نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل داریوش کیش

اگر قصد سفر به هتل 5 ستاره در جزیره زیبای کیش را دارید هتل مجلل داریوش مقصد بسیاری از گردشگران تور کیش میباشد. هتل داریوش کیش با معماری بی‌نظیر از منحصر به فرد ترین هتل‌ های جنوب کشور در کیش است و با فضایی مجلل و بسیار زیبا در قلب جزیره‌ی کیش، یادآور تاریخ کهن ایران زمین است که با نماد های سنگی از تخت جمشید با امکانات خوب اقامتی رفاهی و خدمات ویژه تشریفاتی اقامتی خوش را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد. مسافران تور کیش در هتل داریوش کیش می‌توانند انواع غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی نوش جان کنند و همچنین از تورهای بازدید باغ پرندگان، دلفین‌ها و آکواریوم‌ها و پیگ پونگ بهره‌مند شوند و سرگرمی‌های دریایی مانند قایق رانی در دریاچه هتل و غواصی داشته باشند.

امکانات هتل داریوش کیش:

رستوران آپادانا و پاسارگاد با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی و فست فود,استخر روباز ویژه اقایان با چشم انداز خلیج فارس,باشگاه بدنسازی، بیلیارد،پینگ پونگ،زمین تنیس,قایق سواری , ماساژ تایلندی و... میباشد.

اگر قصد سفر به کیش و خرید از مراکز نزدیک به هتل را دارید پیشنهاد ما به شما سفر با تور کیش میباشد.

نمایی از هتل داریوش کیش

 نمایی از هتل داریوش کیش 

نمای جلویی هتل داریوش کیش

نمای جلویی هتل داریوش کیش

نمایی از لابی هتل داریوش کیش

نمایی از لابی هتل داریوش کیش

نمای داخل اتاق های هتل داریوش کیش

نمای داخل اتاق های هتل داریوش کیش

نمای استخر هتل داریوش کیش


هتل شایان کیش

اگر قصد سفر به هتل های 5 ستاره در جزیره زیبای کیش را دارید هتل 5 ستاره شایان کیش مقصد بسیاری از گردشگران تور کیش میباشد. هتل شایان کیش یکی از بزرگترین و بهترین هتل های 5 ستاره کیش است که در مقابل بزرگترین اسکله تفریحیکیش بنا شده است. این هتل در زمینی به مساحت 55 هزار متر مربع واقع شده و از نظر دسترسی به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری کیش و فرودگاه، در کوتاه ترین حالت ممکن قرار دارد. هتل شایان کیش دارای 195 اتاق می باشد و این هتل در سال 1388 به جمع هتل های پارس پیوست و از آن پس با نام هتل پارس شایان کیش شناخته می شود.

امکانات هتل شایان کیش:

پذیرش رایگان برای کودکان زیر پنج سال در تور کیش , ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهى و ترانسفر رفت بازار , اينترنت وايرلس , جشن شبانه شايان هر شب از ساعت 12:30 الى 3بامداد, سالن بيليارد , رستوران فرانسوى , رستوران شمبلير , رستوران سنتى باغ بهشت , کافى شاپ و فست فود , استخر سر باز , فضاى سبز , بهترين موقعيت جغرافيايى در جزيره.

اگر قصد سفر به جزیره کیش و بازدید از مناظر طبیعی آن را دارید پیشنهاد ما به شما سفر با تور کیش میباشد.

نمایی از روبروی هتل شایان کیش

نمایی از روبروی هتل شایان کیش

نمایی از اتاقهای هتل شایان کیش

نمایی از اتاقهای هتل شایان کیش

نمایی از رستوران هتل شایان کیش

نمایی از رستوران هتل شایان کیش

 


هتل مارینا پارک کیش

هتل 5 ستاره مارینا پارک واقع در زیباترین نقطه جزیره کیش در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار بنا شده فضای سبز زیبا با گونه های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن را در سراسر جزیره متمایز می سازد. در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می کند که اولین و بی نظیرترین مارینای کیش را در خود جای داده است. این فضای فرح بخش و بسیار چشم نواز، نظر هر بیننده ای را به خود جلب نموده و اقامت در این هتل با شکوه را وسوسه انگیز می نماید. معماری منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر تعریفی جدید از سفر را در ذهن متجلی می‌ سازد. این هتل به دلیل امکانات عالی که ارائه می دهد مورد توجه بسیاری از شرکت های هواپیمایی تور کیش قرار گرفته است.

امکانات هتل مارینا پارک کیش :

ترانسفر و استقبال فرودگاهي، صبحانه و نهار بوفه كامل، استخر، سونا و جكوزي, اتوشویی, خشکشویی, اسپا, حمام آفتاب, اتاق ماساژ, وای فای رایگان.

اگر قصد سفر به کیش را دارید با تور کیش همراه شوید با اقامت در این هتل 5 ستاره سفرتان را برای خود و عزیزانتان خاطره انگیز کنید.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش

نمایی از لابی هتل مارینا پارک کیش

نمایی از لابی هتل مارینا پارک کیش

نمایی از اتاق های هتل مارینا پارک کیش

نمایی از اتاق های هتل مارینا پارک کیش

نمایی از استخر هتل مارینا پارک کیش


هتل سورینت مریم کیش

هتل  5  ستاره سورینت مریم کیش با نمایی زیبا که تاثیر گرفته از سبک معماری اروپایی (باروک) میباشد از چهار طبقه و ۵۶ اتاق و سوئیت که شامل اتاق های دو تخته دبل و توئین، سه تخته، ۱۲ سوئیت معمولى و ۴ سوئیت رویال بوده، تشکیل شده است و پذیرای گردشگران تور کیش میباشد.  34 اتاق این هتل رو به طلوع خورشید می باشد که نمای زیبای آنرا به میهمانان هدیه می کند. همچنین در طبقات بالاتر، نمای دریا هم قابل مشاهده است.فاصله اندک این هتل تا اسکله تفریحی ،بازارهای کیش از قبیل مروارید، پردیس، هایپر مارکت و …. این امکان را به گردشگران تور کیش می دهد تا بدون استفاده از وسایل نقلیه از این مراکز دیدن کرده و در فصل های مناسب از هوای مطبوع جزیره لذت ببرند. با اقامت در هر یک از ۵۶ اتاق هتل سورینت مریم ، میتوانید از روم سرویس ، بوفه صبحانه (سرد و گرم) – بوفه نهار (ایرانی ، فرنگی و سالاد بار)- سرویس عصرانه (میوه) – سرویس چای و قهوه ، اینترنت بی سیم پر سرعت ، صندوق امانات ، اتاق جلسات (نفره۱۲)، سیستم IPTV ، مینی بار و تشریفات فرودگاهی (رفت و برگشت) استفاده کنید. کافی لانژهتل سورینت مریم ۲۴ ساعته با طنین دلنواز پیانو پذیرای مهمانان گرامی تور کیش است. انواع نوشیدنی های سرد و گرم ، با بهترین کیفیت مواد اولیه توسط پرسنل حرفه ای و آموزش دیده سرو می گردد. رستوران های شبنم با منوی غذاهای ایرانی ، دریایی و فرنگی و رستوران بام مریم با منوی صبحانه در اختیار مسافران تور کیش است. هم چنین از امکانات تفریحی هتل میتوان به سونا ،‌ جکوزی و باشگاه تناسب اندام اشاره کرد.

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش


هتل فلامینگو کیش

هتل 4 ستاره فلامینگو در قلب جزیره کیش در ضلع غربی بلوار دریا با مساحت 27000 متر مربع و فضای سبز روح انگیز به همراه آبنما ها و آلاچیق های زیبا و چشم انداز به آبهای نیلگون خلیج فارس واقع گردیده است. هتل زیبای فلامینگو دسترسی آسان به مراکز خرید و تفریحی جزیره کیش را امکانپذیر نموده که از جمله این مراکز می توان به بازارهای مروارید، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری ، ونوس، مریم، هایپرمارکت و اسکله تفریحی جدید کیش(جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) و بولینگ مریم اشاره نمود. از جمله امکانات هتل برای مسافران تور کیش می توان به رستوران با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی، کافی شاپ، کافی نت پر سرعت، خشکشویی، شبکه فیلم های سینمایی مخصوص فلامینگو اشاره کرد.

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های ارزان کیش, قیمت هتل های کیش, رزرو هتل های کیش, آفر هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل پارمیدا کیش

هتل 5 ستاره پارمیدا رو به روی پارک شهر کیش قرار گرفته است. این هتل در کنار مرکز تجاری واقع شده و از موقعیت عالی جهت دسترسی به مکانهای دیدنی و تجاری جزیره کیش برخوردار است. اتاق های زیبا و لوکس از چیدمان منحصر به فرد این هتل به شمار می‌رود، هتل پارمیدا با دارا بودن امکانات رفاهی و کادر مجرب و آموزش دیده میزبان میهمانان گرامی تور کیش میباشد. از امکانات این هتل می توان به سالن اسپا، جکوزی، سونا، استخر، کافی شاپ 24 ساعته، رستوران، محوطه فضای سبز، اینترنت رایگان در اتاق ها و... اشاره کرد. مهمانان گرامی تور کیش پاییز 96 می توانند با اقامت در این هتل لحظات شادی را سپری کنند. 

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش

 

 


هتل ترنج کیش

مجموعه گردشگری و هتل 5 ستاره دریایی ترنج در شمال غربی جزیره کیش (در خلیج فارس ) در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی واقع گردیده ‏است. این مجموعه در دو فاز تعریف شده است فاز اول هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی ( در حال احداث ) و همچنین رستوران ‏ساحلی ، کافی شاپ ، فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا ، ‏رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج فارس ، سالن اسپا‎ – ‎ماساژ با کف شیشه ای ، سالن جیم ( ورزش ) ‏کف شیشه ای ، خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد و … می باشد‎.‎نکته بسیار جالب در مورد اتاق های هتل ترنج این است که دارای کف شیشه ایی هست که میتوان مناظر زیبا در زیر اب های خلیج فارس را نظاره گر بود و در نوع خود در خاورمیانه بینظیر است. نمونه های مشابه این هتل فقط در جزایر مالدیو و کارائیب وجود دارند. این هتل همچنین از سوی سازمان محیط زیست نیز تایید شده است. موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث گردید که مناظر فوق العاده زیبایی برای میهمانان تور کیش فراهم آید. از جمله ‏غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و.... ساخت دو جزیره مصنوعی در هتل دریایی برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی مجموعه انجام گرفته است‎ .‎ برای انتخاب منطقه مناسب جهت ساخت این هتل دریایی تحقیقات عظیمی گرداگرد جزیره زیبای کیش انجام شده است و منطقه شمال غربی به علت ‏یکدست بودن سطح دریا از ساحل تا حدود 1000 متر ، دلیل انتخاب می باشد‎.‎اتاق های این هتل دارای مینی بار و اینترنت رایگان می باشند و خدمات اتاق ها به صورت روزانه انجام می گیرد. ترنسفر رفت و برگشت به ‏فرودگاه نیز به صورت رایگان انجام می گیرد همچنین روزانه ترنسفر به مراکز خرید نیز صورت می گیرد. مسافران تور کیش مهر 96 می توانند با اقامت در این هتل لوکس لحظات شادی را تجربه کنند.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

 


هتل شایگان کیش

هتل 5 ستاره شایگان کیش در زمینی به وسعت 1500 متر مربع در بهترین بخش نوارسیاحتی جزیره مرجانی کیش در سال 1382 افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.  فاصله کم هتل تا ساحل و اسکله تفریحی تالار شهر و مراکز اصلی خرید مانند بازارهای زیتون مرکز تجاری ، پانیذ ، هایپر مارکت و پردیس 1 و 2 و ... این امکان را به مسافران تور کیش آبان 96 میدهد تا با کمی پیاده روی به این مراکز دسترسی پیدا کنند. هم چنین نزدیکی به اسکله و دریا و مکان های تفریحی از مزیت های دیگر این هتل به شمار می رود.  این هتل دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند.ویلاهای لوکس هتل شایگان در باغ مصفا و بسیار زیبای هتل احداث شده و از نظر زیبایی، متراژ و امکانات در جزیره کیش منحصر به فرد هستند. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور کیش شامل رستوران ها و کافی شاپ های متنوع همراه با موسیقی زنده، استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، TV Room، روم سرویس 24 ساعته، سالن های کنفرانس و جلسه، کافی نت و اینترنت WiFi ،خشکشویی، پیرایش آقایان، آرایش بانوان، تاکسی سرویس 24 ساعته، شبکه های ماهواره ای خبری، تورهای تفریحی، اجاره اتومبیل بدون راننده، اجاره دوچرخه، سالن بازی کودکان، بازی های کامپیوتری، شبکه ویدیویی، فروشگاه های پوشاک و سنگ های زینتی، صنایع دستی و ...، دستگاه خودپرداز، صندوق امانات ، استقبال در فرودگاه، صبحانه بوفه، اقامت کودکان زیر 5 سال و ... است. هم چنین رستوران های هتل شایگان کیش شامل رستوران شانی، رستوران شانلی، رستوران چشم انداز، رستوران سنتی صبا و کافی شاپ های سرسرای شهنوش، کافی شاپ آفتابگردان، کافه تراس دریا، کافه بیلیارد و چایخانه سنتی صبا است.

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

 


هتل پارمیس کیش

هتل 5 ستاره پارمیس کیش اقامتگاهی مجهز در جزیره‌ی زیبای کیش است. قرارگیری در نزدیکی مراکز خرید و اماکن تفریحی جزیره، موقعیتی استثنایی به این هتل داده است. .این هتل در مجموع دارای 152 اتاق در انواع 2تخته,3تخته,اتاق ویژه عروس ,سوئیت ... تمامی اتاق ها با بهترین سلیقه طراحی شده و مکان بسیار آرامی برای استراحت و رفع خستگی است. هتل دارای چهار رستوران است که شامل دو رستوران با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى برای مهمانان تور کیش، رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى است. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور کیش آذر 96 می توان به سالن بيليارد، استخر، سونا، جكوزى، آرايشگاه مردانه، آرايشگاه بانوان، كافى شاپ، كافى نت، فروشگاه، چایخانه سنتی، سالن همايش با ظرفيت 200 نفر، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهى، صبحانه بوفه رايگان، سرو ميوه و آب معدنى رايگان هر روزه، استفاده از اينترنت در اتاق ها و... اشاره کرد.

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش

 

 


هتل ایران کیش

هتل 5 ستاره ایران کیش در قلب جزیره کیش با معماری فوق العاده بنا شده است. بنای این هتل دارای دو برج مجزا است که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند. اتاق های ضلع شمالی هتل رو به دریا و اتاق های ضلع جنوبی مشرف به جزیره و پارک شهر کیش هستند. اتاق ها شامل تعداد ۱۲۸ واحد اتاق شامل اتاقهای سینگل، دبل، توئین، اتاق ویژه (با متراژ بیش از ۵۰ متر مربع) و  سوئیت های رویال با امکانات و تجهیزات مدرن است. رستوران اصلی هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را به صورت بوفه برای میهمانان تور کیش سرو می کند و کافه هتل در لابی واقع شده است و انواع نوشیدنی ها و میان وعده ها را به مهمانان ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل ایران برای مسافران تور کیش نوروز 97 می توان به استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن همایش و اینترنت وایرلس رایگان اشاره کرد.

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های کیش, قیمت هتل های کیش, رزرو هتل های کیش, آفر هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل شارستان مشهد

هتل شارستان مشهد از هتل های بسیار معروف شهر مقد س مشهد می باشد که تنها 350 متر با حرم مطهر فاصله دارد.امکاناتی که برای مسافران تور مشهد نوروز 97 در نظر گرفته شده است:رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، صندوق امانات، سیستم تهویه هوا و .. می باشد.همچنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 20 دقیقه می باشد.با تور مشهد همراه شوید و در این هتل 3 ستاره نزدیک به حرم اوقت خوشی را کنار عزیزانتان سپری کنید.

هتل شارستان مشهد

 

 


هتل پارسیس مشهد

هتل پارسیس مشهد یکی از بهترین و معروفترین هتل های 5 ستاره شهر مقدس مشهد می باشد و در بلوار امیرالمومنین واقع شده است.این هتل دارای 112 اتاق بسیار لوکس و با خدمات رفاهی ویژه می باشد.فاصله هتل تا حرم مطهر 2 کیلومتر می باشد.صندوق امانات , استخر , سونا , سالن اجتماعات و کنفرانس , کافیشاپ , لاندری و ... امکاناتی است که این هتل به مسافران تور مشهد شهریور 96 خود ارئه می دهد.سالن صبحانه خوری و رستوران این هتل بصورت مجزا می باشد و مسافران تور مشهد می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای لذیذ و مورد علاقه خود را نوش جان نمایید.

هتل پارسیس مشهد

هتل پارسیس مشهد

هتل پارسیس مشهد


هتل ادریس مشهد

هتل ادریس یکی از هتل های 2 ستاره شهر مقدس مشهد می باشد.هتل ادریس در سال 1384 افتتاح گردیده است.در این مجموعه یک رستوران با امکانات بسیار عالی آماده سرو هرگونه غذای ایرانی و سرو انواع نوشیدنی های گرم و سرد در قسمت کافیشاپ هتل برای مهمانان عزیز تور مشهد پاییز 96 می باشد.از دیگر ویژگی هایی که این هتل مورد توجه گردشگران قرار گرفته است نزدیکی به بازار رضا و بازار هفده شهریور می باشد.

 هتل ادریس مشهد

هتل ادریس مشهد


هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین یکی از بهترین و معروفترین هتل های 3 ستاره مشهد مقدس و در خیابان امام رضا در سال 1393 افتتاح گردیده است.این هتل در جوار حرم مطهر قرار دارد.امکانات هتل شامل:کافیشاپ،رستوران،پذیرش 24 ساعته، خدمات تهیه بلیط ، ترانسفر فرودگاهی و .... رستوران هتل آماده سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و عربی، کافی شاپ شبانه روزی می باشد.با تور مشهد مهر 96 همراه شوید و در این هتل با امکانات ویژه و قیمت مناسب اوقات خوشی را کنار عزیزانتان سپری کنید.

هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین مشهد


هتل سراج مشهد

هتل سراج یکی از بهترین و معروفترین هتل های 2 ستاره شهر مقدس مشهد می باشد.این هتل تازه ساخت در سال 1394 افتتاح گردیده است.این هتل به دلیل نزدیکی به حرم و قیمت مناسب بودن مورد توجه بسیار از گردشگران تور مشهد آبان 96 قرار گرفته است.در این هتل دو سالن غذاخوری وجود دارد که هرکدام آماده سرو هرگونه غذای ایرانی عربی می باشد.این هتل تاکنون توانسته است رضایت مشتریان خود را بدست بیاورد.

هتل سراج مشهد

هتل سراج مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد, نرخ هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد, امکانات هتل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل هفت آسمان مشهد

هتل 3 ستاره هفت آسمان از هتل های خوب مشهد که مسافران و زائران تور مشهد نوروز 97 میتوانند از این هتل برای اقامتشان استفاده کنند.فاصله این هتل تا حرم مطهر فقط 700 متر است و تا فرودگاه 20 دقیقه است.این هتل 9 طبقه است با 40 واحد برای مسافرانتور مشهد.تمام اتاق های این هتل تمیز و شیک است.کارکنان این هتل با زائران تور مشهد بسیار خوب و گرم است و پذیرش 24 ساعته موجب شده تا مسافران تور مشهد در هر زمان که هر وسایلی احتیاج دارند در اختیارشان بگذارند.

امکانات هتل هفت آسمان ویژه زائران تور مشهد:رستوران،اینترنت،کافی شاپ،اینترنت در لابی، ترنسفر شبانه روزی حرم،چایخانه سنتی،آسانسور،سرویس بهداشتی در راه رو ،خدمات تبدیل ارز،دستگاه واکس کفش ،دستگاه ATM،شبکه پخش فیلم داخلی ،خدمات خانه داری،لاندری (خشکشویی)،امکان شارژ وسایل الکترونیکی در لابی ،سرویس حرم،كافي شاپ و دیگر امکانات که موجب میشود این هتل جز هتل های 3 ستاره محسوب شود.

