شبانه روزی اشاره کرد.

هتل صدرا شیراز

هتل صدرا شیراز

هتل صدرا شیراز


هتل جهانگردی تخت جمشید شیراز

هتل 3 ستاره جهانگردی تخت جمشید در مرودشت شیراز و در کیلومتر دوم جاده تخت جمشید قرار دارد. هتل به صورت ویلایی و در میان یک تور شیراز فروردین 97محوطه فضای سبز بسیار زیبا با مساحت 11 هکتار قرار گرفته است. این هتل دارای 22 ویلا است که به شما مسافران تور شیراز تور شیراز اسفند 96امکانات مینی بار غیر رایگان، چای ساز، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و سرویس ایرانی و فرنگی اشاره کرد. رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را با منوی دلخواه شما در اختیارتان قرار می دهد. هتل دارای پارکینگ رایگان است که شما مسافران تور شیراز می توانید اتومبیل خود را در آن قرار دهید. از دیگر امکاناتتور شیراز بهار 97 هتل می توان به زمین ورزشی، تاکسی سرویس، خدمات برای معلولین، صندوق امانات، پذیرش شبانه روزی و اتاق چمدان اشاره تور شیراز تعطیلات فروردین 97کرد.

هتل جهانگردی تخت جمشید شیراز

هتل جهانگردی تخت جمشید شیراز

هتل جهانگردی تخت جمشید شیراز

 



:: برچسب‌ها: هتل های شیراز,هتل های خوب شیراز,بهترین هتل های شیراز,آفر هتل های شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

رستوران کاکتوس شیراز

رستوران کاکتوس یکی از رستوران های خوب خیابان قصرالدشت است که سال ها است از مهمانان تور شیراز پذیرایی می کند. این رستوران در سه وعده غذایی صبحانه، ناهار ، شام سرویس ارائه می دهد. هم چنین می توانید برای صرف میان تور شیراز تعطیلات فروردین 97وعده و یا نوشیدنی نیز به این رستوران مراجعه کنید. در کنار رستوران کاکتوس یک کافی شاپ نیز وجود دارد که نوشیدنی های بین المللی آن بسیار معروف است. امکان سفارش از قسمت باربیکیو رستوران و نشستن در تور شیراز فروردین 97فضای باز نیز از ساعت 12 ظهر برای شما امکان پذیر است. در هنگام صرف غذا برای شما موسیقی زنده به سبک پاپ تور شیراز بهار 97و سنتی نواخته می شود. میز اردور بسیار کاملی در این رستوران است که انواع سالادها و پیش غذا در آن وجود دارند. رستوران کاکتوس امکان سفارش تلفنی نیز برای شما قرار دارد. قیمت های منو در این رستوران کمیتور شیراز دی 96 بالا است.

رستوران کاکتوس شیراز

رستوران کاکتوس شیراز

 


رستوران طوبی شیراز

رستوران طوبی یکی از رستوران های خوب شیراز است تور شیراز اسفند 96که در خیابان معالی آباد و رو به روی پارک ملت قرار گرفته است. این رستوران دارای محیطی خانوادگی و دکوراسیونی کلاسیک است که فضای بسیار مطبوعی را برای صرف غذا ایجاد کرده است. منوی رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی، تور شیراز بهمن 96انواع فست فودها و چند نوع غذای دریایی می شود که دارای قیمت تقریبا معقولی هستند. هم چنین اگر برای صرف میان وعده به این رستوران می روید می توانید از منوی کافی شاپ استفاده کنید. پیش غذا را می توانید از قسمت سالاد بار رستوران که بسیار متنوع و خوش آب و رنگ است انتخاب نمایید؛ هم چنین اگر تور شیراز زمستان 96شب هنگام به این رستوران بروید می توانید از گوش دادن به موسیقی زنده همراه صرف غذای خود لذت ببرید. ظرفیت رستوران طوبی 250 نفر است که از آن برای برگزاری جشن و یا مهمانی هم می توان استفاده کرد. سرویس اینترنت تور شیراز نوروز 97بی سیم در این رستوران به صورت رایگان در اختیار شما مسافران تور شیراز قرار خواهد گرفت.