هتل هفت آسمان مشهد

هتل هفت آسمان مشهد

 


هتل پاسارگاد مشهد

هتل 1 ستاره پاسارگاد در شهر زیارتی مشهد قرار دارد.فاصله این هتل تا حرم مطهر رضوی فقط 8 دقیقه میباشد.این هتل مخصوص مسافران تور مشهد آماده شده تا مسافران بتوانند اقامت خوبی را در این هتل تجربه کنند.مسافران تور مشهد که نمیخواهند برای اقامت هتلی هزینه زیادی داشته باشند میتوانند این هتل را انتخاب کنند.امکانات اتاق های این هتل بسیار خوب و زیاد است تا مسافران تور مشهد در اتاق خود تمام امکانات را داشته باشند.کارکنان این هتل به خوبی با مسافران تور مشهد برخورد می کنند.

 

هتل پاسارگاد مشهد

 

هتل پاسارگاد مشهد

 


هتل مدینه الرضا مشهد

هتل 5 ستاره مدینه الرضا از نردیک ترین هتل های به بارگاه ملکوتی امام رضا میباشد و از بهترین هتل ها در بین مسافران شناخته شده است.معماری این هتل 5 ستاره بسیا رشیک و مدرن است و مورد توجه مسافران تور مشهد نیز قرار گرفته است.تمام اتاق های هتل تمیز و شیک هستند و تمام امکانات در داخل هر اتاق است تا مسافران تور مشهد پاییز 96 به راحتی و در هر زمانی تمام وسایل مورد نیاز را در اختیار داشته باشند.کارکنان هتل به خوبی با مسافران تور مشهد برخورد میکنند و پذیرش 24 ساعته آنها موجب شده تا در بین مسافران طرفدار زیادی پیدا کنند.امکانات هتل بسیار زیاد تا مسافران تور مشهد تجربه اقامتی خوب را در هتل 5 ستاره مدینه الرضا داشته باشند.

امکانات هتل ویژه مسافران تور مشهد:رستوران،کافی شاپ،اینترنت،سونا،جکوزی،باشگاه بدنسازی و دیگر امکانات که این هتل را جز هتل های 5 ستاره میدانند.

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد


هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد یکی از هتل های سه ستاره شهر مقدس مشهد می باشد.این هتل به دلیل نزدیک بودن به حرم مطهر مورد توجه بسیاری از زائران تور مشهد آبان 96 قرار گرفته است.امکانات هتل:،رستوران، کافی‌شاپ، فست‌فود، پارکینگ اختصاصی، اینترنت، آسانسور، سرویس منظم به حرم، پارکینگ، تاکسی سرویس، تلفن، تلویزیون، ایر کاندشن، جکوزی ، خدمات لباس‌شویی‌، خشکشویی، روم سرویس‌، سالن ورزشی، سونا، صبحانه سلف سرویس، صرافی، صندوق امانات

با اقامت در این هتل بسیار خوب لحظات بسیار دلنشینی را کنار عزیزانتان سپری کنید.

هتل عرش مشهد

 


هتل هاترا مشهد

هتل هاترا مشهد یکی از بهترین و معروفترین هتل های 3 ستاره شهر مقدس مشهد می باشد و در خیابان امام ضا واقع شده است.لذا این هتل فاصله بسیار کمی با حرم مطهر و مراکز و اماکن دیدنی دارد و مورد توجه بسیار از مشافران تور مشهد آذر 96 قرار گرفته است و کافیشاپ هتل 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما زائران تور مشهد می باشد.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 20 دقیقه و تا حرم 10 دقیقه می باشد.با اقامت در این هتل اقامتی خوب را کنار عزیزانتان سپری کنید.

هتل هاترا مشهد

هتل هاترا مشهد

هتل هاترا مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های 2 ستاره مشهد, نرخ هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد, امکانات هتل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل منجی مشهد

هتل سه ستاره تاپ منجی مشهد در پایان سال 93 با فاصله ی بسیار کمی از حرم مطهر امام رضا علیه السلام برای خدمت رسانی به مسافران تور مشهد افتتاح گردید.هتل سه ستاره تاپ منجی دارای مجموعه ی آبی بسیار زیبا و مجهز شامل استخر،سونا،جکوزی و اتاق ماساژ می باشد و همچنین رستورانی با منوی بوفه به صورت سلف و سرویس و بوفه سالاد ودسر و منوی انتخابی شامل بیش از هشت نوع غذا و صبحانه بوفه سرد وگرم همراه بافست فود کلیه ی امکانات خود را برای رفاه زائرین محترم تور مشهد شهریور 96 در نظر گرفته است. 


هتل کیانا مشهد

هتل کیانا هتل چهار ستاره است که یکی از هتل‌ های تازه تاسیس مشهد می‌ باشد که در سال 1391 شروع به فعالیت کرده است. این هتل 4 ستاره با لابی و اتاق‌ هایی با چیدمان شیک و مرتب،از هتل‌ هایی می‌ باشد که با فاصله بسیار نزدیک به حرم مطهر امام رضا(علیه السلام) در خیابان امام رضا واقع شده است.مسافران و گردشگران تور مشهد میتوانند در این هتل 4 ستاره اقامتی آرام و راحت را داشته باشند.امکانات هتل کیانا برای مسافران و زائران تور مشهد:پذیرش 24 ساعته،صندوق امانات،تاکسی سرویس،کافی شاپ،رستوران،سیستم اطفاء حریق،تمام پرسنل های این هتل 4 ستاره مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد پاییز 96 هستند.

هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد

 

هتل کیانا مشهد

 

هتل کیانا مشهد


هتل الوند مشهد

این هتل در بهترین نقطه مشهد همجوار با حرم مطهر رضوی از مسافران تور مشهد پذیرایی میکند.هتل الوند 7 طبقه و 55 واحد طراحی شده است که شامل اتاق های روبال هتلی می باشد برای مسافران تور مشهد.این هتل رستوران نیز دارد :غذاهای دلپذیر ایرانی ، فرنگی،  عربی، سوپ ها، انواع سالاد ها و دسر آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد میباشد.این هتل دارای سرویس رایگان حرم مطهر به صورت ۴ نوبت رفت و ۲ نوبت برگشت در روز می باشد.

منوی غذا رستوران الوند برای ناهار مسافران تور مشهد آبان 96: زرشک پلو با مرغ ، چلو جوجه , چلو خورشت قیمه، چلو کوبیده ،چلو خورشت قیمه بادمجان، چلو خورشت قرمه سبزی,چلو پاچین ,چلو ماهی قزل آلا همراه با ماست , نوشابه و سالاد

شام:جوجه طلایی،شنسیل مرغ، همبرگر, هات داگ ,ماکارانی,  ,رولت گوشت,  ,جوجه سیخی همراه با سوپ و دوغ

هتل الوند مشهد

 

هتل الوند مشهد


هتل سلام مشهد

هتل 4 ستاره سلام مشهد در بهترین منطقه مشهد قرار دارد که جوار حرم مطهر است. هتل سلام دارای 13 طبقه به مساحت 11000 متر مربع ساخته شده است.این هتل دارای امکاناتی رفاهی برای مسافران تور مشهد است. رستوران هتل سلام  آماده طبخ غذاهای متنوع و کافی‌ شاپ آن آماده ارائه خدمات به صورت 24 ساعته به مسافران تور مشهد است.تنها 2 کیلومتر با حرم مطهر فاصله دارد از هتل چشم اندازی به حرم مطهر دارد تا مسافران تور مشهد آذر 96 بتوانند از داخل هتل نیز گنبد زیبای امام رضا را ببینند.این هتل 4 ستاره استخر، سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، نیز دارد. رستوران برکه در فضای باز، با محیطی جذاب و دیدنی و ظرفیت 150 نفر در کنار دو برکه آب و جویبارهای آب روان می باشد و 9 آلاچیق ییلاقی، پذیرای جشنها و میهمانیهای تابستانی مسافران تور مشهد می باشد. 

هتل سلام مشهد

 

هتل سلام مشهد

 


هتل رنگین کمان مشهد

هتل رنگین کمان از هتل آپارتمان های خوب مشهد است که بهترین پوینت این هتل نزدیکی به حرم است و دارای خدمات بسیار خوبی است که مسافران تور مشهد از این هتل بسیار راضی هستند.آدرس هتل: مشهد - خیابان امام رضا - امام رضا 8 - بعد از چهاراه سوم 

امکانات این هتل ویژه مسافران تور مشهد:تلویزیون،سرویس ایرانی،یخچال،آشپزخانه،آسانسور،اینترنت،مبلمان و نمازخانه و ...

تمام کارکنان این هتل با زائران تور مشهد شهریور 96 به خوبی پذیرایی میکنند.

هتل رنگین کمان مشهد

 

هتل رنگین کمان مشهد

هتل رنگین کمان مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد, نرخ هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد, امکانات هتل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل ارگ مشهد

این هتل تنها 3 دقیقه با حرم فاصله دارد و در زیباترین خیابان مشهد(امام رضا) برای مسافران تور مشهد واقع شده است.این هتل از سال 1390 شروع به خدمت رسانی به زوار محترم تور مشهد نموده است . این هتل دارای عرصه ۶۲۶ مترمربع - زیربنا ۴۱۵۷ متر اعیان - طبقات ۸ طبقه با زیرزمین - موقعیت ۲۴ متر حاشیه خیابان امام‌ رضا و ۲۶ متر داخل خیابان امام‌ رضا ۱۱ نوع سازه و نمای ساختمان: فلزی، کامپوزیت زیرزمین شامل: ۲۲۰ متر سالن غذا خوری ۱۶۰ متر آشپزخانه سرد خانه و انباری می باشد.در این هتل برای مسافران تور مشهد صبحانه به صورت بوفه و ناهار و شام به صورت منوی انتخابی با هشت نوع غذا خواهد بود.

امکانات این هتل ویژه مسافران تور مشهد:اتاق چمدان، کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، رستوران با طبخ انواع غذاهای ایرانی، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات و دیگر امکانتی ک برای مسافران محترم تور مشهد آذر 96 آماده شده است.

هتل ارگ مشهد

 


هتل توریست توس مشهد

هتل توریست توس هتل 4 ستاره که حدود 30 سال پیش در زمینی به مساحت 4000 متر مربع در یکی از بهترین مناطق مشهد ساخته شد. چند سال قبل واحد های هتل به صورت کامل بازسازی شد و به کلیه امکانات روز مجهز شد.مسافران تور مشهد میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید. هتل توریست توس نزدیک ترین هتل به بیمارستان رضوی، آرامگاه فردوسی و شهرک صنعتی می باشد و جزو نزدیک ترین هتل ها به نمایشگاه بین المللی و طرقبه و شاندیز است و از حرم مطهر امام رضا (ع) حدود 30 دقیقه با ماشین فاصله دارد. ساختار هتل پارسیان توریست توس با کلیه هتل های مشهد متفاوت است و به صورت ویلا است که میهمانان تور مشهد می توانند اتومبیلشان را در کنار ویلا خود پارک نمایند. در قسمت ورودی هتل ساختمان اصلی واقع شده است که شامل لابی، پذیرش، سالن های کنفرانس و رستوران و سالن صبحانه است، بعد از ساختمان مرکزی فضای سبز، مسیر پیاده روی و مجموعه ورزشی (زمین تنیس، زمین پینت بال) وجود دارد. این هتل دارای 44 باب ویلا است که به 6 بلوک A,B,C و E,F,G تقسیم شده که هر بلوک شامل 8 ویلا است و آخرین ویلاها واقع در بلوک C و G است که بیش ترین فاصله را تا ساختمان اصلی دارند(حدود صد متر). هتل توریست توس دارای چندین سالن کنفرانس و جلسه است که مهندسین و میهمانان تور مشهد نوروز 97 می توانند جلسات خو د را در هتل برگزار نمایند. هتل توریست توس عضو گروه هتل های پارسیان می باشد.

امکانات هتل  :یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، کافی شاپ

هتل توریست توس مشهد

 

هتل توریست توس مشهد

 

هتل توریست توس مشهد


هتل میثاق مشهد

هتل 4 ستاره میثاق در مشهد میباشد که دارای 80 اتاق برای مسافران تور مشهد میباشد.این هتل به فرودگاه، پارک ملت، حرم امام رضا و مراکز خرید نزدیک میباشد.تمام اتاق های این هتل مجهز میباشند تا مسافران و گردشگران تور مشهد شهریور 96 سفری آرام و راحت را تجربه کنند.

امکانات هتل میثاق برای مسافران تور مشهد:کاناپه،تلوزیون السی دی، سیستم گرمایشی و سرمایی، یخچال، سشوار، پانل مرکزی و اینترنت پرسرعت به صورت Wireless

هتل میثاق مشهد


هتل قصر سفید مشهد

فاصله هتل قصر سفید مشهد تا حرم مطهر رضوی حدودا 12 دقیقه است. این هتل دسترسی عالی به فرودگاه بین المللی مشهدو ایستگاه قطار و پایانه مسافر بری و ایستگاه های مترو و تاکسی و اتوبوس های BRT را برای مسافرین تور مشهد دارد.این هتل دارای 8 واحد سوئیت میباشد که در واحدهای یک خوابه آن افتخار پذیرایی ۵ نفر و در واحدهای سوئیت آن مفتخر به پذیرایی ۳ نفر میهمان تور مشهد می باشند. و در طراحی دکوراسیون داخلی آن سعی شده است با استفاده از روانشناسی رنگها از رنگ های شاد و گرم که محیطی آرام و دلپذیر را تداعی می نماید استفاده شود به نحوی که در سرویس های بهداشتی از چهار رنگ فصل که سبز ( نمادی از بهار )، زرد ( نمادی از تابستان) ، نارنجی ( نمادی از پاییز )و سوسنی ( نمادی از زمستان) می باشد استفاده گردیده است.گردشگران و مسافران تور مشهد پاییز 96 میتوانند از این هتل استفاده کنند که بسیار هتل خوب و مجهزی است.

هتل قصر سفید مشهد


هتل سلاطین مشهد

بسیاری از  هتل آپارتمان های مشهد حتی از هتل سه ستاره هم بهتر می باشد از گزینه پیشنهادی آن نیز با برسی و برای اقامت مشهد بدی نیست درجه بندی هتل با توجه به زیربنا، امکانات ورزشی و تفریحی، امکانات داخل اتاق ها، تعداد رستوران های موجود درآنها با تنوع غذایی زیاد، نوع خدمات دهی کارکنان و آموزش آنان دربرخورد با مشتری های تور مشهد و خیلی از عوامل دیگر تعین می کردد پس به درجه هتل توجه داشته باشید.مدت اقامت در مشهد بسیار کوتاه می باشد و بیشتر افراد دوست دارند به حرم نزدیک باشند پس در انتخاب هتل نزدیک به حرم امام رضا (ع) توجه داشته باشید سرویس به حرم برای هتل های که نزدیک حرم نمی باشند مهمه در این خصوص کسب اطلاع کنید.

امکانات هتل سلاطین مشهد برای مسافران و گردشگران تور مشهد آبان 96 :تلفن،آسانسور،اتاق های یک و دو تخته،صبحانه سلف سرویس،سرویس منظم به حرم،اینترنت،ایر کاندشن،روم سرویس‌،صندوق امانات 

تمام مسافران تور مشهد در این هتل میتوانند از تمام امکانات این هتل استفاده کنند تا سفری آرام را داشته باشند.

هتل سلاطین مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد, نرخ هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد, امکانات هتل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد در نزدیکی حرم و در فاصله 20 دقیقه ای ازآن قرار دارد. این هتل در منطقه ای آرام و دنج واقع شده است. واحدهای هتل خانه سبز مشهد دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد. رستوران هتل خانه سبز مشهد با غذاهای ایرانی متنوع و خوش مزه آماده پذیرایی از مسافران عزیز تور مشهد نوروز 97  است. یکی از امکانات خوب این هتل سه ستاره این است که هر نیم ساعت یکبار سرویسی از مقابل هتل به سمت حرم حرکت می کند. لابی این هتل نیز مجهز به اینترنت می باشد.

آدرس: مشهد , میدان توحید


هتل خاتم مشهد

هتل خاتم مشهد

هتل خاتم مشهد دارای اتاق های 1 تا 4 تخته می باشد و ظرفیت آن 250 نفر است. این هتل ده دقیقه با حرم فاصله دارد. از امکانات هتل خاتم مشهد رستوران با غذاهای متنوع ایرانی , کافی شاپ با انواع نوشیدنی ها و فست فود ها , زمین بازی برای کودکان و... می باشد. مسافران تور مشهد شهریور 96 می توانند اوقات خوشی را سپری کنند.

آدرس: خیابان امام رضا (ع) , خیابان دانش غربی


هتل رضا مشهد

هتل رضا مشهد

هتل رضا مشهد یک هتل سه ستاره بسیار با تجربه است که در فاصله کمی از حرم قرار دارد که می توان با چهار دقیقه پیاده روی به حرم مطهر امام رضا (ع) رسید. این هتل مجهز به اینترنت در لابی و اتاق ها می باشد. از امکانات دیگر هتل رضا مشهد رستوران , کافی شاپ , پارکینگ , آسانسور , تاکسی سرویس و... می باشد. به دلیل موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد مورد توجه مسافران تور مشهد پاییز 96 قرار گرفته است

آدرس: بین میدان طبرسی و چهار راه مقدم

 


هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد از 14 طبقه و 94 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل سه ستاره رو به حرم امام رضا (ع) است و منظره آرامش بخشی را به تصویر می کشد. علاوه بر این مسافران عزیز تور مشهد مهر 96 می توانند با 5 دقیقه پیاده روی به حرم برسند. از امکانات هتل رضویه مشهد رستوران , کافی شاپ , فضای سبز , آرایشگاه و... می باشد.

آدرس: میدان بیت المقدس , روبروی بازار رضا


هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد از 177 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ , اینترنت در لابی , تاکسی سرویس و... می باشد. هتل زیتون مشهد پنج دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد. مسافران تور مشهد آبان 96 می توانند در این هتل اوقات خوشی را داشته باشند

آدرس: خیابان پاسداران , جنب سینما قدس



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد, نرخ هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد,رزرو هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد 200 اتاق دارد و از هتل های سه ستاره قدیمی مشهد می باشد. این هتل در فاصله نزدیکی از حرم قرار دارد و کلا 2 دقیقه پیاده روی تا حرم دارد. از امکانات این هتل می توان به رستوران , کافی شاپ , سالن ورزشی , گردش درون شهری و برون شهری , تاکسی سرویس , فروشگاه و غرفه و... اشاره کرد. مسافران تور مشهد شهریور 96 می توانند با انتخاب این هتل اوقات خوشی را سپری کنند

آدرس : میدان بیت المقدس


هتل اعیان مشهد

هتل اعیان مشهد

هتل اعیان مشهد در نزدیکی حرم امام رضا (ع) واقع شده است و تنها 5 دقیقه با حرم فاصله دارد. این هتل در سال 1380 تاسیس شده است و فقط دو دقیقه با بازار امام رضا فاصله دارد.

رستوران و کافی شاپ هتل اعیان مشهد به صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمت گذاری به مسافران تور مشهد پاییز 96 می باشد. مسافران عزیز نیز می توانند در داخل اتاق هایشان به صورت مستقیم از تلفن استفاده کنند. از دیگر امکانات این هتل سالن بیلیارد , چای خانه سنتی , ماهواره و... می باشد.

آدرس: میدان بیت المقدس , خیابان رضا (ع) دوم 


هتل بزرگ طرقبه مشهد

 هتل بزرگ طرقبه مشهد

هتل بزرگ طرقبه مشهد دارای 315 اتاق است و در یک منطقه خوش آب و هوا و ییلاقی واقع شده است. این هتل در دامنه رشته کوه های زیبای بینالود قرار دارد و همین امر باعث جلب توجه گردشگران ایرانی و خارجی تور مشهد مهر 96 شده است. از امکانات هتل بزرگ طرقبه مشهدپارکینگ , میدان ورزشی , فضایی سرسبز و بزرگ و دل نشین , زمین بازی برای کودکان , کافی شاپ , باشگاه بیلیارد , فروشگاه و... می باشد.

آدرس: 5 کیلو متری طرقبه , جنب پمپ بنزین گلستان


هتل پارسا مشهد

هتل پارسا مشهد

هتل پارسا مشهد در غرب شهر معنوی مشهد واقع شده است و دارای 228 اتاق است. این هتل از هتل های زیبای سه ستاره مشهد می باشد که از ویژگی های منحصر به فرد آن وجود رستوران سنتی و شربت خانه ایرانی در کنار دریاچه است. هتل پارسایمشهد از امکانات متنوعی برخوردار است  که مسافران تور مشهد آبان 96 میتوانند استفاده کنند, مانند: رستوران , کافی شاپ , استخر , سونا و جکوزی , سالن ورزش , باشگاه بیلیارد , زمین تنیس , آرایشگاه , فضای سبز و...

آدرس: بلوار وکیل آباد , تقاطع شهید صیاد شیرازی


هتل پارسیان مشهد

هتل پارسیان مشهد

هتل پارسیان مشهد در نزدیک کوه سنگی واقع شده است.

امکانات این هتل رستوران , کافی شاپ , تاکسی سرویس , اینترنت وایرلس و... می باشد. رستوران هتل پارسیان مشهد به همراه غذاهای خوش مزه ایرانی , محلی و خارجی آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور مشهد آذر 96 عزیز می باشد.

آدرس: مشهد , نبش کوه سنگی پانزدهم



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد, نرخ هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد, امکانات هتل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد از شش واحد آپارتمان دو خوابه , دوازده واحد آپارتمان یک خوابه , 66 اتاق سه نفره و شش اتاق چهار نفره و در کل از 90 واحد تشکیل شده است. از امکانت این هتل می توان به سه رستوران مجزای آن اشاره کرد , در این رستوران ها منوی نهار و شام متفاوت است. در منوی نهار آن چلو ماهی , چلو کوبیده , چلو جوجه , خورشت روز و... و در منوی شام آن مرغ سوخاری , رولت گوشت , خوراک ماهی , شنسیل مرغ و... موجود می باشد.

از امکاناتی که هتل مینو مشهد را منحصر به فرد کرده می توان به موارد زیر اشاره کرد : روم سرویس بیست و چهار ساعته , کافی شاپ , استخر , سونای خشک و جکوزی , اینترنت پر سرعت وایرلس در تمام قسمت های هتل و... مسافران تور مشهد آذر 96 می توانند در این هتل اوقات خوشی را داشته باشند.

این هتل 7 دقیقه تا حرم پیاده روی دارد.

 

آدرس: خیابان امام رضا (ع) , بین امام رضا 16 و 18


هتل تارا مشهد

هتل تارا مشهد

هتل تارا مشهد در سال 1374 افتتاح شده است و دارای 116 واحد متفاوت می باشد. بالکن های این هتل چشم اندازی از حرم امام رضا (ع) را به تصویر می کشد که بسیار زیبا و دل نشین است. از امکانات هتل تارا مشهد می توان به رستوران , کافی شاپ , استخر , سونای خشک و... اشاره کرد. واحدهای این هتل به صورت سنتی و مدرن طراحی و ساخته شده است. هتل تارا مشهد تقریبا هشت دقیقه تا حرم پیاده روی دارد. مسافران تور مشهد آذر 96 می توانند به این هتل اقامت داشته باشند.

آدرس: خیابان شیرازی , بین میدان شهدا و چهار راه شهدا


هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد از 268 اتاق دو تخته و آپارتمان های یک و دو خوابه تشکیل شده است. هر واحد آن دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می شود. از امکانات این هتل می توان به رستوران , کافی شاپ 24 ساعته , فست فود , استخر , سونا خشک , جکوزی , حوضچه آب سرد , اینترنت وایرلس در لابی و اتاق ها , صبحانه خوری به صورت فوفه و... اشاره کرد.

این هتل تا حرم ده دقیقه پیاده روی دارد. مسافران تور مشهد نوروز 97 می توانند در این هتل اقامت خوبی را داشته باشند

آدرس: چهار راه شهدا , نبش بهجت 1


هتل آبان مشهد

هتل آبان مشهد

در هتل آبان مشهد اقامت کودکان زیر سه سال رایگان می باشد. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ 24 ساعته , اینترنت در واحد و لابی , سالن ورزشی , استخر , سونا خشک , جکوزی , پارک کودکان , فضای سبز و... می باشد. فاصله هتل آبان مشهد تا حرم امام رضا (ع) با ماشین چهل دقیقه است. مسافران تور مشهد شهریور 96 می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را داشته باشند

آدرس : بلوار پیروزی , پیروزی 62


هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد 170 واحد دارد که به صورت 45 آپارتمان , 25 سوئیت و صد اتاق 2-3 نفره است. این هتل یکی از زیباترین هتل هایمشهد و از نزدیک ترین هتل های چهر ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) است و مسافران می توانند پیاده در 5 دقیقه به حرم برسند. از امکانات این هتل رستوران , کافی شاپ , سالن ورزش , سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و... می باشد. مسافران تور مشهد پاییز 96 می توانند اوقات خوشی را سپری کنند

آدرس: فلکه آب , اول بازار رضا

 



:: برچسب‌ها: هتل های 2 ستاره مشهد, نرخ هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد, امکانات هتل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد پنج ستاره

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران بسیاری را جذب خود کنند . هتل دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی مشهد : مشهد , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36


 

مجتمع هتل نور گلستان مشهد

 

مجتمع هتل نور گلستان مشهد

در این هتل اقامت کودکان زیر پنج سال و پنج سال به صورت رایگان می باشد. ظرفیت هر اتاق به شکل استاندارد شش نفر است اما ظرفیت ده نفر را هم درا می باشد (یعنی 4 نفر اضافه) . این هتل مهمان خارجی نمی پذیرد.این هتل وابسته به دولت است و ساعت ورود و خروج مسافران تور مشهد آبان 96 به شکل سیستماتیک صورت می پذیرد.

امکانات هتل نور مشهد عبارت است از:لابی , کافی شاپ , اینترنت در لابی و هر واحد و...

این هتل با ماشین ده دقیقه تا حرم فاصله دارد.

آدرس هتل نور گلستان مشهد : مشهد مقدس , خیابان جهانبانی , خیابان گلستان شرقی , کوچه زادمهر , پ7 , مجتمع نور گلستان


هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

 

هتل توس مشهد یک هتل توریستی است که بیشتر از سی سال تجربه هتل داری دارد و در این زمینه از جمله گروه هتل پارسیان می باشد.اين هتل چهار ستاره دارای محیطی آرام و دل نشین و سرسبز می باشد. از امکانات این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد : واحدهاي دوبلكس , واحدهاي ويلائي , سالن هاي چند منظوره , آب نماي موزيكال و ... آماده پذيرائي از ميهمانان و مسافران عزیز مي باشد. هتل توريست توس مشهد دارای  44 باب سوئيت ويلايي و دوبلكس زیبا , رستوران الوند با ظرفيت 120 نفر و رستوران دماوند با ظرفيت 180 نفر است و همچنين كافي شاپ و كافي شاپ گیلاس و چايخانه تابستاني را دارا می باشد.

از دیگر امکانات ان هتل زمین تنیس , پارک کودکان , فضای سبز و ... می باشد.

این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) با ماشین 35 دقیقه فاصله دارد.

آدرس:مشهد , ابتدای بزرگراه آسیایی , میدان قائم


هتل سروش مشهد

هتل سروش مشهد

هتل آپارتمان سروش در قلب شهر مشهد و در فاصله 300 متری حرم امام رضا (ع) و در قسمت ضلع شرقی حرم واقع شده است. قانون اقامت کودکان در این هتل برای کودکان بین 3 تا 8 سال به شکل نیم بها می باشد و کودکان بالای 8 سال یک نفر کامل محسوب می شوند. از امکانات این هتل کافی شاپ , لابی , رستوران , گشت درون شهری و برون شهری و خدمات مسافراتی و... می باشد.این هتل دارای سوئیت های زیبا با جدیدترین دکوراسیون می باشد. هتل سروش مشهد دارای 45 واحد به صورت واحدهای یک خوابه , دو خوابه و حتی VIP می باشد.هر واحد دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی نیز می باشد.فاصله هتل تا حرم فقط 5 دقیقه است آن هم به صورت پیاده. مسافران تور مشهد مرداد 96 می توانند در این هتل اوقات خوشی را داشته باشند

آدرس: مشهد , خیابان نواب صفوی

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد, نرخ هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد, امکانات هتل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد شهریور 96 در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.

هتل مجلل درویشی مشهد

آدرس هتل مجلل درویشی مشهد : مشهد , خیابان امام رضا علیه السلام بین امام رضا 24 و 26


 

هتل بین المللی قصر مشهد

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر مشهد، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصر مشهد دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل انجام می شود . برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان تور مشهد پاییز 96 است.

آدرس هتل بین المللی قصر مشهد : مشهد , خیابان امام رضا علیه السلام


هتل کوثر ناب مشهد 

hotel kosar nab mashhad

هتل بین المللی کوثر ناب مشهد در جوار بارگاه ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام در ارائه خدمات و پذیرایی از میهمانان و زائرین عزیز تور مشهد مهر 96 در تابستان سال 1392 افتتاح شد. هتل بین المللی کوثر ناب مشهد در بلوار امیرالمومنین شارستان سابق که به حرم مطهر امام رضاعلیه السلام منتهی می شود قرار گرفته است  که پیاده فقط 10 دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد. فاز اول هتل کوثر ناب مشهد دارای 51 واحد که دارای سوئیت دوخوابه ، سوئیت دولوکس، رویال سوئیت ,  استدیو سوئیت و پریمر سوئیت است که به یخچال ، مایکروفر و تلویزیون، ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی، صندوق امانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم تجهیز شده است. هتل بین المللی کوثر ناب مشهد اولین هتل پنج ستاره شهر مقدس مشهد می باشد که دارای این تجهیزات است . خدمات هتل کوثر ناب مشهد : بوفه صبحانه رایگان ، ترانسفر از فرودگاه تا هتل ،سرویس رفت به حرم امام رضا علیه السلام  می باشد.


هتل پارس مشهد

hotel pars mashhad

در شهر مقدس مشهد هتل پارس مشهد ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر مشهد قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان ايراني و خارجي می باشد . هتل پارس مشهد داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . اتاق‌ها مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس در اختیار مهمانان تور مشهد آبان 96 می باشد.

آدرس هتل پارس مشهد : مشهد بلوار وکیل آباد , تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی


هتل پردیسان مشهد

hotel pardisan mashhad

هتل پردیسان مشهد در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه شهر مشهد قرار گرفته است. هتل پردیسان مشهد دارای 162 سوئیت دوبلکس , اتاق معمولی  آپارتمان امکاناتی مانند:  سالن آمفی تئاتر، همایش های گروهی و خصوصی ، و همینطور سالنهای سمینار، محل مراقبت و سرگرمی مناسب مخصوص بازی کودکان، سالن بدنسازی و بیلیارد ، رستوران مختلف در فضای باز، مجموعه های سونا و استخر و اتاق ماساژ برای آرامش و استراحت می باشد. امکانات دیگر هتل پردیسان برای مسافران تور مشهد آذر 96 آرایشگاه , فروشگاه , ترانسفر فرودگاه , دستگاه خود پرداز و کرایه دوچرخه نیز می باشد.

آدرس هتل پردیسان مشهد : مشهد , بزرگراه کلانتری جنب پارک صدا و سیما

 



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد, نرخ هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد, امکانات هتل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل ایران مشهد

هتل ایران مشهد

این هتل 4 ستاره یکی از قدیمی ترین هتل ها با سابقه ی بیش از چهل سال است.و در خیابان شهید اندرزگو واقع شده است و تا حرم پنج دقیقه فاصله دارد.هتل نزدیک به مراکز خرید از قبیل بازار جنت،بازار رضا و بازار مرکزی است همچنین دسترسی نزدیک به مکانهای دیدنی مانند موزه آستان قدس رضوی،موزخ نادری،پارک کوهسنگی و آرامگاهها دارد.اتاقهای هتل در سال هشتاد و هشت باز سازی شده اند.که دکورسیوان هتل و رنگ تاتاقها و تجهیزات اتاق تغییر کرده اند. مسافران تور مشهد نوروز 97 می توانند در این هتل اقامت داشته باشند.


هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد

این هتل 4 ستاره از نزدیکترین هتل های 4 ستاره به حرم است.هتل در اواخر سال هشتاد و نه بنا شد .دارای امکاناتی از قبیل اینترنت،رستوران،نمازخانه،لابی،کافی شاپ،تلویزیون با ماهواره،یخچال و سوئیت است هتل جواد در خیابان امام رضا واقع شده است. این هتل به دلیل نزدیکی به حرم مشهد مورد توجه مسافران تور مشهد شهریور 96 قرار گرفته است.


 

 هتل الماس مشهد

 هتل الماس مشهد

این هتل 4 ستاره در خیابان امام رضا و در مجاورت حرم مطهر با فاصله 5 دقیقه واقع شده است.هتل دارای صدو شصت اتاق متنوع و مجهز است با تمام امکانات رفاهی و فضایی زیبا و دلنشین.هتل دارای امکانات دیگربرای مسافرانتور مشهد پاییز 96 ،اسپا و ماساژ،صرافی،سالن زیبایی،رستوران،اتاق بازی مخصوص کودکان،کتابخانه ،فست فود و چشم انداز زیبا به حرم در طبقه ی هشتم نیز هست.برای کودکان سه تا شش سال نیم بها و بالای 6 کامل می باشد. 

 


هتل فردوس مشهد

 هتل فردوس مشهد

این هتل 4 ستاره در خیابان امام رضا است و  حدود سیصد متر از حرم مطهر فاصله دارد هتل دارای هشت طبقه با چشم انداز زیبای حرم است.هتل فردوس در بهمن سال هشتاد و هشت نیز تاسیس گردیده است 

هتل دارای فضایی دلنشین با آکواریوم زیبا و با ظرفیت سیصد و پنجاه نفر است رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را ارائه می دهد. مسافران تور مشهد مهر 96 می توانند اقامت خوبی را در این هتل داشته باشند.


 

هتل کیانا مشهد

این هتل یکی از هتل های 4 ستاره مشهد است که در سال 91 تاسیس گردیدهتل دارای سالن بزرگ با 110 واحد است که 61 اتاق دو تخته و 44 اتاق سه تخته و 5 آپارتمان است.هتل دارای مجموعه آبی است و هتل آماده پذیرایی از میهمانانتور مشهد آبان 96 است.



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد, رزرو هتل های مشهد, معروف ترین هتل های مشهد, امکانات هتل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل هلیا مشهد

هتل هلیا مشهد

این هتل چهار ستاره که در خیابان امام رضا و نزدیک به حرم واقع شده است دارای نود و شش اتاق لوکس و مجهز است اتاقها دارای تلویزیون ال سی دی،یخچال،حمام اختصاصی،سیستم تهویه مطبوع،سالن های کنفرانس و مهمانیها است هتل تا حرم سه دقیقه پیاده فاصله دارد.رستوران هتل وعده های صبحانه ،ناهار و شام را به صورت منوی باز به مسافران تور مشهد شهریور 96 ارائه میدهد.


 

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد

این هتل چهار ستاره یکی ار هنتلهای مجلل است که در نزدیکی حرم امام رضا واقع شده است فاصله این هتل تا حرم کمتر از هشتصد متر نیز هست.هتل دارای امکاناتی از قبیل ماهواره, اینترنت در لابی, اینترنت در واحد,کافی شاپ,پارکینگ اختصاصی, پارکینگ سرپوشیده, ماهواره, نماز خانه, سالن کنفرانس,چایخانه سنتی, رستوران, لاندری, آسانسور,  آژانس مسافرتی, گشت درون شهری و برون شهری است. مسافران تور مشهد پاییز 96 می توانند در این هتل اقامت داشته باشند.

 


هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد

این هتل 4 ستاره در منطقه ی خوش آب و هوای مشهد قرار گرفته و تا حرم دو کیلومتر فاصله دارد هتل در مساحتی به اندازه ی یازده هزار متر مربع در ساختمانی با سیزده طبقه واقع شده است.هتل دارای استخر سر پوشیده،سونای بخا،جکوزی ،رستوران در فضای باز با محیطی دیدنی است.رستوران آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد مهر 96 در فضایی باز و دل انگیز است


هتل فردوسی مشهد

هتل فردوسی مشهد

این هتل 4 ستاره یکی از هتل های تازه تاسیس مشهد است که در موقعیت خوب و نزدیک به حرم واقع شده است و در ادامه خیابون خسروی قرار گرفته است این هتل تا مرکز شهر دو دقیقه فاصله دارد.هتل دارای رستوران،کافی شاپ،سرویس حرم و پارکینگ اختصاصی برای مسافران تور مشهد آبان 96 است


هتل توریست توس مشهد

هتل توریست توس مشهد

این هتل 4 ستاره داری چهل و چهار سوئیت ویلایی و دوبلکس نیز می باشد هتل با امکاناتی ندرن رو رو به آب نما و فضایی سبز هتلی مجلل محسوب می شود.هتل دارای امکاناتی از قبیل رستوران،تلویزون،یخچال،کافی شاپ،نماز خانه،سرویس رایگان به حرم،ترانسفر رایگان به مراکز خرید شهر،پیست دو چرخه سواری،آبنمای موزیکال با نور و پارکینگ اختصاصی تور مشهد آذر 96 نیز می باشد.



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد, نرخ هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد, امکانات هتل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل آپارتمان افتخار مشهد

هتل آپارتمان 3 ستاره افتخار یکی از هتل های خوب مشهد می باشد. این هتل در سال 1392 افتتاح شده است. این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا و بازار رضا قرار دارد. از امکانات این هتل میتوان به لابی، کافی شاپ، آسانسور، صندوق امانات و ... اشاره کرد. رستوران هتل آپارتمان افتخار با بهترین غذاها همه روزه آماده پذیرایی میهمان عزیز می باشد. مسافران و میهمانان تور مشهد آبان 96 می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را سپری کنند.

هتل آپارتمان افتخار مشهد

هتل آپارتمان افتخار مشهد

هتل آپارتمان افتخار مشهد

 


هتل آپارتمان مقدم مشهد

هتل آپارتمان مقدم یکی از جدیدترین هتل های مشهد می باشد که در سال 1392 فعالیت خود را شروع کرده است. این هتل آپارتمان دارای 36 اتاق می باشد که از امکاناتی مانند یخچال، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سرویس دستشویی فرنگی و ایرانی و.... برخوردار است. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوان، کافی شاپ، لابی، اینترنت در قسمت لابی، تاکسی سرویس و.... اشاره کرد. به دلیل نزدیکی این هتل به حرم مطهر امام رضا مورد توجه مسافران و زائران تور مشهد آذر 96 قرار گرفته است.

هتل آپارتمان مقدم مشهد 

هتل آپارتمان مقدم مشهد

هتل آپارتمان مقدم مشهد


هتل آپارتمان بهرام مشهد

هتل آپارتمان بهرام یکی از بهترین هتل های 3 ستاره مشهد بوده و در خیابان خسروی شهر مشهد واقع شده است. این هتل دارای اتاق های تمیز و مجهز می باشد. از امکانات این هتل می توان به کافی نت، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، خشک شویی، لابی، اینترنت رایگان،  پارکینگ و ... اشاره کرد. فاصله این هتل تا ترمینال 15 دقیقه و با راه آهن 10 دقیقه می باشد. هتل آپارتمان بهرام به دلیل موقعیت جغرافیایی خوب و همچنین نزدیکی آن به حرم مطهر امام رضا مورد توجه مسافران تور مشهد نوروز 97 قرار گرفته است. پرسنل این هتل با مهربانی آماده خدمات رسانی به میهمانان و مسافران عزیز می باشند.

هتل آپارتمان بهرام مشهد

هتل آپارتمان بهرام مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد, قیمت هتل های مشهد, معروف ترین هتل های مشهد, امکانات هتل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد در کنار حرم مطهر امام رضا (ع) و از نوسازترین هتل های 3 ستاره مشهد است. اتاق های این هتل با دکوراسیون مدرن و شیک طراحی شده و تایید شده از سازمان گردشگری و میراث فرهنگی می باشد. یکی از مهمترین ویژگی هتل میامی دسترسی آسان به خط بی آر تی و نزدیکی آن به مراکز خرید بوده که مورد استقبال مسافران تور مشهد آذر 96 قرار گرفته شده است. امکانات این هتل شامل: صندوق امانات، رستوران، چایخانه سنتی و... می باشد. پرسنل این هتل با مهربانی از میهمانان تور مشهد استقبال می کنند.

 

هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد


هتل آپارتمان مهر مشهد

هتل آپارتمان مهر یکی از معروف ترین هتل های 3 ستاره مشهد می باشد. فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا 5 دقیقه است. هتل آپارتمان مهر شامل 37 واحد یک خوابه، دو خوابه و یک سوئیت است. امکانات این هتل آشپزخانه ،صبحانه رایگان، رستوران با کیفتی بالا وغذاهایی با تنوع بالا و... می باشد. هتل اپارتمان به دلیل سابقه بسیار خوب و همچنین سرویس دهی خوب مورد توجه مسافران تور مشهد نوروز 97 قرار گرفته شده است. میهمانان گرامی می توانند با اقامت در این هتل سفر خوشی را به همراه داشته باشند.