رستوران طوبی شیراز

رستوران طوبی شیراز



:: برچسب‌ها: رستوران های شیراز,رستوران های خوب شیراز,بهترین رستوران های شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

ارگ کریم خان شیراز

ارگ کریمخان بنایی بسیار زیبا متعلق به دوران زندیهتور شیراز نوروز 97 است که در خیابان کریم خان زند شیراز قرار دارد. این ارگ در سال 1108 شمسی و همزمان با برگزیده شدن شیراز به عنوان پایتخت به دستور کریمخان ساخته و به ارگ کریم خان مشهور شد. در دوران زندیه این ارگ برای اقامت پادشاه در تور شیراز زمستان 96نظر گرفته شده بود. ساختمان ارگ مربعی شکل بوده و در زمینی به مساحت 4000 متر مربع بنا شده است؛ در هر گوشه از اینتور شیراز دی 96 ساختمان یک برج بلند به ارتفاع 14 متر از سنگ و گچ ساخته شده است. در زمان قاجار این بنا به عنوان محل اقامت فرمانداران در نظر گرفته شد و در این دوره به دستور میرزا عبدالحسینتور شیراز بهمن 96 فرمانفرما نقاشی های مینیاتوری بر دیوارهای آن کشیده شد. در دوره پهلوی مدتی این بنا به عنوان زندان استفاده می شد. در سال 1351 ارگ تور شیراز اسفند 96کریم خان به ثبت ملی رسید اما هنوز ثبت جهانی نشده است. هم اکنون این بنا در حال مرمت می باشد تا در آینده ای نزدیک به بزرگترین موزه شیرازتبدیل شود.

ارگ کریم خان شیراز

ارگ کریم خان شیراز

 


آبشار مارگون

آبشار مارگون یکی از دیدنی ترین نقاط استان فارس است. این آبشار بسیارتور شیراز بهار 97 منحصر به فرد است زیرا از هیچ رودخانه ای سرچشمه نگرفته است و در واقع چشمه ای است که از دیواره کوه می جوشد. آبشار مارگون با ارتفاع 70 متر و عرض 100 متر مرتفع ترین آبشار چشمه ای جهانتور شیراز اسفند 96 است. این آبشار در سپیدان استان فارس یعنی مرز بین دو استان فارس و کهکیلویه و بویر احمد قرار دارد. از آبشار رودخانه ای به وجود آمده که تا روستاهای اطراف امتداد داشته و باغ ها و درختان زیادی را پدید آورده است. اطراف آبشار در فصل بهار بسیار سرسبز و دیدنی است اما در فصل زمستان جاده منتهی به آبشار برفگیر بوده و در برخی موارد تور شیراز فروردین 97ارتباط با آن قطع می شود. شما مسافران تور شیراز می توانید در طول سفر خود از این آبشار زیبا نیزتور شیراز تعطیلات فروردین 97 دیدن کنید.

آبشار مارگون

آبشار مارگون

آبشار مارگون



:: برچسب‌ها: دیدنی های شیراز,مکان های دیدنی شیراز,جاذبه های دیدنی شیراز,جاذبه های توریستی شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل مدیا وان دبی

هتل مدیا وان دتور دبی نوروز 97بی امکانات بسیار خوبی را به میهمانان ارائه میدهد. اتاق های هتل بسیار تمیز هستند و محیط بسیار مطبوعی را برای میهمانان فراهم کرده اند.این هتل 4 ستاتور دبی فروردین 97ره از بهترین هتل های دبی است. تور دبی زمستان 96از امکانات هتل مدیا وان میتوان به استخر و سونا هتل اشاره کرد.وجود فروشگاه های متعدد در هتل امکان خرید را برای مسافراتور دبی بهمن 96ن فراهم کرده است.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد. مدیا وان با اتومبیل 15 دقیقه از مجتمع تجاری امارات مال و مرکز خرید ابن بطوطه فاصله دارد. نزدیک ترین ایستگاه مترو هم فقط چند قدم از هتل دور است و پارتور دبی بهار 97کینگ ماشین هم در محل موجود می باشد. مدیا وان انتخاب فوق العاده ای برای گردشتور دبی دی 96گران تور دبی که علاقمند به تور دبی تعطیلات فروردین 97گردش های شبانه، ساحل و خرید بتور دبی اسفند 96رند های لوکس هستند می باشد.