هتل آپارتمان مهر مشهد

هتل آپارتمان مهر مشهد

هتل آپارتمان مهر مشهد


هتل آپارتمان فرهنگ و هنر مشهد

هتل آپارتمان فرهنگ و هنر مشهد یکی از نوسازترین هتل های 3 ستاره مشهد می باشد. این هتل در خیابان راضی قرار گرفته شده و پرسنل این هتل آماده خدمات رسانی به مسافران تور مشهد می باشند. از امکانات این هتل آپارتمان شیک میتوان به صندوق امانات، رستوران با غذاهای ایرانی وسنتی،تلویزیون صفحه تخت ، تهویه مطبوع در اتاق ها و... اشاره کرد. مسافران و گردشگران عزیز  تور مشهد شهریور 96 با اقامت در این هتل آپارتمان سفر خوشی را به همراه داشته باشند.

هتل آپارتمان فرهنگ و هنر مشهد

هتل آپارتمان فرهنگ و هنر مشهد

 


 

هتل تابران مشهد

هتل تابران مشهد یکی از بهترین هتل های 3 ستاره در مشهد می باشد. این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا واقع شده است و به همین دلیل مورد توجه مسافران تور مشهد قرار گرفته شده است. این هتل امکاناتی مانند: اتاق های استاندارد، سیستم تهویه مناسب، تلویزیون، رستوران و... است. این هتل با پرسنل متعهد و مجرب آماده خدمات رسانی به میهمانان تور مشهد پاییز 96 می باشند.

هتل تابران مشهد


هتل عرش مشهد

هتل سه ستاره عرش در خیابان امام رضا مشهد واقع شده است. این هتل در هشت طبقه و 60 واحد ساخته شده است. یکی از ویژگی های  مهم این هتل نزدیکی آن به حرم مطهر امام رضا و مقبره پیرپالان دوز می باشد. این هتل به دلیل موقعیت مکانی خوب مورد توجه مسافران و میهمانان تور مشهد مهر 96 قرار گرفته است. این هتل دارای امکاناتی مانند: اتاق های مجهز، صندوق امانات، کافی شاپ، اینترنت، سالن همایش و.... می باشد. مسافران عزیز می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را سپری کنند.

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد, رزرو هتل های مشهد, آفر هتل های مشهد, امکانات هتل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل فرهاد مشهد

هتل فرهاد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد میباشد که در نزدیکی بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) با كادري مجرب و آموزش ديده و شامل واحدهاي اقامتي مجهز به امكانات و استاندارهاي نوين از هر جهت رفاه و آسايش ميهمانان گرامي را تامين مي نمايد. 

اين هتل با ارائه امكانات عالي و رعايت اصول مشتري مداري افتخار دارد ميزبان زائرين و مسافرين مشهد الرضا باشد. هتل فرهاد در نزدیکی بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) قرار دارد و در ۵ طبقه و داراي ۲۴ واحد طراحی شده که شامل آپارتمانهای ۲ خوابه، ۱ خوابه و سوئیتهای زیبا می باشد.

امکانات هتل فرهاد مشهد:لابی،نمازخانه،رستوران،صندوق امانات ،تاکسی سرویس،آسانسور ،صبحانه و… میباشد. مسافران تور مشهد شهریور 96 که در هتل مشهد اقامت دارند میتوانند لحظات آرامی را سپری کنند.


هتل فرهاد مشهد

 

اتاق های هتل فرهاد مشهد


هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا واقع شده است. فاصله ی هتل سیمرغ مشهد تا حرم با ماشین حدودا 10 دقیقه و تا فرودگاه حدود 30 دقیقه می باشد. ساختمان هتل سیمرغ مشهد دارای 6 طبقه و شامل 76 اتاق از انواع دو تخته ، سه تخته و چهار تخته می باشد. اتاق ها دارای یخچال، تلویزیون، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی می باشند. هتل سیمرغ مشهد برای راحتی میهمانان تور مشهد پاییز 96 سرویس رفت و برگشت به حرم را در تمام ایام سال فراهم کرده است.هتل سیمرغ مشهد دارای لابی، پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس و رستوران می باشد. مسافران میتوانند با اقامت در هتل های مشهد بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنند.

آدرس هتل سیمرغ مشهد : مشهد، میدان 17 شهریور، نبش تقاطع صدر، هتل سیمرغ

هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد


هتل آپارتمان معین درباری مشهد

هتل آپارتمان معین درباری یکی از مجموعه های اقامتی 3 ستاره مشهد است که واقع در خیابان امام رضا مشهد و در فاصله 10 دقیقه پیاده روی تا ورودی باب الرضا ( ع ) حرم مطهر رضوی قرار دارد . پرسنل مجرب این مجموعه آمادگی دارند تا با خدمات غذایی فولبرد ( اقامت به همراه تمامی وعده های غذایی ) در خدمت زائرین امام هشتم باشند . این هتل در منطقه ای تجاری و در کنار بورس لوازم خانگی و ساعت مشهد واقع شده است و از این حیث برای مسافرین تور مشهد مهر 96 که قصد خرید دارند قابل توجه می باشد .

این هتل دارای امکاناتی است نظیر : سوئیت ،رستوارن ،کافی شاپ ،اینترنت ،سرویس فرنگی ،سرویس ایرانی ،پارکینگ ،نماز خانه ،لابی ،اینترنت در لابی

هتل آپارتمان معین درباری مشهد

هتل آپارتمان معین درباری مشهد

هتل آپارتمان معین درباری مشهد

هتل آپارتمان معین درباری مشهد


هتل شارستان مشهد

هتل شارستان مشهد از هتل های سه ستاره شهد  مقدس مشهد می باشد.این هتل در 350 متری حرم مطهر واقع شده است و به همین دلیل مورد توجه گردشگران هتل های مشهد قرار  گرفته است.رستوران شارستان در هل وجود دارد که آماده سرو و پذیرایی انواع غذاهای (ایرانی- فرنگی- دریایی- گیاهی- فست فود) برای شما گردشگران تور مشهد آبان 96 می باشد.فاصله هتل تا فرودگاه 25 دقیقه  و تا راه آهن 20 دقیقه می باشد.

 آدرس :مشهد، میدان بیت المقدس، خیابان شهید اندرزگو ۱۷ (کوچه شوکت الدوله)

هتل شارستان مشهد

هتل شارستان مشهد

 


هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد از هتل های سه ستاره شهر مقدس مشهد می باشد.از افتخارات هتل خانه سبز دریافت دو لوح برتر از نمایشگاه بین المللی ایرانگردی و جهانگردی، گواهینامه های ISO ۹۰۰۱ و ISO ۱۴۰۰۱ ، گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت در صنایع غذایی و HACCP ، گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت و سلامت شغلی OHSAS ۱۸۰۰۱ و ARC از کانادا، گواهینامه های امنیت توریست SFT و رضایت مشتری CS از MI انگلستان می‌باشد.این هتل دارای 76 اتاق بسیار عالی و با امکانات مناسب می باشد.رستوران زمرد سبز آماده پذیرایی انواع غذاهای(ایرانی- فرنگی- فست فود) از شما گردشگران تور مشهد  می باشد.با تور مشهد همراه شوید و در این هتل مقرون به صرفه و با خدمات و امکانت رفاهی عالی لحظات رویایی را کنار عزیزانتان تجربه نمایید.

آدرس:مشهد، میدان توحید، جنب مجتمع تجاری نصر

هتل خانه سبز مشهد

 



:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد, آفر هتل های مشهد, هتل های ارزان مشهد, امکانات هتل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل تهران مشهد

این هتل سه ستاره در مساحتی به اندازه یاز ده هزار متر مربع واقع شده است این هتل در سال پنجاه دو تاسیس گردید و تا حرم مطهر پنج دقیقه فاصله دارد و دارای امکاناتی از قبیل یخچال، تلویزیون، سوئیت رستوران، اینترنت، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ سرویس فرنگی، سرویس ایرانی و پارکینگ است . مسافران تور مشهد شهریور 96 می توانند در این هتل سفر به یاد ماندنی را به همراه داشته باشند.


 

هتل رضا مشهد

این هتل سه ستاره که قدمت زیادی دارد در خیابان طبرسی واقع شده است و تا حرم مطهر پانصد متر فاصله دارد که با پای پیاده 4 دقیقه و با خودرو کمتر از یک دقیقه طول می کشد. این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی خوب مورد توجه مسافران تور مشهد پاییز 96 قرار گرفته است.

هتل رضا مشهد

هتل رضا مشهد

 


 

هتل سهند مشهد

این هتل که از هتل های 3 ستاره مشهد می باشد در آبان سال 91 تاسیس گردید دارای شش طبقه است که 60 اتاق دارد و ظرفیت این هتل167 نفر نیز می باشد هتل دکوراسیونی زیبا و شیک دارد  هتل تا حرم مطهر سه دقیقه پیاده فاصله دارد و تا فرودگاه 25 دقیقه نیز فاصله دارد هتل سهند مشهد دارای امکاناتی از قبیل سرویس به حرم ،اینترنت بی سیم،کافی نت،سالن کنفرانس،رستوران با صبحانه بوفه و سالن کنفرانس می باشد. مسافران تور مشهد آبان 96 می توانند در این هتل اقامت داشته باشند.

هتل سهند مشهد

هتل سهند مشهد

هتل سهند مشهد


 

هتل کیان مشهد

 

هتل کیان یکی از بهترین هتل های 3 ستاره مشهد است که با فاصله ای حدود ۱۰۰ متر از حرم مطهر حضرت رضا (ع) در مرکز شهر مقدس مشهد قرار گرفته است از ویژگی های این هتل علاوه بر دارا بودن کلیه امکانات خدماتی و رفاهی اعم از رستوران کافی شاپ کافی نت ۲۴ ساعته نزدیک بودن به مراکز اصلی خرید بازارها و مراکز دیدنی شهر می باشد. در تور مشهد آذر 96 میتوانید از هتل کیان که دارای ۱۱۲ اتاق سوئیت پرنسس آپارتمان های یک خوابه و دو خوابه رویال کانکت روم با پیشرفته ترین متد روز دنیا می باشد. از دیگر ویژگی های این مجموعه تاکسی سرویس شبانه روزی صندوق های امانات اختصاصی پیشرفته ترین سیستم های صوتی تصویری ماهواره و سایر امکانات بر اساس استاندارد های بین المللی به طور شبانه روزی در خدمت میهمانان عزیز , تور مشهد می باشد.

 

هتل کیان مشهد

 

هتل کیان مشهد

 

هتل کیان مشهد

 

اتاق های هتل کیان مشهد

 

هتل کیان مشهد


 

هتل آپارتمان رسالت مشهد

هتل آپارتمان رسالت از هتل های مشهد است که در خیابان امام رضا (ع)8 چهاراه دوم بافاصله 8 دقیقه پیاده روی تا حرم مطهررضوی و درتیر ماه سال 1392راه اندازی و افتتاح گردیده است این هتل که از هتل آپارتمان های مشهد است آمادگی خودرا جهت ارائه خدمات بصورت فولبرد اعلام میدارد . امکانات هتل آپارتمان رسالت مشهد شامل یخچال ، تلویزیون ، رستوران ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پارکینگ ، نمازخانه ، لابی ، کافی شاپ ، اینترنت در لابی می باشد . کودکان تا 4 سال رایگان وبدون خدمات وبالای 4 سال کامل محاسبه میگردد . در تور مشهد میتوانید در این هتل خوب و آرام اقامت داشته باشید.

از مهم ترین ویژگی های هتل آپارتمان رسالت این است که از هتل های نزدیک حرم مشهد به شمار می آید و سرویس دهی خوب هتل ، همانند هتل های 3 ستاره است . هتل آپارتمان رسالت هتلی نوساز با پرسنل با تجربه ، بهترین خدمات را به مسافران گرامی در تور مشهد نوروز 97  ارائه می نماید .

هتل آپارتمان رسالت مشهد

هتل آپارتمان رسالت مشهد

هتل آپارتمان رسالت مشهد

هتل آپارتمان رسالت مشهد

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد, قیمت هتل های مشهد, معروف ترین هتل های مشهد, امکانات هتل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد

این هتل 3 ستاره یکی از جدیدترین هتل های مشهد است و نزدیک راه آهن است که پنجاه متر با آن فاصله دارد.قیمت این هتل شبی 130 تا 160 هزار تومان است. این هتل به دلیل قیمت خوب آن مورد توجه مسافران تور مشهد مهر 96 قرار گرفته است.


هتل هاترا مشهد

این هتل 3 ستاره در حد هتل چهار ستاره است و حدود ده دقیقه از حرم پیاده روی دارد.اتاقهای هتل مجهز به تلویزیون ال سی دی ، سیستم گرمایی و سرمایی است.هتل دارای چهل و پنج واحد است که 123 تخت دارد هتل نه طبقه دارد.هتل هاترا مشهد دارای 48 اتاق در ساختمانی 9 طبقه می باشد . مسافران تور مشهد آبان 96 می توانند از امکانات این هتل استفاده کنند.

هتل هاترا مشهد

 هتل هاترا مشهد

هتل هاترا مشهد


هتل قصر نیلی مشهد

هتل قصر نیلی مشهد

این هتل 3 ستاره در سال نود مورد ترمیم و نوسازی گشت هتل قصر نیلی مشهد در زمینی به مساحت هشتصد متر مربع در 5 طبقه احداث گردیده است و تا حرم مطهر فقط ده دقیقه نیز فاصله دارد.دارای 48 واحد نیز هست


هتل سی برگ مشهد

این هتل 3 ستاره در بهترین منطقه مشهد واقع شده است و دارای طراحی مدرن است هتل سی برگ مشهد داری 8 طبقه با 56 واحد است هتل دارای تریا و رستوران است صبحانه هرروز از ساعت هفت تا ده صبح سرو میشود و در بالاترین طبقه هتل است و به صورت بوفه است و رستوران هتل در طبقه همکف است که با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی از میهمانان تور مشهد آذر 96 پذیرایی میکند.هتل دارای خدماتی از قبیل اینترنت رایگان،ترانسفر رایگان به حرم و برنامه گردشگری است

هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

هتل هفت آسمان مشهد

این هتل سه ستاره تا حرم مطهر هفتصد کیلومتر فاصله دارد و تا فرودگاه 20 دقیقه فاصله دارد هتل دارای نه طبقه است دارای امکاناتی از قبیل پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، نمازخانه، لابی، کافی شاپ،یخچال، تلویزیون، سوئیت،اینترنت وایرلس،ترانسفر شبانه روزی حرم، صبحانه خوری ، رستوران و کافی شاپ است. مسافران تور مشهد نوروز 97 می توانند در این هتل اقامت داشته باشند.

هتل هفت آسمان مشهد

 هتل هفت آسمان مشهد

هتل هفت آسمان مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد, قیمت هتل های مشهد, معروف ترین هتل های مشهد, امکانات هتل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد

این هتل 3 ستاره در بهمن ماه سال 88 افتتاح گردید.مجموعه ی آبی این هتل استخر ،سونا و جکوزی برای میهمانان تور مشهد آبان 96 رایگان می باشد.از زیبایی های منحصر به فرد این هتل وجود آکواریوم آب شیرین با صد ها ماهی تزیینی و زیبا است.


 

 هتل نور مشهد

هتل نور مشهد

این هتل 3 ستاره تا حرم تنها سیصد متر فاصله دارد و در بهترین خیابان مشهد خیابان خسروی نو مشهد قرار گرفته است هتل به دلیل نزدیکی به حرم مطهر و مراکز خرید میهمانان تور مشهد آذر 96 را جذب می کند.


 

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد

این هتل 3 ستاره در زمینی به مساحت نهصد متر مربع واقع شده است و شامل چهار ده طبقه است و از زیباترین هتل های مشهد محسوب می شود اتاقها رو به نمای زیبای حرم مطهر هستند هتل به حرم و بازار رضا بسیار نزدیک می باشد و بدون هیچ وسلیه ی نقلیه ای میتوانند به این مکان ها در طول کمتر از پنج دقیقه برسند به همین دلیل مورد توجه مسافران تور مشهد نوروز 97 قرار گرفته است.


 

هتل اعیان مشهد

هتل اعیان مشهد

این هتل 3 ستاره در سال هشتاد تاسیس شده است هتل فاصله ی کمی تا حرم و بازار رضا دارد به طوریکه تا حرم کمتر از 5 دقیقه و تا بازار رضا کمتر از دو دقیقه فاصله است.هتل دارای رستوران و کافی شاپ است که به صورت شبانه روز آماده سرویس دهی می باشند و مسافران  تور مشهد شهریور 96 می توانند از امکانات این هتل استفاده کنند.


هتل ثامن مشهد

هتل ثامن مشهد

این هتل سه ستاره در یک منطقه خوش آب و هوا و ییلاقی واقع شده است و دارای منظره ای زیبا رو به پارک شادی و جنگل وکیل آباد در جاده طرقبه قرار گرفته است. مسافران تور مشهد پاییز 96 می توانند در این هتل اوقات خوشی را داشته باشند

 



:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد, رزرو هتل های مشهد, معروف ترین هتل های مشهد, امکانات هتل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل کوثر ناب مشهد

این هتل 5 ستاره در خیابان امیر المومنین مشهد و نزدیک به حرم مطهر است و فقط ده دقیقه تا حرم فاصله دارد.هتل کوثر ناب مشهد  در تابستان 92 تاسیس گردید.فاز اول این هتل 5 ستاره دارای 51 واحد است که شامل سوئیت،رویال سوئیت و سوئیت دولکس است . به دلیل نزدیکی این هتل به حرم مطهر امام رضا مورد توجه مسافران تور مشهد نوروز 97 قرار گرفته است.


هتل بین المللی قصر مشهد

این هتل 5 ستاره تا حرم مطهر امام رضا(ع) هشتصد کیلومتر فاصله دارد و در بهترین خیابان مشهد واقع شده است هتل دارای تمام امکانات رفاهی از قبیل چندین تالار،فروشگاه ،رستوران است به مکانهای گردشگری و مراکز خرید مشهد دسترسی برای مسافران تور مشهد آذر 96 راحت دارد و فاصله کمی نیز دارد.از جمله امکانات دیگر هتل بین المللی قصر مشهد میتوان پارکینگ اختصاصی،اتاق ماساژ،اینترنت وای فای،تلویزیون با ماهواره،کافی نت،تاکسی  و شهربازی کودکان را نام برد هتل در خیابان امام رضا واقع شده است  

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد


هتل مدینة الرضا مشهد

این هتل پنج ستاره یکی از بهترین هتل های پنج ستاره مشهد میباشد که در عین حال نزدیک ترین هتل پنچ ستاره مشهد به بارگاه ملکوتی امام رضا با محیطی فوق العاده زیبا و معماری اصیل ایرانی با فرهنگ معنوی و اتاقهای شیک آماده پذیرایی از زائران امام رضا (ع) می باشد. این هتل بسیار آرام و پر از معنویت در عین نوسازی و زیبایی با پرسنل مجرب آماده خدمتگذاری به شما میهمانان عزیز میباشد. این هتل در فاصله نزدیک حرم (150 متر) قرار دارد که با حدود چهارصد اتاق با امکانات کامل در خدمت میهمانان گرامی می باشد. مسافران تور مشهد شهریور 96 میتوانند با اقامت در این هتل خاطره خوبی را برای خود فراهم کنند.

این هتل دارای امکاناتی نظیر : یخچال، تلویزیون، استخر، سونا، جکوزی،سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی

هتل مدینه الرضا  

هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا


هتل پارسیس مشهد

هتل پارسیس مشهد یکی از هتل های 5 ستاره شهر مقدس مشهد می باشد.این هتل دارای 112 اتاق بسیار دنج و با امکانات رفاهی بسیار بالا می باشد.این هتل در نزدیکی بلوار وحدت واقع شده است.این هتل دارای رستوران با ظرفیت 200 نفر می باشد که اماده سرو انواع غذاهای بین المللی و سنتی می باشد.امکانات هتل پارسیس مشهد:صندوق امانات , استخر , سونا , سالن اجتماعات و کنفرانس , کافیشاپ , لاندری و ... می باشد.با تور مشهد پاییز 96 همراه شوید و در این هتل لحظات عالی و به یادماندنی را کنار عزیزانتان سپری کنید.

 

هتل پارسیس مشهد

هتل پارسیس مشهد

هتل پارسیس مشهد

 


هتل قصرالضیافة مشهد

هتل قصرالضیافة مشهد یکی از  هتل های بسیار معروف شهر مقدس مشهد می باشد.این هتل در ضلع شرقی حرم امام رضا (ع) و در قسمت ورودی صحن واقع شده است.یکی از ویژگی هایی که این هتل را از سایر هتل ها متمایز کرده موقعیت مکانی این هتل می باشد.گردشگران تور مشهد می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای (ایرانی- فرنگی- دریایی- سنتی- گیاهی- فست فود- عربی) را نوش جان نمایند.امکانات و خدمات رفاهی هتل:همچون رستوران, آسانسور, اینترنت بیسیم, خودپرداز, صندوق امانات, لابی, کافی نت, سالن کنفرانس و اجتماعات

هممچنین پذیرش مهمانان ایرانی در این هتل ممکن نیست و هتل مخصوص مهمانان عرب است.مسافران تور مشهد مهر 96 همراه شوید و در این هتل بسیار ویژه لحظات رویایی را با عزیزانتان تجربه نمایید.

هتل قصرالضیافة مشهد

هتل قصرالضیافة مشهد

 



:: برچسب‌ها: رزرو هتا مشهد, هتل های خوب مشهد, امکانات هتل های مشهد, قیمت هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل مجلل درویشی مشهد

این هتل پنج ستاره که در کنار خیابان امام رضا که خیابان اصلی است و به حرم میرسد واقع شده است هتل تا حرم مطهر مشهد هزار و چهار صد متر نیز فاصله دارد به طوریکه  مسافران تور مشهد نوروز 97 فقط 10 دقیقه تا حرم پیاده روی دارند.این هتل شامل 25 طبقه است که در بهمن سال 90 افتتاح گردید. و بلند ترین و بزرگترین  ساختمان اقامتی با نمای شیشه ای است. هزینه کودکان زیر سه سال رایگان و کودکان 3 تا 6 سال نیم بها  و بالای 6 سال تمام بها نیز می باشد هتل دارای مجموعه آبی مانند حمام ترکی ،سونا بخار و خشک،جکوزی ماساژ،اسپا و سالن بدنسازی نیز هست.هتل با زیر بنای هشتصد متر و طراحی  مدرن و زیبا از هتلهای منحصر به فرد محسوب می شود.

 عکسها و تصاویر هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی

 

هتل مجلل درویشی

هتل مجلل درویشی


هتل قصر طلایی مشهد


این هتل پنج ستاره دارای بیست طبقه و در مساحتی به اندازه شصت هزار متر مربع واقع شده است.دارای ششصد واحد که چهارصد اتاق دبل رویال،بیست اتاق سینگل ,صد واحد سوئیت ,شصت پرنسس روم است.شامل 3 رستوران سنتی ,بین المللی و دریایی است.هتل دارای مکان های ورزشی و تفریحی است و امکانات دیگر از قبیل سونا،استخر،مکانهای تفریح و بازی کودکان است.در این هتل مکانی برای نگهداری کودکان وجود دارد و از این مورد توجه مسافران تور مشهد شهریور 96 قرار گرفته شده است.

 عکسها و تصاویر هتل قصر طلایی مشهد

 هتل قصر طلایی مشهد

 

هتل قصر طلایی مشهد

 هتل قصر طلایی مشهد

 


هتل پارس مشهد

این هتل پنج ستاره که شامل دو فاز است در سال هشتاد و هشت به پایان رسید هتل پارس مشهد در اطراف بلوار وکیل آباد که بلوار اصلی مشهد است ساخته شده است این هتل مساحتی به اندازه ی پنجاه هزار متر مربع دارد هتل شامل رستوران،چایخانه،تالار،پارک بازی برای کودکان و دریاچه مصنوعی است. مسافران تور مشهد پاییز 96 می توانند با اقامت در این هتل سفر خوشی را داشته باشنتد

عکسها و تصاویر هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد


هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

این هتل 5 ستاره در یکی از بهترین مناطق مشهد قرار گرفته است و مساحتی به اندازه سی و سه هزار متر مربع دارد.هتل درای صدو شصت و دو اتاق ،دوبلکس و سوئیت است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل سالن آنفی تئاتر،اتاق جلسه و کنفرانس،محل نگهداری و سرگپرمی کودکان،سالن بدنسازی و بیلیارد،استخر،سونا و سالن بدنسازی می باشد تا مسافران تور مشهد مهر 96 بتوانند در رفاه کامل باشند.


هتل هما 1 مشهد

هتل هما 1 مشهد

این هتل 5 ستاره که چهل سال قدمت دارد تاریخی ترین هتلهای مشهد نیز هست.در مساحتی به اندازه هفتاد هزار متر مربع واقع شده است و شامل صد و بیست و پنج اتاق است. هتل دارای 7 تالار مجلل ،کافی شاپ،سالن غذاخوری،باغ های سرسبز است.هتل امکانات ورزشی از قبیل زمین تنیس و خدمات پزشکی به میهمانان تور مشهد آبان 96 ارائه میدهد.



:: برچسب‌ها: آفر هتل های مشهد, رزرو هتل های مشهد, قیمت هتل های مشهد, امکانات هتل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل جود پالاس دبی

هتل 5 ستاره جود پالاس در منطقه مرکزی دیره شهر دبی قرار گرفته است. این هتل دارای 249 اتاق می باشد که از امکاناتی مانند تهویه مطبوع، بالکن های خصوصی، تلویزیون و .... برخوردار است. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر شنا روی بام، استخر کودکان، مرکز تناسب، رستوران های ایتالیایی، ترکی، آسیایی، عربی و.... اشاره کرد. پارکینگ و اینترنت هتل جود پالاس رایگان می باشد. مسافران و میهمانان تور دبی می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را سپری کنند. بلیط دبی مهر 96

هتل جود پالاس دبی

هتل جود پالاس دبی

هتل جود پالاس دبی


هتل سامایا دبی

هتل سامایا دبی یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی می باشد که در منطقه تجاری دیره دبی واقع شده است. این هتل دارای اتاق های مجهز بوده و از امکاناتی مانند: سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سشوار و..... برخوردار است. هتل سامایا تا فرودگاه بین المللی دبی 6 کیلومتر فاصله دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران، سالن بدن سازی، استخر روباز، حمام ترکی و.... اشاره کرد. پارکینگ این هتل رایگان است. مسافران تور دبی با اقامت در این هتل می توانند اوقات خوشی را سپری کنند. بلیط دبی آبان 96

هتل سامایا دبی 

هتل سامایا دبی

هتل سامایا دبی



:: برچسب‌ها: آفر هتل های دبی, رزرو هتل های دبی,قیمت هتل های دبی, هتل های 4 ستاره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل رودا المروج دبی

هتل رودا المروج یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد. این هتل در نزدیکی برج خلیفه قرار گرفته است. هتل رودا المروج دارای 387 اتاق لوکس می باشد که از امکاناتی مانند: تهویه مطبوع، تلویزیون، مبله، بالکن و..... برخوردار است. از امکانات این هتل می توان به باشگاه های ورزشی، سونا، جکوزی،صندوق امانات، میز کار و.... اشاره کرد. این هتل دارای 5 رستوران که هرکدام آماده پذیرایی انواع غذاهای بین المللی و اروپایی از مهمانان و مسافران تور دبی می باشد.  مسافران عزیز میتوانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را سپری کنند.بلیط دبی نوروز 97

هتل رودا المروج دبی

هتل رودا المروج دبی

هتل رودا المروج دبی


هتل رکسوس باب البحر دبی

هتل رکسوس باب البحر یکی از هتل های 5 ستاره در منطقه راس الخمیه دبی واقع شده است. این هتل دارای اتاق های مدرن و شیک می باشد. از امکانات اتاق های این هتل می توان به تلویزیون، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع و..... اشاره کرد. این هتل از امکاناتی مانند: خدمات 24 ساعته در اتاق، سالن بدن سازی، استخر، پارکینگ خصوصی رایگان و.... برخوردار است. هتل رکسوس باب البحر تا فرودگاه بین المملی دبی 60 دقیقه فاصله دارد. مسافران تور دبی می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را سپری کنند. بلیط دبی شهریور 96

هتل رکسوس باب البحر دبی 

هتل رکسوس باب البحر دبی

هتل رکسوس باب البحر دبی

 


هتل کنراد دبی

هتل کنراد یکی از هتل های 5 ستاره دبی که از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است.  این هتل دارای 555 اتاق می باشد که از امکاناتی مانند: سیستم تهویه مطبوع، سشوار، مبله و.... برخوردار است. کارکنان هتل به صورت 24 ساعته در حال خدمات رسانی به مسافران تور دبی هستند. از امکانات رفاهی این هتل می توان به استخر، جکوزی، رستوران، کافی شاپ، خشکشویی، سالن ورزشی، فروشگاه در خود هتل و.... اشاره کرد. مسافران تور دبی می توانند با اقامت در این هتل لحظات خوشی را در کنار خانواده تجربه کنند. بلیط دبی پاییز 96

هتل کنراد دبی

هتل کنراد دبی

هتل کنراد دبی



:: برچسب‌ها: نرخ ویژه هتل های دبی, رزرو هتل های دبی, بهترین هتل های دبی, هتل های 4 ستاره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل باب الشمس دبی

هتل باب الشمس 5 ستاره دبی در قلب بیابان های دبی قرار دارد. اسم این هتل به معنای دروازه به آفتاب می باشد. این هتل به سبک قلعه های سنتی عربی و حیاط آن به سبک روستای عربی طراحی شده است. هتل باب الشمس دبی دارای 113 اتاق می باشد. از امکانات این هتل می توان به رستوران ها، باغ، تراس، دوچرخه سواری، اسب سواری، باشگاه، ماساژ، زمین بازی، فروشگاه، فکس، کپی، لاندری، خشکشویی، وای فای، عابر بانک، ترانسفر فرودگاهی و.... اشاره کرد. پذیرش این هتل به صورت 24 ساعت پذیرش دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی و مرکز دبی 45 دقیقه می باشد. مسافران تور دبی می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را در کنار عزیزانشان سپری کنند. بلیط دبی مهر 96

هتل باب الشمس دبی

هتل باب الشمس دبی

هتل باب الشمس دبی

 


هتل جبل علی دبی

هتل جبل علی یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی می باشد که در منطقه پالم جبل علی واقع شده است. این هتل لوکس دارای 253 اتاق می باشد که از امکاناتی مانند: گاو صندوق، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، سشوار، تلویزیون، اینترنت و.... می باشد. اتاق های این هتل روزانه نظافت و پاکسازی می شود. از امکانات هتل جبل علی دبی می توان به رستوران، اتاق های پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاو صندوق، امکانات جلسه و ضیافت، خشکشویی، صرافی، مرکز تجارت، موج سواری، ماهیگیری، ماساژ، جکوزی، غواصی، زمین بازی کودکان، سسرویس نگهدار کودکان و .... اشاره کرد. این هتل با پرسنلی مجرب و متعهد آماده کمک رسانی به میهمانان و مسافران تور ددبی می باشد. این هتل به صورت شبانه روزی پذیرش دارد. مسافران تور دبی می توانند در این هتل اقامت داشته و اوقات خوشی را در کنار عزیزانشان سپری کنند. بلیط دبی آبان 96

هتل جبل علی دبی

هتل جبل علی دبی

هتل جبل علی دبی


هتل برج العرب دبی

هتل برج العرب یکی از بهترین هتل های دبی به شمار می آید. هتل برج العرب در خیابان معروف جمیرا و در کنار هتل حمیرا واقع شده است. این هتل دارای 202 اتاق های لوکس می باشد که از امکاناتی مانند: سیستم تهویه مطبوع، سشوار، تلویزیون و.... برخوردار است. سراسر این هتل در امتداد خط ساحلی دبی است. این هتل با پرسنلی متعهد و مجرب آماده خدمات رسانی به مسافران تور دبی می باشد. مسافران عزیز می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را سپری کنند. بلیط دبی آذر 96

هتل برج العرب دبی

هتل برج العرب دبی

هتل برج العرب دبی



:: برچسب‌ها: قیمت هتل های دبی, رزرو هتل های دبی, بهترین هتل های دبی, هتل های 4 ستاره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل تاج دبی

هتل 5 ستاره تاج در منطقه خلیج تجاری و برج خلیفه دبی واقع شده است. این هتل دارای 296 اتاق می باشد و از امکاناتی ویژه ای مانند: تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار و .... می باشد. میهمان و مسافران تور دبی می توانند در رستوران این هتل انواع غذاهای بین المللی و بریتانیایی را سرو کنند. از دیگر امکانات این هتل می توان به پارکینگ، صندوق امانات، خشک شویی، سالن ورزشی، استخر رو باز، جکوزی، اینترنت در لابی و اتاق و.... اشاره کرد. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 50 کیلومتر است. مسافران عزیز می توانند با اقامت در این هتل مجلل اوقات خوشی را در کنار عزیزانشان داشته باشند. بلیط دبی نوروز 97

هتل تاج دبی

هتل تاج دبی

هتل تاج دبی

 


هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی می باشد. این هتل در خیابان شیخ زاید واقع شده است. هتل رادیسون رویال دارای 52 طبقه و 471 اتاق می باشد. اتاق های این هتل دارای امکاناتی مانند: تلویزیون صفحه تخت، تلفن، مینی بار، روم سرویس 24 ساعته، صندوق امانات، تهویه مطبوع و.... می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران، ماساژ مرکز تناسب اندام، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، آرایشگاه، مرکز تجارت، فروشگاه هدایا و سوغات، سالن های متعدد همایش و کنفرانس و.... اشاره کرد. هتل رادیسون رویال فاصله کمی با مترو دارد و مسافران تور دبی می توانند به راحتی به نقاط مختلف شهر رفت و آمد کنند. بلیط دبی شهریور 96

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی


هتل هالیدی این اکسپرس دبی

یکی از بهترین هتل های 2 ستاره دبی هتل هالیدی این اکسپرس می باشد. این هتل دارای 172 اتاق می باشد که از امکاناتی مانند: سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سشوار و.... برخوردار است. از دیگر امکانات این هتل می توان به خشکشویی، پارکینگ، رستوران،  بلیط نگه داری، ماشین برق کفش، امکانات برگزاری جلسه، ضیافت،  فکس، فتوکپی، مکان مخصوص سیگار کشیدن و.... اشاره کرد. این هتل برای میهمانان معلول امکانات ویژه در نظر گرفته است. مسافران تور دبی می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را سپری کنند. بلیط دبی پاییز 96

هتل هالیدی این اکسپرس دبی

هتل هالیدی این اکسپرس دبی

هتل هالیدی این اکسپرس دبی



:: برچسب‌ها: قیمت هتل های دبی, رزرو هتل های دبی, بهترین هتل های دبی, هتل های 5 ستاره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل آتلانیس پالم دبی

هتل آتلانیس پالم یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی می باشد که در جزیره نخل جمیرا واقع شده است. این هتل دارای یک آکواریوم زیر آبی، پارک آبی، استخر دلفین می باشد. از امکانات این هتل می توان به رستوران، مرکز آب درمانی، خدمات درمانی گسترده صورت و بدن، سالن های ورزشی و.... اشاره کرد. این هتل از اتاق های مجهز تشکیل شده است و از امکاناتی مانند: تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع و.... برخوردار است. اتاق های این هتل دارای بالکن های با چشم اندازی بسیار خوب می باشد. مسافران و گردشگران تور دبی می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را در کنار عزیزانشان سپری کنند. بلیط دبی مهر 96

هتل آتلانیس پالم دبی

هتل آتلانیس پالم دبی

هتل آتلانیس پالم دبی


هتل دوسیت تانی دبی

هتل 5 ستاره دوسیت تانی در مرکز و قلب منطقه مدبی مال قرار گرفته است. طراحی این هتل به سبک تایلندی طاحی و دکور شده است. هتل دوسیت تانی دبی دارای اتاق های لوکس بوده و از امکاناتی مانند: سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام مدرن و... برخوردار است. از امکانات رفاهی می توان به اینترنت رایگان، استخر بر روی پشت بام، رستوران ها، سالن زیبایی و.... اشاره کرد. در رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی و محلی سرو می شود. این هتل با پرسنلی مجرب آماده پذیرایی از مسافران تور دبی می باشد. بلیط دبی آبان 96

هتل دوسیت تانی دبی  

هتل دوسیت تانی دبی

هتل دوسیت تانی دبی


هتل گالریا رزیدنس دبی

هتل گالریا رزیدنس یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد که در منطقه دیره قرار گرفته است. این هتل دارای 370 اتاق می باشد که از امکاناتی مانند: سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون، ماشین ظرفشویی و.... برخوردار است. فاصله این هتل به مرکز تجارت جهانی 8 کیلومتر است. از دیگر امکانات این هتل می توان به زمین تنیس، سونا، رستوران، زمین بازی، وای فای رایگان، خشکشویی، اتوکشی، سالن زیبایی، پارکینگ رایگان، عابر بانک، روم سرویس و.... نام برد. این هتل با پرسنلی مهربان به صورت 24 ساعته آماده پذیرش از میهمانان و مسافران تور دبی می باشد. مسافران تور دبی می توانند در این هتل اوقات خوشی را در کنار عزیزانشان سپری کنند. بلیط دبی آذر 96

هتل گالریا رزیدنس دبی

هتل گالریا رزیدنس دبی

هتل گالریا رزیدنس دبی



:: برچسب‌ها: قیمت هتل های دبی, رزرو هتل های دبی, بهترین هتل های دبی, هتل های 4 ستاره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل آسیانا دبی

هتل 5 ستاره آسیانا در منطقه دیره شهر و نزدیکی فرودگاه بین المللی دبی واقع شده است. این هتل دارای 136 اتاق می باشد که از امکاناتی مانند: سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سشوار، اینترنت و.... برخوردار است. میهمانان تور دبی می توانند در این هتل از امکاناتی چون باشگاه، سونا، حمام آب گرم و.... استفاده کنند. هتل آسیانا دارای رستوران های متفاوت باربیکیو کره ای بر روی پشت بام، رستوران در لابی و.... می باشد. میهمانان و مسافران تور دبی می توانند از کنسرت ها و نمایش های زیبا شبانه استفاده کنند. این هتل نگهداری از اطفال با هزینه اضافی قبول می کند. مسافران عزیز می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را داشته باشند. بلیط دبی شهریور 96

 

هتل آسیانا دبی

هتل آسیانا دبی

هتل آسیانا دبی


هتل حیات ریجنسی دبی

هتل 5 ستاره حیات ریجنسی یکی از هتل های لوکس دبی می باشد. این هتل در نزدیکی بازار طلا و فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. این هتل از امکانات متنوعی مانند: رستوران زیبای گردان، سالن بدن سازی، زمین های تنیس، زمین گلف و.... برخوردار است. این هتل از 5 رستوران تشکیل شده است و دارای غذاهای فرهنگی و ایرانی می باشد. هتل حیات ریجنسی پیست اسکیت روی یخ اختصاصی دارد. در این هتل مسافران تور دبی می توانند به صورت رایگان از اینترنت وای فای استفاده کنند. مسافران و میهمانان می توانند در این هتل اوقات خوشی را در کنار عزیزانشان سپری کنند. بلیط دبی پاییز 96

هتل حیات ریجنسی دبی 

هتل حیات ریجنسی دبی

هتل حیات ریجنسی دبی



:: برچسب‌ها: امکانات هتل های دبی, رزرو هتل های دبی, بهترین هتل های دبی, هتل های 4 ستاره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن یکی از بهترین هتل های 4 ستاره دبی می باشد که در قلب شهر دبی و در مجاورت مراکز تجاری قرار گرفته است. این هتل از 10 طبقه و 180 اتاق استاندارد ساخته شده است. اتاق های این هتل دارای امکاناتی مانند: سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، سیستم گرمایشی و سرمایشی، خط تلفن مستقیم و.... می باشد. از امکانات تفریحی این هتل می توان به استخر در فضای باز، جکوزی، سونا، ماساژ و سالن بدن سازی اشاره کرد. به دلیل موقعیت جغرافیایی خوب مورد توجه مسافران قرار گرفته است. بلیط دبی آذر 96

هتل سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن دبی

 

هتل سیتی سیزن دبی


هتل کاپتورن دبی

هتل مدرن و 4 ستاره کاپتورن یکی از بهترین و مجلل ترین هتل های دبی به شمار می آید. این هتل به دلیل نزدیکی آن به مرکز خرید مورد توجه مسافران تور دبی قرار گرفته است.  این هتل از اتاق های استاندارد، خانوادگی، سوئیت و.... ساخته شده است. اتاق های این هتل دارای بالکن های با چشم اندازهای دوست داشتنی و آبنمای دبی و شهر مشرف می باشند. از امکانات تفریحی این هتل می توان به سونا و جکوزی، استخر رو باز و سر پوشیده، سالن های بدن سازی که نوبت صبح تا بعد از ظهر برای خانم ها و بعد از ظهر تا شب برای آقایان است، خدمات نگهداری از کودکان، گاو صندوق، پذیرش رایگان و.... اشاره کرد. مسافران و گردشگران عزیز می توانند در هتل کاپتورن اوقات خوشی را سپری کنند. بلیط دبی آذر 96

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

 


هتل شرایتون دیره دبی

هتل 4 ستاره شرایتون دبی در مجاورت مراکز خرید و نمایشگاه شهر قرار گرفته است. این هتل در نزدیکی شهر قدیم دیره، بازار طلا، باشگاه های گلف و مرکز تجارت جهانی خیابان زیاد واقع شده است. هتل شرایتون دیره دارای اتاق های تمیز و شیک می باشد که مجهز به یخچال، تلویزیون؛ سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و سایر امکانات رفاهی است. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به لابی، رستوران با خوشمزه، نگهداری از کودکان، اینترنت رایگان، پارکینگ عمومی برای تمامی مسافران و میهمانان و.... اشاره کرد. مسافران تور دبی با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و سفر خوبی را تجربه کنند. بلیط دبی نوروز 97

هتل شرایتون دیره دبی

هتل شرایتون دیره دبی

هتل شرایتون دیره دبی

 



:: برچسب‌ها: قیمت هتل های دبی, رزرو هتل های دبی, بهترین هتل های دبی, هتل های 4 ستاره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل روتانا رز ریحان بای دبی

هتل روتانا رز ریحان بای دبی بلندترین هتل در سرتاسر دنیا می باشد. این هتل در نزدیکی مترو و مرکز اداری واقع شده است. این هتل دارای 333 متر ارتفاع و 72 طبقه می باشد. این هتل از امکاناتی مانند: اتاق ها و سوئیت های بزرگ، استخر، اتاق ماساژ، سونا، اتاق بخار و ... برخوردار است. مسافران و میهمانان بلیط دبی شهریور 96 از هتل می توانند پیاده به بازار دبی که بزرگترین بازار در دنیا به شمار میرود، دست یابند. در این هتل طی ماه رمضان، بوفه صبحانه و یا سحری در اتاق میهمانان سرو می شود. میهمانان و مسافران دبی می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را سپری کنند.