 

 

 



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی,هتل های ارزان دبی,بهترین هتل های دبی,نرخ ارزان هتل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل هاوارد جانسون بار دبی

هتل هاوارد جانستور دبی نوروز 97ون بار دبی یکی از هتل های 3 ستاره دبتور دبی زمستان 96ی می باشد که قیمت مناسبی برای اقامت دارد و از بهترین هتل های دبی است.  هتل 3 ستاره هاوارد جانسون بار دبی دارای اتاق جلسه کاملا مجهز میباشد..در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد تور دبی اسفند 96گرفت. هاوارد جانسون به فاصله 5 دقیقه با خودتور دبی بهار 97رو از موزه دبی و بازار منا فاصله دارد. اتاق های جادار و مجهز به تهویه مطبوع هتل دارای سبک نوین و دارای وای فای هستندمیهمانان می توانند در اتاق هایشان استراحت کنند که هر کدام شامل تلویزیون ماهوارتور دبی فروردین 97ه ای و امکانات مدرنی می باشد.هتل هاوارد جانسون بر تور دبی دی 96دبی انواع امکانات تفریحی برای میهمانان شامل استخر بالای پشت بام با نمای فوق العاده از دبی و باشگاه و سونا می شود.گردشگران تور دبی می توانند در ایتور دبی تعطیلات فروردین 97ن هتل اقامت راحتیتور دبی بهمن 96 داشته باشند.

 

هتل هاوارد جانسون بار دبی



:: برچسب‌ها: ارزان ترین هتل های دبی,لوکس ترین هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل فورچون دیره دبی

این هتل 3 ستاره از بهترین هتل های دبی است. اقامت در منطقه دیره به تاجران و مسافران تور دبی که قصد خرید در دبی دارند ، توصیه می شود فرودگاه بیتور دبی نوروز 97ن المللی دبی 15 دقیقه با رانندگی فاصله دارد و درتور دبی زمستان 96 صورت درخواست ، ترانسفر فرودگاهی نیز در دسترس می باشد . ایستگاه مترو یونیون نیز فاصله ای 10 دقیقه ای با هتل دارد .  دارای اتاق های تمیز و مجهز به تهویه مطبوع است . اتاق ها همگی دارای بالکن هستند و به شیوه ای کلاسیک طراحی شده اند . از امکاتور دبی دی 96نات اتاق ها می توان به مینی بار ، تلویزیون صفحه تخت ، حمام اختصاصی ، سشوار مجهز هستند و دارای خدمات 24 ستور دبی بهمن 96اعته می باشند . صبحانه در هتل بصورت بوفه است .همچنین می توانید از کلاب شبانه هتل فورچون دبی لذت ببریتور دبی بهار 97د . این هتل دارای ماساژ است و تور دبی تعطیلات فروردین 97خستگی یک روز را از تنتان به در ختور دبی اسفند 96واهد کرد این هتل دارای اینترنتتور دبی فروردین 97 رایگان در لابی می باشد.

 

هتل فورچون دیره دبی

 

هتل فورچون دیره دبی



:: برچسب‌ها: نرخ ارزان هتل های دبی,لوکس ترین هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل آستوریا دبی

این هتل سهتور دبی نوروز 97 ستاره از مناسب ترین هتل های دبی می باشد.هتل استوریا 108 اتاق دارد و در منطقه ی بردبتور دبی دی 96ی واقع شده است. از امکانات هتل می توان به استخر روباز اشاره کرد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.کارکنان هتل آستوریا امکانات بسیار تور دبی بهمن 96خوبی به مسافران ارائه می دهند و همیشه آماده خدمت رسانی میباشند.تور دبی زمستان 96در صورت درخواست مسافرين تور دبی، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفتتور دبی اسفند 96.  امکان هماهنگی برای سافاری صحرایی و کروز درتور دبی بهار 97یایی نیز در هتل آستوریا وجود دارد. از هتل آستوریتور دبی فروردین 97ا تا فرودگاه بین المللی دبی به اندازه ی 20 دقیقه رانندگی فاصلتور دبی تعطیلات فروردین 97ه است.