هتل روتانا رز ریحان بای دبی 

هتل روتانا رز ریحان بای دبی 

هتل روتانا رز ریحان بای دبی



:: برچسب‌ها: آفر هتل های دبی, رزرو هتل های دبی, بهترین هتل های دبی, هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل آرمانی دبی

هتلل 5 ستاره آرمانی در منطقه شیخ زاید دبی و در کنار برج خلیفه واقع شده است. این هتل فاصله کمی با مرکز خرید دبی دارد و به دلیل دسترسی آسان به ایستگاه اتوبوس و مترو  مورد توجه مسافران و گردشگران بلیط دبی نوروز 97 قرار گرفته است. هتل آرمانی دارای اتاق های مجهز که شامل اتاق های خانوادگی، اتاق های دلوکس، اتاق های کلاسیک و.... می باشد. تمامی اتاق ها دارای امکاناتی مانند: قهوه ساز، صندوق امانات، سشوار، اینترنت رایگان و.... است. از تفریحات این هتل می توان به باشگاه بدن سازی، ماساژ، رستوران، اینترنت رایگان و .... اشاره کرد. مسافران و میهمانان عزیز می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را به همراه عزیزانشان سپری کنند.

هتل آرمانی دبی

هتل آرمانی دبی

 هتل آرمانی دبی

 



:: برچسب‌ها: قیمت هتل های دبی, رزرو هتل های دبی, بهترین هتل های دبی, هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

هتل 5 ستاره لیماک آرکاردیا در منطقه بلک شهر آنتالیا می باشد که در سال 1995 تاسیس شده است. این هتل دارای 465 اتاق می باشد و از امکاناتی مانند: سیستم تهویه مطبوع، بالکن، صندوق امانات، تلویزیون و.... برخوردار است. از امکانات این هتل می توان به استخر رو باز، بیلیارد، باشگاه بدن سازی، حمام ترکی ماساژ، بولینگ و.... اشاره کرد. این هتل دارای رستوران ها و کافه های مجزا می باشد. هتل لیماک آرکادیا آنتالیا با پرسنلی مجرب و متعهد آماده خدمات رسانی از میهمانان و مسافران تور آنتالیا پاییز 96 می باشد. مسافرین عزیز می توانند با اقامت در این هتل سفر خوشی را داشته باشند.

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا


هتل گورتاس آنتالیا

هتل 3 ستاره گورتاس یکی از هتل های خوب و ارزان آنتالیا می باشد. این هتل در نزدیکی ساحل کنیالتی در مرکز شهر آنتالیا واقع شده است. این هتل دارای 51 اتاق می باشد که از امکاناتی مانند: وای فای رایگان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سشوار و.... برخوردار است. از امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، واکس، خشکشویی، اتاق جلسه، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس، نگهداری از چمدان و.... اشاره کرد. هر روز صبحانه بوفه در رستوران هتل سرو می شود. هتل گورتاس به مسافرانتور آنتالیا آذر 96 خودرو کرایه می دهد. میهمانان و مسافران عزیز می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را سپری کنند.

هتل گورتاس آنتالیا

هتل گورتاس آنتالیا


هتل توپکایی پالاس آنتالیا

هتل توپکایی یکی از بهترین هتل های 5 ستاره در منطقه کندو آنتالیا می باشد. این هتل از 5 ساختمان مجزا و ساحل اختصاصی تشکیل شده است. این هتل دارای 908 اتاق می باشد که از امکاناتی مانند: تهویه مطبوع، صندوق امانات، تلفن، سشوار و.... برخوردار است. از دیگر امکانات این هتل می توان به خدمات ماساژ، مرکز تناسب اندام، پارکینگ اختصاصی رایگان، استخرهای سرپوشیده و روباز، زمین بازی برای کودکان، امکانات ورزشی از قبیل والیبال ساحلی، بسکتبال، تنیس و.... اشاره کرد. هتل توپکایی پالاس در شب هنگام سالن آمفی تئاتر با سرگرمی ها و نمایش های خود پذیرای میهمانان و مسافران تور آنتالیا مهر 96 است.

هتل توپکایی پالاس آنتالیا

هتل توپکایی پالاس آنتالیا


هتل اونکل رزیدنس آنتالیا

هتل 5 ستاره اونکل رزیدنس آنتالیا یکی از بهترین هتل های آنتالیا به شمار می آید. این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 30 کیلومتر فاصله دارد. این هتل دارای اتاق خواب های مجهز که از امکاناتی مانند: سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، اینترنت و.... برخوردار است. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر روباز و سرپوشیده، ترانسفر فرودگاهی،  پارکینگ، سالن بدن سازی، صرافی، حمام ترکی، پذیرش 24 ساعته، زمین بازی و ... اشاره کرد. مسافران تور آنتالیا آبان 96 می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را سپری کنند.

هتل اونکل رزیدنس آنتالیا

هتل اونکل رزیدنس آنتالیا

هتل اونکل رزیدنس آنتالیا


هتل سی پلنت آنتالیا

هتل سی پلنت یکی از بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که در منطقه کیزیلوت واقع شده است. این هتل دارای 500 اتاق می باشد که از امکاناتی مانند: سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، سیستم برودتی و حرارتی مناسب، یخچال، مینی بار،صندوق امانات، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان برخوردار است. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران، کافی شاپ، استخر روباز و سرپوشیده، ساحل اختصاصی، زمین تنیس، پینگ پنگ، باشگاه بدن سازی، موج سواری و .... اشاره کرد. مسافران تور آنتالیا مهر 96 می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را سپری کنند.

 هتل سی پلنت آنتالیا

هتل سی پلنت آنتالیا

هتل سی پلنت آنتالیا



:: برچسب‌ها: امکانات ویژه هتل آنتالیا, رزرو هتل های آنتالیا, قیمت هتل های آنتالیا, هتل های ارزان آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل لیبرتی لارا آنتالیا

هتل 5 ستاره لیبرتی لارا از هتل های لوکس آنتالیا میباشد که با ارائه بهترین خدمات آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیامیباشد.این هتل 5 ستاره با دارای بودن بهترین امکانات رفاهی بین هتل های دیگر منحصر به فرد بوده است و مورد توجه مسافران تور آنتالیا قرار گرفته است.تمام اتاق ها این هتل مجهز هستند تا مسافران تور آنتالیا بتوانند اقامت خوبی را در این هتل 5 ستاره تجربه کنند.رستوران هتل نیز با آماده کردن بهترین غذا با بهترین کیفیت از مسافران تور آنتالیا پذیرایی میکند.مسافران و گردشگران تور آنتالیا در زمان گرسنگی میتوانند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.هتل لیبرتی دارای امکانات رفاهی مانند:4 رستوران و یک کافی شاپ،غذاهای مدرن ترکی،رستوران ایتالیایی،تلویزیون ال ای دی ماهواره ای،سالن تناسب اندام،پارک آبی،جت اسکی،سونا بخار،استخر‌های سرپوشیده و روباز و ... اشاره کرد که مسافران تور آنتالیا آبان 96 میتوانند از این امکانات استفاده کنند و سفر خوبی را در این هتل تجربه کنند.

 


هتل ملاس آنتالیا

هتل ملاس جز هتل های 5 ستاره خوب آنتالیا شناخته شده است. این هتل 12 طبقه با بهترین امکانات رفاهی و خدمات خوب آماده پذیرایی از گردشگران تور آنتالیا میباشد. برخی اتاق های این هتل دارای بالکن و برخی ویو رو به دریا دارد که مورد توجه مسافران و گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است. رستوران این هتل با غذا های ترکی و دریایی برای مسافران تور آنتالیا آماده میکند. این هتل 5 ستاره برای مسافران تور آنتالیا امکاناتی مانند:گشت شهری،سونا،استخر، ترانسفر فرودگاهی، کرایه اتومبیل، باشگاه ورزشی، حمام، پرستار کودک، سیستم تهویه، سیستم امنیتی، زمین گلف،استخر سرپوشیده،ت نیس،اسکوآش، باغ، استخر در فضای باز، حمام اختصاصی و سشوار، بالکن، مینی‌بار آماده کرده است تا مسافران تور آنتالیا آذر 96 بتوانند استفاده کنند و اقامت خوبی را داشته باشند.

هتل ملاس آنتالیا

هتل ملاس آنتالیا

هتل ملاس آنتالیا

 


هتل پاپیلون زیگما آنتالیا

هتل پاپیلون از هتل های 5 ستاره آنتالیا میباشد که بانمای زیبا در روی ساحل آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا میباشد.این هتل 5 ستاره دارای اتاق های لوکس و خانوادگی میباشد که ویو رو به دریا را دارد.مکانات این هتل نیز بسیار زیاد میباشد تا مسافران تور آنتالیا بتوانند استفاده کنند و لذت ببرند.رستوران هتل نیز با سرو غذا های چینی،ترکیه ای،مدیترانه ای مورد توجه مسافران تور آنتالیا قرار گرفته است. در مرکز اسپا نیز مسافران تور آنتالیا میتوانند از استخر،سونا،جکوزی،مراقبت های پوستی استفاده کنند.همچنین مسافران تور آنتالیا میتوانند غذا ها و تمام سفارش های خود را در اتاق خود میل کنند.

امکانات هتل پاپیلون مخصوص مسافران تور آنتالیا: سالن زمین تنیس روی میز، حمام مخصوص ترکی و بخار، وای فای رایگان، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق های ویژه معلواین،باشگاه بیلیارد، استخر، زمین تنیس، پارک آبی، کافی شاپ، سالن بولینگ، سالن اسکواش، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت،باشگاه بیلیارد است که مسافران تور آنتالیا نوروز 97 با استفاده کردن این امکانات رفاهی میتوانند اقامت رویایی را در این هتل تجربه کنند.

هتل پاپیلون زیگما آنتالیا

هتل پاپیلون زیگما آنتالیا


هتل میراکل لارا آنتالیا

هتل میراکل از هتل های 5 ستاره آنتالیا میباشد که دارای امکانات رفاهی است تا مسافران تور آنتالیا میتوانند استفاده کنند و لذت ببرند. ساختمان های این هتل پلکانی بوده و نمای فوق العاده زیبایی دارد.اتاق های این هتل استاندارد و مجهز می باشند تا مسافران تور آنتالیا بتوانند اقامت خوبی را داشته باشند. کارکنان متعهد و حرفه ای این هتل 5 ستاره 24 شبانه روز در حال خدمت گذاری به مسافران تور آنتالیا میباشند.هتل میراکل دارای برنامه های جالب و سرگرم کننده برای مسافران تور آنتالیا تدارک دیده است که میتوانند استفاده کنند و لحظات خوبی را در این هتل سپری کنند. خدمات هتل میراکل به صورت الترا ال میباشد. امکانات هتل میراکل مخصوص مسافران تور آنتالیا: ساحل اختصاصی،استخر،رستوران با غذای بین المللی،سونا،خشکشویی،کلاب شبانه، سرویس نظافت اتاق vip، زمین والیبال، استخر سرپوشیده،سرسره آبی،ارایشگاه،تئاتر،پینگ پنگ،سرویس نظافت اتاق،مینی بار،بازی های کامپیوتری، تجهیزات تنیس،اینترنت،سونا , جکوزی،غواصی , حمام ترکی و دیگر امکاناتی که موجب شده این هتل جز هتل های 5 ستاره قرار گیرد.مسافران تور آنتالیا شهریور 96 با اقامت در این هتل 5 ستاره میتوانند اقامت رویایی را در کنار خانواده خود داشته باشند و لذت ببرند.

هتل میراکل لارا آنتالیا

هتل میراکل لارا آنتالیا

هتل میراکل لارا آنتالیا

هتل میراکل لارا آنتالیا

 


هتل لابادا آنتالیا

هتل 5 ستاره لابادا در شهر کمر قرار دارد که بهترین و با کیفیت ترین امکانات رفاهی را برای مسافران تور آنتالیا پاییز 96 فراهم کرده اند.اتاق های پاک و تمیز این هتل نیز دارای امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور آنتالیا بتوانند استفاده کنند.معماری این هتل به صورت هلال است و در کنار ساحل اختصاصی قرار گرفته.خدمات این هتل به صورت یو آل میباشد تا مسافران تور آنتالیا 24 ساعته از این خدمات لذت ببرند.اتاق های هتل دارای امکانات مانند سشوار،یخچال،حمام،سیستم تهویه،بالکن،مینی بار،تلوزیون میباشد.رستوران هتل نیز بهترین غذا ها را برای مسافران تور آنتالیا سرو میکند. مسافران میتوانند از خدمات تفریحی این هتل استفاده کنند و لحظات شادی را سپری کنند.از دیگر امکانات این هتل 5 ستاره نیز میتوان به:والیبال ساحلی،سیرک و آکروبات، ورزش‌های آبی، موسیقی زنده، جشن شبانه، رستوران، کافی شاپ، واترپلو، شب ترکی، دارات زمین تنیس، استخر، سونا، جکوزی، سالن اسپا اشاره کرد مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند بهترین لحظات سفر را در این هتل سپری کنند.

هتل لابادا آنتالیا

هتل لابادا آنتالیا

هتل لابادا آنتالیا



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های آنتالیا, نرخ هتل های آنتالیا, امکانات هتل های آنتالیا, هتل های 4 ستاره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل جمیرا پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره جمیرا از بهترین و گران ترین هتل های آنتالیا شناخته شده است که بسیار لوکس و زیبا است. این هتل از  نظر جغرافیایی در موقعیت خوبی قرار دارد.هتل جمیرا امکانات رفاهی خوبی را برای مسافران تور آنتالیا آماده کرده است تا آنها بتوانند در این هتل اقامت خوبی را تجربه کنند.فاصله هتل تا مرکز شهر فقط 2 کیلومتر است و دقیقا بین هتل کاروانسرای و رکسوس قرار گرفته است.اتاق های این هتل 5 ستاره بسیار زیبا دیزاین و طراحی شده اند که مورد علاقه مسافران تور آنتالیا قرار گرفته است.کارکنان هتل نیز آماده خدمت رسانی در 24 ساعت شبانه روز به مسافران تور آنتالیا هستند.همچنین مسافران تور آنتالیا نوروز 97 در طول اقامت خود میتوانند از اینترنت،استخر،سونا،حمام ترکی،قایق سواری، بازی های آبی،ماهی گیری،دارت،غواصی و ساحل اختصاصی استفاده کنند و لحظات خوشی را سپری کنند.پیشنهاد میشود مسافران تور آنتالیا حتما برای اقامت این هتل را انتخاب کنند.

هتل جمیرا پالاس آنتالیا

هتل جمیرا پالاس آنتالیا

هتل جمیرا پالاس آنتالیا


هتل آدالیا لارا آتالیا

هتل 5 ستاره آدالیا لارا در نزدیک ساحل لارا در سال 2016 ساخته شده است.هتل آدالیا فقط 15 کیلومتر با مراکز خرید فاصله دارد.هتل آدالیا دارای امکانات رفاهی خوبی برای مسافران تور آنتالیا است.تمام اتاق ها دکوراسیون خاص خود را دارند و مجهز هستند.مسافران تور آنتالیا شهریور 96 میتوانند در طول روز از استخر،باشگاه ورزشی،ساحل اختصاصی،سونا،ورزش های آبی،بیلیارد،Wifi رایگان،آرایشگاه،خدمات خشکشویی و لباسشویی،زمین تنیس استفاده کنند و لحظات خوبی را سپری کنند.کارکنان هتل نیز 24 ساعته در حال خدمت رسانی به مسافران تور آنتالیا هستند.مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل برای اقامت میتوانند تجربه سفری خوب را داشته باشند.

هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا

هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا

هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا

هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا


هتل اسپایس آنتالیا

هتل 5 ستاره اسپایس از بهترین و لوکس ترین هتل های آنتالیا است.این هتل به صورت uall است.مسافران تور آنتالیا میتوانند از بدو ورود متوجه منحصر به فرد بودن این هتل با هتل های دیگر بشوند.مسافران تور آنتالیا میتوانند در زمان گرسنگی از یکی از 6 رستوران این هتل استفاده کنند و از خوردن غذا های فوق العاده خوشمزه هتل لذت ببرند.امکانات تفریحی هتل بسیار زیاد است به صورتی که نمیتوانید گذر زمان را در این هتل احساس کنند.هتل اسپایس دارای ساحل شنی،استخر،زمین تنیس،فوتبال،باشگاه بدنسازی،سونا،جکوزی،استخر،حمام ترکی،رستوران، کافی شاپ،اسپا،اینترنت رایگان در سراسر هتل،والیبال ساحلی و دیگر امکاناتی که موجب میشود تا مسافران تور آنتالیا بتوانند بهترین اقامت خود را داشته باشند.کارکنان هتل نیز 24 ساعته در حال خدمت رسانی هستند تا هیچ مشکلی،هیچ کم و کسری برای هیچ یک از مسافران تور آنتالیا پاییز 96 پیش نیاید.پیشنهاد میشود اگر به دنبال هتل خوب میگردید این هتل را انتخاب کنید تا در کنار خانواده لحظات به یادماندنی را داشته باشید.

هتل اسپایس آنتالیا

هتل اسپایس آنتالیا

هتل اسپایس آنتالیا

هتل اسپایس آنتالیا

 


هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل ادم و حوا از زیبا ترین هتل های انتالیا محسوب می شود که توانسته در بین مسافران تور آنتالیا طرفدار زیادی پیدا کند. اتاق های هتل رو به دریا هستند و تمام دیوار ها اینه کاری شده و از سقف تا کف اتاق نیز شیشه است. کارکنان هتل ادم حوا تمام تلاش خود را میکنند تا مسافران تور آنتالیا بتوانند بهترین اقامت خود را در این هتل رقم بزنند.این هتل با برخورد داری از ساحل اختصاصی و یو آل بودن از هتل های 5 ستاره آنتالیا به حساب می آید.مسافران تور آنتالیا مهر 96 میتوانند در زمان گرسنگی از رستوران هتل استفاده کنند و لذت ببرند.از امکانات هتل آدو و حوا میتوان به میز کار،سیسیتم سرمایشی و گرمایشی، مینی بار، اینترنت پر سرعت، استخر، جکوزی، سونا، والیبال ساحلی، زمین تنیس، ماساژ، سالن زیبایی، سالن جشن و میهمانی، خدمات کپی، باشگاه بدنسازی، صرافی، پارک و سرسره آبی،محوطه حمام آفتاب،ترانسفر فرودگاهی و دیگر امکاناتی که این هتل را جز هتل های 5 ستاره بشمار می آید. مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل برای اقامت میتوانند تجربه یک سفر خوب را داشته باشند.

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل آدم و حوا آنتالیا


هتل نظر بیچ آنتالیا

هتل نظر بیچ از هتل های خوب آنتالیا میباشد که با امکانات بسیار خوب از مسافران تور آنتالیا استقبال میکند.اتاق های هتل نظر دارای امکانات بسیار زیادی هستند تا مسافران تور آنتالیا بتوانند استفاده کنند و لذت ببرند.کارکنان هتل شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مسافران تور آنتالیا آبان 96 هستند.از امکانات بینظیر هتل میتوان به:رستوران،کافی شاپ،گاو صندوق،حمام ترکی،خشکشویی،استخر،سونا،جکوزی،حمام ترکی،باشگاه تناسب اندام،پارک آبی و دیگر امکاناتی که موجب میشود تا مسافرانتور آنتالیا اقامت خوبی را تجربه کنند.اتاق های این هتل بزرگ و شیک هستند که مورد توجه مسافران تور آنتالیا قرار گرفته است.

هتل نظر بیچ آنتالیا

هتل نظر بیچ آنتالیا

هتل نظر بیچ آنتالیا

 



:: برچسب‌ها: امکانات ویژه هتل آنتالیا, رزرو هتل های آنتالیا, قیمت هتل های آنتالیا, هتل های ارزان آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل بایا لارا آنتالیا

هتل 5 ستاره بایا لارا در آنتالیا قرار دارد که از بهترین هتل های آنتالیا شناخته شده است که مسافران تور آنتالیا بسیار از این هتل استقبال کرده اند.این هتل در ساحل مدیترانه قرار دارد. اکثر اتاق های این هتل مشرف به دریا بوده و بسیار تمیز و مجهز میباشند.حتی مسافران تور آنتالیا میتوانند از رستوران این هتل استفاده کنند که غذا های متنوع و بسیار خوشمزه برای مسافرانتور آنتالیا دارد.مطمئنا هر کسی که در هتل اقامت داشته راضی بوده زیرا این هتل از همه لحاظ درجه یک بوده.تمیزی آب استخر،با کیفیت و خوشمزه بودن غذا ها،تمیز و مجهز بودن اتاق باعث شده تا این هتل جز هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار بگیرد.به جز استخر پارک آبی نیز در این هتل وجود دارد تا مسافران تور آنتالیا نوروز 97 بهترین اقامت را در این هتل زیبا و 5 ستاره داشته باشند.

امکانات هتل بایا لارا ویژه مسافران تور آنتالیا:باشگاه ورزشی،رستوران،استخر،جکوزی،سونا،حمام ترکی،پارک آبی،والیبال ساحلی،اینترنت پر سرعت،ایروبیک برای بانوان،سشوار،تلوزیون،ماهواره،خشکشویی و دیگر امکاناتی که موجب میشود مسافرانتور آنتالیا در آرامش خاطر در این هتل بمانند.

هتل بایا لارا آنتالیا

هتل بایا لارا آنتالیا

هتل بایا لارا آنتالیا

هتل بایا لارا آنتالیا

 


هتل رویال وینگز آنتالیا

هتل 5 ستاره رویال وینگز جز هتل های خوب شناخته شده است در بین مسافران تور آنتالیا شهریور 96 که فقط 500 متر با ساحل فاصله دارد. امکانات این هتل بسیار زیاد است که مسافران تور آنتالیا هر چیزی که احتیاج داشته باشند می توانند در این هتل داشته باشند و همچنین پذیرش 24 ساعته هتل رویال موجب شده در هر زمان که مسافران تور آنتالیا هر چیزی را خواستند در اختیارشان قرار دهند. تمام اتاق های این هتل با دکوراسیون زیبا مورد توجه مسافران تور آنتالیا قرار گرفته است. رستوران های این هتل نیز با غذا های خوشمزه اش از مسافران تور آنتالیا پذیرایی میکند.

امکانات این هتل 5 ستاره ویژه مسافران تور آنتالیا: سوپرمارکت، ۸ آسانسور، 3 رستوران، فروشگاه، اتاق تلویزیون، زمین بازی کودکان، پارکینگ، خدمات پزشکی، خشک‌شویی، اینترنت، لباسشویی، حمام ترکی و بخار، استخر، ساحل اختصاصی، باشگاه ورزشی، انبار بار و چمدان، منطقه بدون سیگار، رستوران با منوی رژیمی، ماساژ، سونا، پینگ پنگ، وان آب داغ، بولینگ، قایق‌رانی، اسکی روی آب، جت‌اسکی و دیگر امکاناتی که موجب شده این هتل ار بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا شناخته شود.

هتل رویال وینگز انتالیا

هتل رویال وینگز آنتالیا

هتل رویال وینگز آنتالیا


هتل فیم رزیدنس لارا و اسپا آنتالیا

هتل 5 ستاره رزیدنس لارا در ساحل مدیترانه قرار دارد که همین موجب شده است تا این هتل ساحل اختصاصی و مرکز اسپا و سرسره آبی داشته باشد.تمام اتاق های این هتل تمیز و دکوراسیون بسیار زیبایی دارد که مورد علاقه مسافران تور آنتالیا پاییز 96 قرار گرفته است.فاصله هتل رزیدنس تا مرکز شهر فقط 20 کلیومتر و با فرودگاه فقط 10 دقیقه است.این هتل 5 ستاره دارای چشم انداز فوق العاده زیبا است که بسیار استقبال شده از این چشم انداز.سرویس دهی این هتل به صورت Uall است.تمام اتاق های این هتل مجهز هستند تا مسافران تور آنتالیا هر وسیله ای که نیاز دارند در اتاق خود داشته باشند و تجربه یک سفر خوب را در این هتل داشته باشند. این هتل در مجموع 443 اتاق دارد.هتل رزیدنس علاوه بر امکانات اتاق امکانات ورزشی و  تفریحی نیز وجود دارد.مسافران تور آنتالیا علاوه بر غذا های ترکی نیز میتوانند غذا های ایتالیایی،چینی،مکزیکی،دریایی در این رستوران سفارش دهند.

سایر امکانات هتل رزیدنس ویژه مسافران تور آنتالیا:حمام آفتاب در ساحل شنی،استخر روباز و سر پوشیده،جکوزی،حوضچه آرامش،سونا،بولینگ،بلیارد،فتنیس،رستوران،تلفن مستقیم،سشوار،ایر کاندیشن،حمام ترکی،اینترنت و دیگر امکاناتی که این هتل را جز هتل های 5 ستاره محسوب میکند.

هتل فیم رزیدنس لارا و اسپا آنتالیا

هتل فیم رزیدنس لارا و اسپا آنتالیا

هتل فیم رزیدنس لارا و اسپا آنتالیا


هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره وو کرملین از بهترین هتل ها در آنتالیا شناخته شده ایت که در بین مسافران تور آنتالیا طرفدار زیادی پیدا کرده است.هتل وو کرملین دارای ساحل اختصاصی است که از پوینت های مثبت این هتل بشمار میرود.در این هتل 5 ستاره 6 رستوران و 7 کافه وجود دارد تا مسافران تور آنتالیا تدر هر زمان که احساس گرسنگی کردند در این رستوران از غذا های فوق العاده خوشمزه میل کنند و لذت ببرند.امکانات این هتل بسیار زیاد است تا مسافران تور آنتالیا مهر 96 هر وسیله ای که احتیاج دارند در اختیارشان باشد و در این هتل زیبای 5 ستاره اقامت خوب راحتی را تجربه کنند.کارکنان این هتل بسیار خونگرم و خوش برخورد هستند.پیشنهاد میشود مسافرانی که ب آنتالیا سفر میکنند از این هتل برای اقامت انتخاب کنند.

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

 


هتل دایما بیز آنتالیا

هتل 5 ستاره دایما بیز در آنتالیا ترکیه قرار دارد که از هتل های خوب آنتالیا بین مسافران تور آنتالیا شناخته شده است.اکثر اتاق های این هتل دارای بالکن بسیار زیبایی است.تمام اتاق ها تمیز و شیک هستند و مجهز به تمام امکانات که مسافران تور آنتالیا آذر 96 احتیاج دارند.رستوران این هتل به صورت سلف سرویس از مسافران تور آنتالیا پذیرایی میکنند,همچنین مسافران تور آنتالیا میتوانند از کافی شاپ این هتل نیز استفاده کنند.هتل دایما بیز دارای ساحل اختصاصی نیز میباشد.این هتل دارای بهترین امکانات هستند تا مسافران تور آنتالیا بتوانند اقامت خوب و راحتی را در این هتل 5 ستاره تجربه کنند.در این هتل مراکز تفریحی مانند:زمین فوتبال،بستکتبال،تنیس،استخر،مینی کلاب،یوگا و .... نیز ارائه میشود.

دیگر امکانات هتل دایما بیز ویژه مسافران تور آنتالیا:پذیرش شبانه روزی،اتاقهای پاک و بدون سیگار،خشکشویی،لباسشویی،پینگ پونگ،استخر،پذیرش 24 ساعته،فروشگاه،حمام ترکی،حمام بخار،آسانسور،گاوصندوق و دیگر امکانات که این هتل را جز هتل های 5 ستاره میدانند.

هتل دایما بیز آنتالیا

هتل دایما بیز آنتالیا

هتل دایما بیز آنتالیا

هتل دایما بیز آنتالیا

 

 



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های آنتالیا, رزرو هتل های آنتالیا, امکانات هتل های آنتالیا, هتل های 4 ستاره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل 5 ستاره تایتانیک بلک آنتالیا

هتل 5 ستاره تایتانیک دلوکس در بلک آنتالیا قرار دارد. این هتل مجلل در زیر مجموعه ای از هتل های تایتانیک قرار دارد.هتل تایتانیک بلک در کنار ساحل بسیار زیبا مدیترانه،جنگل های زیبای کاج و رودخانه ساخته شده است که مورد توجه مسافران تور آنتالیا شهریور 96 قرار گرفته است.مساحت این هتل 5 ستاره بیشتر از 200 هزار متر مربع است.کارکنان این هتل تمام تلاش خود را میکنند تا گردشگران تور آنتالیا اقامتی راحت و آرام را داشته باشند.

این هتل زیبا و 5 ستاره امکانات بسیار زیادی را در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار داده است مانند:یازده استخر،نه رستوران،یک مرکز آبگرم،باشگاه ورزشی،حل برگزاری رویدادهای شبانه و روزانه،زمین گلف،تنیس، بسکتبال و والیبال ساحلی،خشکشویی،صرافی،خدمات نگهداری از کودک و ترانسفر فرودگاهی، اتاق های سوپریور (۲۲۶ اتاق)،اتاق های استاندارد (۲۵۱ اتاق)،اینترنت بی سیم رایگان،تلویزیون های تخت بزرگ ماهواره ای،چای ساز و قهوه ساز،میز توالت،میز کار،حمام و سرویس بهداشتی مجهز،کمد و دیگز امکانات که باعث شده تا این هتل جز هتل های 5 ستاره و همچنین از هتل های خوب آنتالیا بین گردشگران و مسافران تور آنتالیا شناخته شود.

هتل 5 ستاره تایتانیک بلک آنتالیا

هتل 5 ستاره تایتانیک بلک آنتالیا


هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره رویال هالیدی در آنتالیا ساخته شده است به مساحت 53 هزار متر مربع است.فاصله این هتل تا مرکز شهر 17 کلیومتر و تا فرودگاه فقط 15 کلیومتر است.

 دیزاین این هتل به سبک قصر های سلطنتی اروپاییان بوده و تمام اتاق ها بسیار شیک و زیبا بوده که مورد توجه گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است.اتاق های این هتل 5 ستاره مجهز هستند تا گردشگران تور آنتالیا بتوانند اقامتی آرام و راحت تر داشته باشند.تعداد اتاق های هتل 500 میباشد که 363 اتاق ممتاز،54 اتاق خانوادگی،48 اتاق دوبلکس،23 سوئیت دوبلکس،8 سوئیت و 2 سوئیت شاهانه مجلل که بسیار شیک و زیبا هستند.این هتل 5 ستاره رستوران نیز دارد که از غذا های دریایی،ایتالیایی،کباب،غذا های خاور دور و مکزیکی.

امکانات هتل رویال ویژه مسافران تور آنتالیا پاییز 96:اینترنت بی سیم،کف موکت شده،صندلی یا کاناپه،کلید الکترونیک،میز کار،تلفن ثابت مستقیم،سیستم تهویه مرکزی،تلویزیون داخلی و بین المللی،باشگاه ورزشی،ماساژ،جکوزی، رادیو و دیگر امکاناتی که برای مسافران تور آنتالیا فراهم کردند.

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا


هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی هتل 5 ستاره است در شهر آنتالیا که به سبک آمستردام در قرن 16 طراحی شده است.این هتل از بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا در بین مسافران تور آنتالیا شناخته شده است.تمام اتاق ها . سوئیت های این هتل مجهز هستند تا مسافران و گردشگران تور آنتالیا مهر 96 بتوانند اقامتی راحت و آرام  را داشته باشند.این هتل در کنار ساحل دریایی مدیترانه ساخته شده است.در هتل اورنج کانتی از غذا های هلندی،عثمانی از مسافران تور آنتالیا پذیریی میشود.همچنین مسافران تور آنتالیا میتوانند از نمایش های که در این هتل برگزار میشود ببینند و لذت ببرند.هتل اورنج دارای 512 اتاق است که این اتاق ها بهم چسبیده اند.3 رستوران در هتل وجود دارد که یکی از رستوران ها صبحانه،ناهار،شام و رستوران دوم فقط غذا های گوشتی و رستوران سوم غذای ژاپنی برای مسافران تور آنتالیا سرو میکند.علاوه بر رستوران کافه نیز دارد.

امکانات هتل اورنج کانتی ویژه مسافران تور آنتالیا:حمام ترکی، ماساژ، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، اتاق بخار، استخر، استخر کودکان و نوجوانان،گروه نمایش و موزیک زنده، خشکشویی، اتوشویی و دیگر امکانات که این هتل جز هتل های 5 ستاره شناخته شده است.

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا


هتل کنکورد ریزورت آنتالیا

هتل 5 ستاره کنکورد ریزورت در آنتالیا قرار دارد که این هتل از بهترین هتل های 5 ستاره در بین مسافران تور آنتالیا شناخته شده است.این هتل در محبوب ترین ساحل لارا میباشد.هتل کنکورد بسیار زیبا،تمیز،شیک است که نظر تمام مسافران و گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب کرده است. فاصله این هتل تا مرکز شهر 16 کلیومتر،تا فرودگاه 10 کلیومتر است. اتاق های این هتل بسیار شیک هستند و بزرگ و همچنین تمام امکانات را دارند تا مسافران تور آنتالیا بتوانند اقامتی راحت و آرام را داشته باشند. هتل ریزورت در کنار ساحل قرار دارد که استخری بزرگ،سرسرههای آبی دارد.

امکانات این هتل 5 ستاره ویژه مسافران تور آنتالیا:تهویه هوا، دریای مدیترانه، تلویزیون، وای فای رایگان، حمام خصوصی، بالکن اختصاصی،ماهواره،باشگاه ورزشی،استخر،جکوزی،حمام ترکی،پارک آبی،سونا،سینما،سالن بولینگ،اربیکیو و خانه استیک،استخر آب گرم سر پوشیده، استخر کودکان، سونا بخار، والیبال ساحلی، تنیس، مینی گلف، چای و قهوه، دکتر، آرایشگاه و ....

مسافران تور آنتالیا آبان 96 میتوانند از این هتل برای اقامتشان استفاده کنند و لحظات خوبی را داشته باشند.

هتل کنکورد ریزورت آنتالیا

هتل کنکورد ریزورت آنتالیا

هتل کنکورد ریزورت آنتالیا


هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

هتل 5 ستاره دلفین دیوا پرمیر آنتالیا از بهترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا است که مسافران تور آنتالیا علاقه زیاد برای رفتن به این هتل دارند. این هتل در ساحل لارا و در فاصله بسیار کمی تا فرودگاه دارد. این هتل به صورت Uall است و دارای 390 اتاق برای مسافران تور آنتالیا است. اتاق های این هتل همه مجهز هستند و با رنگ و طراحی فوق العاده ای دیزاین شده اند که به دل همه مینشیند. فاصله این هتل تا فروشگاه بسیار کم است تا مسافران تور آنتالیا در هر زمان که بخواهند از این فروشگاه خرید های خود را انجام بدهند.

امکانات هتل 5 ستاره دلفین دیوا پرمیر ویزه مسافران تور آنتالیا:استخر روباز، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی، اتاق های خانوادگی، اتاق بازیهای کامپیوتری، سونا، اتاق و امکانات برای معلولین، پینگ پنگ، بولینگ، وان آب داغ، باشگاه ورزشی، بازی دارت، لباسشویی، اتو کشی، خدمات کفش و واکس، فروشگاه هدایا و سوغات، امکانات جلسه و ضیافت، خانه داری و دیگر امکاناتی که موجب می شود مسافران تور آنتالیا آذر 96 اقامتی راحت را داشته باشند.

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا
هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا
هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا
هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا


:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا ارزان, رزرو هتل های تور آنتالیا, قیمت هتل های آنتالیا, معروف ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش هتل 2 ستاره است که در مرکز جزیره کیش واقه شده است و از لحاظ موقعیت مکانی در جای خوبی قرار گرفته که نزدیک به مراکز تجاری و دریا و همچنین بازار زیتون می باشد این هتل دارای 2 ساختمان نوساز و قدیمی می باشد که بسیار زیبا می باشد و برای کسانی که برای خرید به جزیره کیش می روند مناسب است . هتل قائم کیش دارای اتاق های راحت و تمیز برای میهمانان تور کیش پاییز 96 می باشد و آماده پذیرایی از آن ها است . امکانات هتل از جمله رستوران  ، کافی شاپ ، صندق امانات و . . . می باشد این هتل از نظر قیمت مناسب و دارای کیفیت خوبی  می باشد .

 


هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش جز هتل های 2 ستاره جزیره کیش می باشد که در جنوب شرقی کیش و در جاده جهان بخش ابتدایی جاده قرار دارد و فاصله فرودگاه تا این هتل آپارتمان 11 کیلومتر می باشد . هتل دارای امکانات لازم از جمله تلویزیون ، یخچال ، سرویس بهداشتی و مبلمان و حمام می باشد . مسافران تور کیش مهر 96 می توانند با اقامت در هتل شباویز کیش سفری خوب را تجربه کنند . از دیگر امکانات این هتل لابی ، کافی شاپ ، صندق امانات ، صبحانه رایگان ، تاکسی سرویس و . . . می باشد.


هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش هتلی 3 ستاره در جزیره کیش می باشد که فاصله آن تا فرودگاه 10 دقیقه می باشد و فاصله این هتل تا مراکز خرید کیش 5 دقیقه می باشد. از امکانات این هتل می توان به سالن کنفرانس ، لابی ، رستوران ، کافی شاپ ، خدمات خانه داری ، پارکینگ ، نماز خانه ، سالن ورزش ، صندق امانات اشاره کرد و برای مسافران تور کیش که با کودک خود سفر می کنند می توانند از پارک مخصوص کودکان این هتل استفاده کنند . هتل تعطیلات کیش دارای 67 اتاق راحت و مجهز به امکانات روز هتل داری می باشد. این هتل در سال 1378 تاسیس گردیده است و برای کودکان زیر 5 سال هزینه ای در نظر گرفته نمی شود . میهمانان تور کیش آبان 96 این هتل می توانند از رستوران واقع در طبقه همکف هتل که در فضایی زیبا قرار دارد استفاده کنند و سفری خوب را در هتل تعطیلات کیش تجربه کنند .
آدرس هتل : کیش - میدان سیری - نزدیک به بازار پاردیس 2 کیش 

 

 


هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش هتلی 3 ستاره در جزیرخ کیش می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی در بخش جنوب شرق جزیره واقع شده است که در مکانی با فضایی بسیار زیبا و سبز قرار دارد و انتخابی بسیار مناسب برای مسافرت های خانوادگی است و همچنین قابل ذکر است که این هتل نزدیک به ساحل می باشد و رفت و آمد به سواحل کنار دریا برای مسافران تور کیش آسان می باشد . از دیگر اماکن تفریحی و دیدنی که به هتل سیمرغ کیش نزدیک می باشد می توان به مسیر دوچرخه سواری ، باغ پرندگان و آکواریوم کیش اشاره کرد . از مزیت های قابل توجه این هتل که برای میهمانان خود در نظر گرفته است تخفیف بازدید از باغ پرندگان و برخی از جاذبه های دیدنی کیش می باشد . از امکانات هتل سیمرغ کیش که برای گردشگران تور کیش آذر 96 آماده شده است ، رستوران ، کافی شاپ ، خدمات ترانسفر فرودگاهی ، اینترنت ، فضای سبز بیرون هتل ، نمای زیبای دریا و ... می باشد . کارکنان این هتل به زبان های عربی و انگلیسی مسلط می باشند .