 

 

هتل آستوریا دبی

 

هتل آستوریا دبی

 

هتل آستوریا دبی



:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل بلک استون دبی

این هتل 4 ستاره از بهترین هتل های دبی می باشد که در منطقه دیرهتور دبی زمستان 96 واقع شده است.از ویژگی هایی که این هتل را از هتل های دیگر متمایز ساخته نزدیک بودنش به مترو و نمایشگاه بین المللی که 5 دقیقه تا هتل فصله دارد اشاره کرد.رستوران اصلی ای هتلتور دبی تعطیلات فروردین 97 در داخل می باشد که آماده پذیرایی از شما میهمانان تور دبی تور دبی نوروز 97می باشد. هتل بلک استون دبی از تور دبی دی 96هتل های نوساز دبی می باشد که دارای 128 اتاق با دکوراسیون زیبا و عالی طراحی شتور دبی بهمن 96ده است.از امکانات این هتل استخر , مرکز سلامت , آبگرم و باشگاه بدنسازی،هر اتاق در این هتل به تلوتور دبی فروردین 97یزیون صفحه تخت، شبکه متور دبی اسفند 96اهواره ای، تهویه مطبوع و مینی بار ،حمام خصتور دبی بهار 97وصی مجهز می باشد که آماده پذیرایی از میهمانان تور دبی می باشد.

 

هتل بلک استون دبی

 

هتل بلک استون دبی

 



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,لوکس ترین هتل های دبی,هتل های ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل توریست آنتالیا

 هتل سه ستاره تتور آنتالیا زمستان 96وریست آنتالیا در کنار ساحل واقع شده و از بهترین هتل های آنتالیا است و 55 اتاق مدرن دارد که کف پوش پارکت دارند و دارای امکانات تلویزیونتور آنتالیا دی 96، مینی بار، وای فای رایگان و ... هستنتور آنتالیا نوروز 97د. در رستوران هتل صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه سرو می شود، همچنین در رستوران دیگر هتل، غذاتور آنتالیا بهمن 96ها به صورت منوی انتخابی می باشد. در بوفه کنار تور آنتالیا تعطیلات فروردین 97استخر نیز انواع نوشیدنی ها و کوکتل های مختلف و متنوتور آنتالیا بهار 97ع موجود می باشد. از نظر دسترسی به مراکز خرید، فاصله هتل تا مرکز خرید تراسیتی آنتالیا 5 کیلومتر است. مسافران تور آنتالیا می توانند در ساحل اختصاصی این هتل به تفریح و شادتور آنتالیا اسفند 96ی پرداخته و لحظات مفرحی را تحربه کنند. همچنین فرودگاه آنتالیا در 10 کیلوتور آنتالیا فروردین 97متری هتل است.

 

 

هتل توریست آنتالیا

 

هتل توریست آنتالیا

 

هتل توریست آنتالیا



:: برچسب‌ها: هتل های لوکس آنتالیا,نرخ ارزان هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های ارزان آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل علی بیگ ریزورت آنتالیا

هتل علی بی ریزورت آنتالیاتور آنتالیا زمستان 96 یکی از بهترین هتل های آنتالیا با کیفیت و امکانات عالی است.از سال ۲۰۱۱ تا کنون این هتل به نشان هتل تنیس مزین شده است. این هتل در بخش ماناوگات و سیده آنتالیا قرار دارد که از جمله ویژگیتور آنتالیا نوروز 97 های آن دریای عظیم مدیترانه و هوای جالب و خواستنی آن است. اتاق های این هتل از نظر کیفیت محیط، تهویه، امکانات رفاهی و سلامت، در رتبه عالی قرار دارند. خوشبختانه از نظر امکانات تفریحی و رفاهی هتل در رتبه خوبی قرار دارد و شما می توانید در سفر به تور آنتالیاانواع امکانات را در این هتل ساحلی مشاهده کنید. این هتل دارای حدود ۹۰۰ اتاق خانوادگتور آنتالیا تعطیلات فروردین 97ی و استاندارد از نوع معمولی و تور آنتالیا دی 96سوپر  است که امکانات آن ها از نظر کیفیت تفاوتی ندارد.  از جمله ورزش های محبوبی که در این هتل به  مسافرین ارائه می شود، ورزش تنس است که امکانات کافی و وافی در ایتور آنتالیا بهمن 96ن باره وجود دارد. از سمتی امکانات دیگری مثل  مینی کلوب، ماکتور آنتالیا بهار 97سی کلوب، گنچ کلوب،  سالن اتومبیل رانی، لونا پارک، پارک کودکان، آکوا پارک، مرکز نگهداری بچه ها به بهترین شکل و با کیفیت ترین امکانات، و… نیز در این هتل دیده می شود.تتور آنتالیا اسفند 96ورهای نیم روزی و تمام روزی در جایجای این منطقه چیزی است که تور آنتالیا فروردین 97توسط هتل پشتیبانی می شود.