 


هتل کوثر کیش

هتل کوثر کیش هتلی تک ستاره است که در جز هتل های ساحلی کیش به حساب می آید، این هتل دارای فضایی آرامی می باشد و به دور از ازدحام و شلوغی است . هتل دارای 24 اتاق می باشد که مجهز به وسایل لازم است و دارای امکانات مناسب برای مسافران تور کیش می باشد که می خواهند با خانواده خود سفر کنند و با خیال راحت به تفریح در ساحل بپردازند. هتل کوثر کیش به مرکز تفریحی پارک دلفین های در کیش نزدیک می باشد و دارای سواحلی با نمای بسیار زیبا می باشد . قابل ذکر است که این هتل از مراکز خرید فاصله دوری دارد. از امکانات این هتل که برای میهمانان تور کیش نوروز 97 می توان به پارکینگ ، رستوران ، چایخانه سنتی ، فروشگاه و . . . اشاره کرد . فاصله فرودگاه تا هتل کوثر کیش 8 دقیقه با خوردو می باشد.

 



:: برچسب‌ها: امکانات هتل کیش, رزرو هتل های کیش, قیمت هتل های کیش, هتل های 3 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش که هتلی 2 ستاره می باشد جز هتل های شناخته شده در کیش می باشد این هتل برای اقامت کسانی که با خانواده سفر می کنند مناسب است . هتل ستاره طلایی کیش نسبت به هتل های دیگر دارای مسافت طولانی تری تا مراکز خرید می باشد به همین دلیل این هتل برای گردشگران تور کیش خود سرویس حمل و نقل فراهم کرده است . از جاذبه های دیدنی کیش که به این هتل نزدیک می باشد می توان به پارک آهوان اشاره کرد از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور کیش مهر 96 رستوران با غذاهای گوناگون و خوشمزه ، کافی شاپ و صندوق امانات و . . . می باشد . شما می توانید سفری به یاد ماندنی را در هتل ستاره طلایی کیش تجربه کنید.

 


هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش هتلی 5 ستاره در جزیره است که مجهز به به روزترین امکانات هتل داری می باشد که از جمله استخر ، سو نا و جکوزی ، سالن های بدنسازی ، بیلیارد ، ماساژ ، تنیس ، رستوران های لوکس و کافه های شیک با طراحی دکور زیبا و . . . است. همچنین قابل ذکر است که هتل گامبرون کیش دارای کتابخانه است تا مسافران تتور کیش آبان 96 علاقه مند به کتاب خواندن در مکانی آرام را در سفر نیز تجربه کنند . برای رفتن به هتل گامبرون کیش باید به یکی از میدان های سیری و یا داریوش رفته ، این هتل بین دو میدان قرار گرفته است.


هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش هتلی 3 ستاره در جزیره است که دارای  امکانات خوبی است . همچنین این هتل نزدیک به رستوران میرمهنا قرار دارد و در دسترس آسان برای میهمانان تور کیش آذر 96 هتل می باشد . شما می توانید این هتل را با قیمت مناسب رزرو کنید و سفر خوبی را با اقامت در هتل آبادگران کیش تجربه کنید . قابل ذکر است که از تفریحات تور کیش که نزدیک به این هتل است می توان پیست دوچرخه سواری کیش و اسکله تفریحی را نام برد.

 


هتل سالار کیش

هتل سالار کیش هتلی 2 ستاره در کیش می باشد که در مجاورت هتل داریوش قرار دارد و از جاذبه های دیدنی که نزدیک به این هتل میباشد ساحل مرجانی زیبای کیش است. این هتل دارای سوئیت ها و اتاق های 1 ، 2 ، 3 خوابه است که مجهز به امکانات لازم می باشد مسافران تور کیش نوروز 97 می توانند هتل سالار کیش را با قیمت مناسب رزرو کنند و سفر خوبی را به یادگار بگذارند. شما میتوانید تفریحاتی را در اسکله تفریحی که نزدیک به هتل است تجربه کنید.


هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش هتلی 2 ستاره که دارای 40 اتاق 100 تخت می باشد .این هتل در سال 1376 تاسیس شده است و همچنین در 1389 بازسازی گشته است . قایل ذکر است که این هتل دارای فضای سبز بسیار زیبا و آرام است که برای میهمانان آماده شده است . این هتل دارای اتاق های راحت و مجهز به امکانات لازم می باشد و دارای اتاق های 2 تخته و 3 تخته و 4 تخته برای میهمانان تور کیش شهریور 96 می باشد . هتل فانوس کیش هتلی معروف بین مسافرین خارجی می باشد ، این هتل فضایی آرام و زیبا دارد که از بازارهای های کیش دور می باشد . از امکانات قابل ذکر این هتل می توان به رستوران ، کافی شاپ ، صندق امانات ، باشگاه بیلیارد ، اتاق ورزش ، سالن کنفرانس ، پارکینگ و . . . اشاره کرد . فاصله این هتل تا فرودگاه با خودرو 8 دقیقه است . برای گرشگران تور کیش که در هتل فانوس کیش اقامت دارند و قصد رفتن  به پارک هنگام را دارند بدانند که فاصله این هتل تا پارک 4 دقیقه پیاده می باشد .

 



:: برچسب‌ها: امکانات هتل کیش, رزرو هتل های کیش, قیمت هتل های کیش, هتل های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل قاصدک کیش

تور کیش هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک کیش به لحاظ قیمت بسیار مناسب است و به همین جهت مورد توجه مسافران تور کیش قرار گرفته است. خوب است بدانید که نام سابق این هتل آرامش بوده است. علاوه بر این هتل قاصدک کیش برای مسافران خارجی که به قصد تمدید ویزا به جزیره زیبای کیش سفر کرده اند نیز مناسب می باشد. این هتل در واقع یک مهمان پذیر است اما دارای اتاق های بسیار تمیزی می باشد و مهمانان عزیز با خیالی آسوده می توانند در این هتل اقامت کنند. برای مسافران تور کیش آبان 96 که می خواهند در اتاق های 4 و 5 تخته با قیمت مناسب اقامت داشته باشند هتل قاصدک می تواند انتخاب خوبی برای آن ها باشد.

تور کیش هتل قاصدک کیش


هتل ونوس کیش

تور کیش هتل ونوس

هتل ونوس کیش یکی از هتل های خوب و نوساز کیش می باشد که در نزدیکی مرکز خرید ونوس کیش واقع شده است. به همین دلیل مسافران تور کیش آذر 96 که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به این مرکز خرید بروند و از خرید خود لذت ببرند.از امکانات رفاهی این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:سالن بیلیارد , خشکشویی , صندوق امانات , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوش مزه و... . مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود لذت ببرند.

تور کیش هتل ونوس

 

تور کیش هتل ونوس

 


هتل گراند کیش

 تور کیش هتل گراند

هتل گراند از هتل های 3 ستاره جزیره کیش است که مقابل بازار ونوس واقع شده است. این هتل متشکل از 6 طبقه و 60 اتاق می باشد. بیشتر اتاق های این هتل رو به دریا و بسیار تمیز هستند و مسافران عزیز تور کیش نوروز 97 می توانند با اقامت در این هتل از سفر خود لذت ببرند. هتل گراند کیش تنها 10 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد و به دریا بسیار نزدیک است. همچنین این هتل فقط 5 دقیقه تا بازار ونوس و 7 دقیقه تا بازار زیتون فاصله دارد.

 

تور کیش هتل گراند

از دیگر امکانات این هتل می توان به لابی , کافی شاپ , رستوران , پارکینگ اختصاصی , تاکسی سرویس و... اشاره کرد. لازم به ذکر است که فاز دوم این هتل به زودی ساخته می شود که متشکل از 120 اتاق است و تمام امکانات جانبی و رفاهی لازم را دارا می باشد. گردشگران عزیز تور کیش با اقامت در این هتل می توانند به راحتی با یک پیاده روی کوتاه به بازار بروند و خرید کنند و یا به ساحل بروند از دیدن دریای همیشه خلیج فارس لذت ببرند.

 

تور کیش هتل گراند


هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش که هتلی 2 ستاره می باشد از لحاظ موقعیت مکانی رو به روی پاساژ مروارید کیش قرار دارد از ویژگی های دیگر این هتل نزدیک بودن آن به مراکز خرید می باشد صبحانه و نهار و شام  را می توانید در این هتل میل کنید . از خدمات خاص آن که برای گردشگران تور کیش مهم است میتوان به  ترانسفر فرودگاهی و تخفیف %50 پارک دلفین ها و سیرک اشاره کرد . هتل پانیذ کیشدارای فضایی با طراحی بسیار زیبا که در آن سبک اسپانیایی دیده می شود و همچنین نزدیک بودن این هتل به دریا بر امتیازات آن می افزاید . قابل توجه مسافران تور کیش شهریور 96 که با کودک سفر میکنند اقامت در هتل پانیذ کیش برای اطفال زیر 5 سال  رایگان می باشد . فاصله این هتل تا فرودگاه 3 کیلومتر می باشد.از دیگر امکانات این هتل که برای گردشگران تور کیش فراهم گشته است می توان رستوران و  کافی شاپ را نام برد .


هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش که هتلی 2 ستاره می باشد جز هتل های شناخته شده در کیش می باشد این هتل برای اقامت کسانی که با خانواده سفر می کنند مناسب است . هتل ستاره طلایی کیش نسبت به هتل های دیگر دارای مسافت طولانی تری تا مراکز خرید می باشد به همین دلیل این هتل برای گردشگران تور کیش خود سرویس حمل و نقل فراهم کرده است . از جاذبه های دیدنی کیش که به این هتل نزدیک می باشد می توان به پارک آهوان اشاره کرد از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور کیش پاییز 96 رستوران با غذاهای گوناگون و خوشمزه ، کافی شاپ و صندوق امانات و . . . می باشد . شما می توانید سفری به یاد ماندنی را در هتل ستاره طلایی کیش تجربه کنید.

 

 

 



:: برچسب‌ها: امکانات هتل کیش, رزرو هتل های کیش, قیمت هتل های کیش, هتل های 4 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل پارمیدا کیش


هتل پارمیدا یک هتل 4 ستاره است که به تازگی در جزیره زیبای کیش افتتاح شده است. این هتل دارای موقعیت منطقه ای و جغرافیایی مناسبی قرار دارد زیرا به مجتمع تجاری نزدیک می باشد و مسافران تور کیش که در این هتل اقامت می کنند به راحتی می توانند به این مجتمع تجاری بروند و هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند. از امکانات رفاهی این هتل می توان به استخر , جکوزی , کافی شاپ بیست و چهار ساعته , رستوران , اسپا , اینترنت در اتاق و ... اشاره کرد. مسافران تور کیش آذر 96 با اقامت در هتل 4 ستاره پارمیدا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.


هتل خاتم کیش

تور کیش هتل خاتم

 

هتل خاتم کیش متشکل از 28 اتاق است و در نزدیکی بازار عرب ها واقع شده است. بنابراین مسافران عزیز تور کیش با اقامت در این هتل به  اسانی می توانند به بازار عرب ها بروند. این هتل تنها 20 دقیقه از فرودگاه فاصله دارد. اتاق های این هتل بسیار تمیز و پاکیزه است و مهمانان عزیز به راحتی می توانند در این اتاق ها استراحت کنند و از سفر خود لذت ببرند. خوب است مسافران تور کیش نوروز 97 بدانند که هتل خاتم خاص خانواده های سپاه است که می توانند با رفتن به این هتل سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. از امکانات این هتل می توان به لابی , پارکینگ اختصاصی , رستوران و فضای سبز اشاره کرد.

تور کیش هتل خاتم

 


هتل عالی قاپو کیش

تور کیش هتل عالی قاپو

 

هتل عالی قاپو کیش متشکل از 28 اتاق و 152 تخت می باشد. این هتل در انتهای بلوار دریا در زمینی به مساحت 3428 واقع شده است. هتل عالی قاپو به صورت هتل آپارتمان بوده و از امکانات رفاهی لازم برخوردار است و مسافران تور کیش می توانند در این هتل سفری خوب و آرام را تجربه کنند. هتل آپارتمان عالی قاپو نمایی سفید رنگ و ظاهر زیبایی دارد چون دارای طرح ایرانی می باشد. همین امر باعث جلب توجه بسیاری از مسافران تور کیش شهریور 96 شده است. از امکانات رفاهی اتاق های این هتل می توان به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی , سیستم تهویه , تلویزیون , بخچال و... اشاره کرد. هتل عالی قاپو در نزدیکی مراکز خرید و مراکز تفریحی قرار دارد , علاوه بر این تنها ده دقیقه با فرودگاه فاصله دارد. این هتل به دلیل مزایایی که دارد برای مسافران تور کیش  بسیار مناسب است.

تور کیش هتل عالی قاپو

 


هتل اسپادانا کیش

تور کیش هتل اسپادانا

هتل اسپادانا کیش درسال 1379 افتتاح شده است و در بلوار ایران جنب صدا و سیما قرار دارد. این هتل 20 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد. هتل اسپادانا هتلی ساحلی است که تنها 10 دقیقه تا مرکز جزیره زیبای کیش فاصله دارد. هتل 3 ستاره اسپادانا دارای اتاق های تمیز می باشد که مجهز به یخچال , تلویزیون ,  سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و سایر امکانات رفاهی است. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به لابی , کافی شاپ , رستوران با غذاهای لذیذ خوش مزه و متنوع اشاره کرد. مسافران تور کیش پاییز 96 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و سفر خوبی را تجربه کنند.


هتل گلدیس کیش

تور کیش هتل گلدیس


هتل گلدیس کیش از هتل های قدیمی کیش می باشد که در سال 1369 طی یک قرار داد 10 ساله توسط مدیر سازمان عمران جزیره زیبای کیش به امضاء رسید که این هتل با عنوان هتلی دو ستاره به مدت 10 سال فعالیت داشته باشد. در سال 1379 این هتل دست خوش تغییراتی قرار گرفت و همچنان به فعالیت خود ادامه میدهد.مسافران تور کیش مهر 96 می توانند در این هتل به راحتی اقامت داشته باشند زیرا هتلی پر سابقه و مناسب است. پرسنل هتل با احترام فراوان پذیرای مهمانان عزیز خود می باشند. رستوران این هتل دارای غذاهای متنوع و خوش مزه ای می باشد و مسافران تور کیش می توانند از نوش جان کردن آن لذت ببرند.



:: برچسب‌ها: امکانات هتل کیش, رزرو هتل های کیش, قیمت هتل های کیش, هتل های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل تاپ رز کیش

تور کیش هتل تاپ رز

هتل تاپ رز یکی از هتل های 3 ستاره کیش است که در مرکز این جزیره زیبا قرار گرفته است. این هتل به سواحل نیلگون خلیج فارس و اسکله نیز مشرف می باشد. مسافران تور کیش آذر 96 با اقامت در هتل تاپ رز می توانند از چشم انداز زیبای آن لذت ببرند. لازم به ذکر است که مجموعه هتل تاپ رز کیش دارای 37 ویلای ساحلی می باشد. از مزایای هتل تاپ رز کیش می توان به نزدیک بودن آن به بازار پانیذ و بازار پردیس اشاره کرد به طوری که  می توان پیاده به این بازارها رفت و از گشتن در آن ها و خرید کردن لذت برد. از امکانات رفاهی این هتل می توان به لابی, کافی شاپ, فضای سبز ,نماز خانه, پارکینگ,رستوران, چای خانه سنتی و ... اشاره کرد.

آدرس: کیش , انتهای خیابان ابن سینا , روبروی بازار پردیس

تور کیش هتل تاپ رز

 

تور کیش هتل تاپ رز


هتل آفتاب شرق کیش

تور کیش هتل آفتاب شرق

هتل آفتاب شرق یکی از هتل های 3 ستاره کیش است که متشکل از 46 اتاق می  باشد. این هتل در منطقه بومی نشین جزیره زیبای کیش واقع شده است. مسافران تور کیش شهریور 96 بدانند که هتل آفتاب شرق یک هتل ساحلی و همین امر باعث شیفتگی مسافران نسبت به این هتل شده است. از امکانات رفاهی هتل افتاب شرق کیش می توان به لابی , گشت سیاحتی , کافی شاپ در فضای باز , گشت در بازارها و... اشاره کرد که باعث علاقه مندی مسافران تور کیش به این هتل شده است.

آدرس: کیش , میدان سعدی , خیابان میرمهنا

تور کیش هتل آفتاب شرق

 

تور کیش رستوران هتل آفتاب شرق

 


 

هتل پارس نیک کیش

تور کیش هتل پارس نیک

هتل پارس نیک یک هتل 3 ستاره است که در محیطی آرام و زیبا قرار گرفته است.اگر مسافران تور کیش می خواهند در هتلی اقامت کنند که در نزدیکی مراکز خرید باشد می توانند هتل پارس نیک را انتخاب کنند. این هتل به چند مرکز خرید خوب از جمله زیتون , ونوس , مروارید و.... نزدیک می باشد و مسافران عزیز می توانند به راحتی به این بازارها رفته و از خرید خود لذت ببرند. هتل پارس نیک متشکل از اتاق های بسیار تمیز و دلباز می باشد به همین دلیل مسافران تور کیش پاییز 96 که در این هتل اقامت دارند می توانند در کمال آرامش به استراحت بپردازند و از سفر خود لذت ببرند. علاوه بر این هتل پارس نیک در نزدیکی اسکله تفریحی جزیره کیش می باشد و مسافران می توانند به راحتی به اسکله بروند و لذت ببرند.

تور کیش هتل پارس نیک

 


هتل پارسیان کیش

تور کیش هتل پارسیان

هتل پارسیان یک هتل 3 ستاره در قلب جزیره زیبای کیش است که در نزدیکی مرکز خرید زیتون و سیتی سنتر واقع شده است. این هتل متشکل از 100 اتاق است که بسیار تمیز و به صورت سوئیت هستند. هتل پارسیان تا ساحل و اسکله تفریحی فقط و فقط 5 دقیقه فاصله دارد. در لابی هتل گیتی برای ارائه برنامه های گردشگری با تخفیفات ویژه نیژ وجود دارد. از امکانات رفاهی این می توان به آرایشگاه زنانه , آرایشگاه مردانه , رستورانی با غذاهای لذیذ , فست فود , مینی بار و....اشاره کرد. مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. علاوه بر این ها در هتل پارسیان صبحانه به صورت بوفه سرو می شود و مهمانان این هتل و مسافران عزیز تور کیش مهر 96 می توانند از نوش جان کردن یک صبحانه کامل نهایت لذت را ببرند.

تور کیش هتل پارسیان

 

تور کیش هتل پارسیان

 


هتل گاردنیا کیش

تور کیش هتل گاردنیا

هتل گاردنیا از هتل های 3 ستاره و ساحلی جزیره زیبای کیش است. این هتل دارای امکانات رفاهی خوب و مناسبی چون اینترنت وایر لس , رستوران , لابی , ترانسفر فرودگاهی , کافی شاپ , سویس بهداشتی ایرانی و... می باشد. همچنین این هتل دارای سوئیت هایساحلی نیز می باشد که مسافران عزیز تور کیش می توانند با اقامت در این سوئیت ها از منظره زیبای ساحلی آن نهایت لذت را ببرند. هتل گاردنیا دارای اتاق های 2 تخته و 3 تخته با قیمت فوق العاده مناسب و ارزان می باشد. این هتل 3 ستاره به مهمانان خود خدمات ویژه ای مانند سرویس به بازار کیش , بازدید از مناطق دیدنی چون آکواریوم طبیعی , بندرگاه باستان و... را ارائه می دهد. قیمت مناسب این هتل باعث جلب توجه مسافران عزیز تور کیش آبان 96 شده است. 

تور کیش هتل گاردنیا

 

تور کیش هتل گاردنیا

 



:: برچسب‌ها: امکانات هتل کیش, رزرو هتل های کیش, قیمت هتل های کیش, هتل های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()