 

هتل علی بیگ ریزورت آنتالیا

 

هتل علی بیگ ریزورت آنتالیا

 

هتل علی بیگ ریزورت آنتالیا



:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های آنتالیا,نرخ ارزان هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل کرملین پالاس آنتالیا

 این هتل 5 ستارهتور آنتالیا زمستان 96 یکی از لوکس ترین هتل های آنتالیا است.این هتل با الهام از کاخ کرملین در روسیه ساخته شده است و با امکانات ساحل شنی اختصاصی به طولتور آنتالیا دی 96 215 متر و استخرهای برگزیده خود، خدمات بازی‌هتور آنتالیا نوروز 97ای آبی در حد 5 ستاره را ارائه می‌دهد هتل کرملین دارای ساحل شنی اختصاصی است و در زمینی به مساحت 75 هزار متر مربع بنا شده است هتل آی سی گرین پالاس مجموعا 429 اتاق و 924 تخت خواب دارد که در 6 طبقه بنا شده‌اند و از طریق آسانستور آنتالیا اسفند 96ور می‌توان به طبقات دسترسی پیدا کرد تمام اتاق‌ها مبله و دارای بالکن هستند و مجهز به حمام، دستشوتور آنتالیا بهمن 96یی، سیستم تهویه، سشوار، تلفن مستقیم، صندوق امانات، تلویزیون و مینی‌بار می‌باشند و همچنین اتاق‌ها به صورت روزانه تمیز می‌شوند. هتل آی سی گرین پالاس دارای تور آنتالیا بهار 97خدمات تفریحی روزانه از جمله پارک آبی، ورزش‌های آبی، فوتبال، باشگاه بدن‌سازتور آنتالیا فروردین 97ی و دارا می‌باشد همچنین خدمات وسیع ورزشی مانند زمین‌های فوتبال با استاندار‌های فیفا، والیبال، تنیس، یوگا و پیلاتس نیز ارائه می‌شود از خدمات دیگر این هتل حمام ترکی، اتاق ماساتور آنتالیا تعطیلات فروردین 97ژ، سونا و جکوزی و ... است.این هتل می تواند گزینه ی مناسبی برای گردشگران تور آنتالیا باشد. 

 

هتل کرملین پالاس آنتالیا

 

هتل کرملین پالاس آنتالیا

 

هتل کرملین پالاس آنتالیا



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,نرخ ارزان هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل پریما آنتالیا

این هتل 3 ستاره تنتور آنتالیا زمستان 96ها 50 متر از ساحل فاصله دارد و تور آنتالیا نوروز 97از مناسب ترین هتل های آنتالیا است. اتاق های این هتل دارای تهویه مطبوع، نور زیاد و مبلمان چوبی می باشد. تمامی تور آنتالیا دی 96اتاق ها دارای مینی بار، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای و سشوار هستند. برخی از اتاق ها دارای دید دریای مدیترانه می باشند. هتل پریما خدمات ترانسفر به دریا رتور آنتالیا بهمن 96ا دوبار در روز به صورت رایگان داردو برای گردشگران تور آنتالیا مناسب است. در هر اتاق صندوتور آنتالیا اسفند 96ق برای نگهداری اشیا گرانقیمت وجوددارد.برای راحتی افراد سیگار اتاق مخصوص سیگاری ها در هتل وجوتور آنتالیا فروردین 97د دارد. امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، سونا ، تور آنتالیا بهار 97حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) می باشد.یک صرافی نیز در هتتور آنتالیا تعطیلات فروردین 97ل وجود دارد.

 

هتل پریما آنتالیا

 

هاتل پریما آنتالیا

 

هتل پریما آنتالیا



:: برچسب‌ها: نرخ ارزان هتل های آنتالیا,لوکس ترین هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()